Tämä harmaatakin harmaampi sää vetää mielen todella matalaksi :(
Huolet tuntuu ainakin kymmenen kertaa kamalammilta tässä säässä. On tässä maassa kyllä kamala asua, etenkin ilmaston kannalta... Vielä joskus lähden pois ja iloitsen... 🌴🌻
Kommentit (14)
Kannatan , on tämä niin harmaata. Tänään on pitänyt olla koko päivän valot kotona . Yleensä muutaman tunnin on nähnyt päivänvalossa. Kevät koittaa kuitenkin , pitää vain jaksaa.
Joo, masentavaa. Toki tämä pimeä ja märkä aika ei ole koko totuus Suomen ilmastosta...
Enää neljä kuukautta , niin on jo kevät. Sinnitellään!😊
Täällä Oulussa on todella harmaata, sumuista ja tihkusateista, mutta normaaleista ihmisistä poiketen, minä tykkään. Taidan olla varsinainen menninkäinen.
Turussa minäkin nautin olostani, vaikka täysin harmaata on. Töiden jälkeen pieni kävelylenkki ja sen jälkeen hyvällä omallatunnolla viltin alle sohvalle. Kynttilät palamaan ja mies kainaloon. Lukemista, telkkaria ja netflixiä.
Kun lapsi oli pieni, kärsin syksystä tosi paljon. Nyt jo teini ja nauttii näemmä hänkin kotonaolosta. Harrastuksissa toki käy ja minä häntä kuskailen, mutta muuten on ihanan leppoisa vuodenaika.
Nyt on ihan jees, ei lunta ja suhteellisen lämmintä. Voi jopa ulkoilla reippaasti, ei tarvii liukastella. Mulla kynttilät ja valosarjat auttaa kestämään pimeyden.
Täällä toinen turkulainen nauttii näistä keleistä. Lunta en kaipaa ollenkaan enkä varsinkaan jäisiä katuja.
Ota paksu kirja ja uppoudu toisenlaiseen maailmaan :)
Kolmas Turkulainen myös nautti mielummin näistä "lämpimistä" +7 keleistä, viikonloppuna aurinko paistoi koko päivän, nyt tihkuista ja harmaata, mutta ei onneksi pakkasta.
Jep, olis se lumi pysynyt vaan maassa niin nytkään ei olisi näin harmaata ja sateista! Tervetuloa musta joulu!
Ei haittaa harmaus ja pimeys. Nyt marraskuussa on näin. Asennekysymys ja se, että mediassa jankutetaan marraskuun olevan aivan kamalaa.
Jos mieliala on säästä kiinni niin Suomi ei taida olla paras paikka asua.
Syö d-vitamiinia, niin lähtee masennus ja väsymys.