Miksi joillakin naisilla on viikset?
Tänään tuli Sellossa vastaan muuten ihan nätti nainen, mutta ylähuulen päällä oli tummia karvoja. Osallistuvatko naisetkin nykyään Movemberiin?
Kommentit (37)
Huoh..naisilla nyt hormoonit hyrräävät, estrogeenituotanto vähenee ja testostronit pukkaavat päälle. Siitä viikset ja leukahaivenet naisilla. Biologiaa, biologiaa..
Miksi tyhmät kirjoittavat aaveelle?
Vierailija kirjoitti:
Et sä nyt niin kauhean tyhmä ole.
Vierailija kirjoitti:
Eka viiksivallu HUUTONAURUA
Geenit? Aika usein arabeilla, afgaaneilla ja pakistanilaisilla ym on kunnon viikset naisillakin.
Miksi joillain miehillä on liian pieni muna?
Itse hankin viiksi-implantit, koska ne ovat kauniit.
Kaikilla naisilla kasvaa karvaa ylähuulen yläpuolella. Joillain se karva vaan on vahvempaa tai tummempaa. Monilla suomalaisnaisillakin kasvaa vahvempaa karvaa, mutta se nyt ei vaaleutensa takia ole silmiinpistävää. Itse olen tumma suomalaiseksi, ja minulla kasvaa tummahkoa karvaa, joka ei kuitenkaan ole vahvaa. Epiloin sen pois.
Vierailija kirjoitti:
5/5 tää sattuu monia "naisia"
Ei kannata kirjoitella tällaisia koska samalla paljastat että istut siellä vereslihalla toivomassa että saisit satutettua naisia - koska sinua itseäsi on vedetty täällä mennen tulle kölin alta :D.
Minulla on karvanen perse ja känsäset jalat, muttei tummia karvoja nenän alla. Sellaiset olisivat ihan mukavat. Mutta kaikkea ei voi saada!
Todellisuus ei ole photoshopattua. Siksi.
Vaihdevuoret. Naiset alkaa muistuttaa miehiä silloin.
Miksi joillakin miehillä on tissit?
Miksi joillain miehillä ei ole hiuksia? Yllätys yllätys, olemme yksilöitä. Kuten 80-luvun ruotsinkirjassa kysyttiin: vi är alla oliga, men vem är annorlunda?
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus ei ole photoshopattua. Siksi.
Todellisuudessa voi käyttää pinsettejä, epilaattoria tai höylää. Ei tarvitse kuvankäsittelyä. Viikset naisella ovat paitsi turn-off, mutta myös varma merkki siitä, että naisella koneet käy mutta ketään ei ole ohjaamossa.
mulla on viikset, mut tosi lyhyet ja pienet karvat. pelkään nyppiä, jos tummuvat ja näyttävät pahemmalta :(
Hormonihäiriö.