Miksi joillakin naisilla on viikset?
Tänään tuli Sellossa vastaan muuten ihan nätti nainen, mutta ylähuulen päällä oli tummia karvoja. Osallistuvatko naisetkin nykyään Movemberiin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus ei ole photoshopattua. Siksi.
Todellisuudessa voi käyttää pinsettejä, epilaattoria tai höylää. Ei tarvitse kuvankäsittelyä. Viikset naisella ovat paitsi turn-off, mutta myös varma merkki siitä, että naisella koneet käy mutta ketään ei ole ohjaamossa.
En käytä noita, vaan vahaa.
Ja olen nuori nainen viiksillä, joten millään vaihdevuodet -perusteella aika ontuva selitys viiksien olemassa ololle. Newsflash, mulla on todella runsas alapääkarvoitus. Mutta tiedätkö mitä? Mulla on myös vahvat, paksut, kiiltävät hiukset ;)
Ne ovat tulossa muotiin. Näit trendsetterin. Karvat tekevät paluun.
Vierailija kirjoitti:
Laita "koska" virkkeen eteen, niin ei ole mitään tarvetta tuolle jälkimmäiselle, predikaatittomalle "virkkeelle".
Ps. mikseivät naiset poista niitä viiksiä?
Miksi jollakin on paljon tukkaa, miksi kaikilla miehillä ei ole rintakarvoja, miksi joillain on luomia, miksi kaikki ei ole täydellisen karvattomia? Kysyppä joku toinen...
Vierailija kirjoitti:
Liian laiska nyppimään ne pois.
Tähän ilmottaudun. On karvaiset geenit, eikä mitään "hormonihäiriötä". Onnekseni olen vaalea enkä tumma. Suvun miehillä kasvaa karvaa selässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa voi käyttää pinsettejä, epilaattoria tai höylää. Ei tarvitse kuvankäsittelyä. Viikset naisella ovat paitsi turn-off, mutta myös varma merkki siitä, että naisella koneet käy mutta ketään ei ole ohjaamossa.
Ehkä joillain naisilla on niin vahva itsetunto, että he viis veisaavat siitä, mitä kaltaisesi ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuoret. Naiset alkaa muistuttaa miehiä silloin.
Mun haituvat kasvoivat murkkuikäisenä ja sain silloin ekan kerran kuulla niistä. Kylmävahalla poistin vuosia, sitten kyllästyin ja nyt hivelen niitä ylpeänä kun ohi kävelevillä teinihirviöillä on surkeammat :D
Miksi joillain naisilla on löysä peräsuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita "koska" virkkeen eteen, niin ei ole mitään tarvetta tuolle jälkimmäiselle, predikaatittomalle "virkkeelle".
Sulla tuntuu olevan kova tarve kontrolloida kaikkea. Muiden karvoitusta. Muiden kielioppia. On varmaan raskasta. Suosittelen tietoista läsnäoloa, joka perustuu siihen, että hyväksyy ja antaa asioiden olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuoret. Naiset alkaa muistuttaa miehiä silloin.
Mun haituvat kasvoivat murkkuikäisenä ja sain silloin ekan kerran kuulla niistä. Kylmävahalla poistin vuosia, sitten kyllästyin ja nyt hivelen niitä ylpeänä kun ohi kävelevillä teinihirviöillä on surkeammat :D
Oletko koskaan harkinnut viiksivahaa ja Salvador Dali -tyyppistä stailausta? Voisi olla aika hieno.
Mun 4-vuotiaalla tyttärelläkin on hentoja mutta tummia viiksihaituvia ylähuulen yläpuolella. Kaikilla niitä on, osalla vaan näkyy selvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla tuntuu olevan kova tarve kontrolloida kaikkea. Muiden karvoitusta. Muiden kielioppia. On varmaan raskasta. Suosittelen tietoista läsnäoloa, joka perustuu siihen, että hyväksyy ja antaa asioiden olla.
Kysyin vain naisten viiksistä ja siitä, että miksi he eivät poista niitä. Sinä sen sijaan yrität analysoida minua kontrolloida käyttäytymistäni. Taidat kuulua niihin henkilöihin, jotka näkevät omat virheensä muissa ihmisissä.
Miksi joillakin miehillä on tissit, eivätkä leikkauta niitä iljetyksiä pois? Jumalaton turn off.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillain miehillä ei ole hiuksia? Yllätys yllätys, olemme yksilöitä. Kuten 80-luvun ruotsinkirjassa kysyttiin: vi är alla oliga, men vem är annorlunda?
No tuskin. Olisko kuitenkin olika?
Miksi joillakin miehillä on katkarapu? Miksi jotkut miehet ovat kaljuja? Miksi joillakin miehillä on rusina aivojen tilalla? Miksi jotkut miehet raiskaavat lapsia? Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Olen melko varma, että ketään, viiksetöntä tai viiksellistä, naista ei kiinnosta olla sulle turn-on. Mieluummin vaikka pientä häikkää siellä ohjaamossakin.