Kaveri suree kun aviomies ei enää halua seksiä hänen kanssaan
En kehtaa sanoa, että silloin kun kaverini seurusteli ja ennen lapsia oli kauniin ja huolitellun näköinen. Piti ulkonäöstään huolta, liikkui, paino normaali, pukeutui naisellisesti, meikkasi ja huolehti kauniista hiuksistaan
Nyt lasten jälkeen lakkasi välittämästä kokonaan ulkonäöstään. Ei meikkaa, ei huolehdi ulkonäöstään, antaa karvojen rehottaa, lihonut, ei liiku, pukeutuu ihan hirveisiin tanttavaatteisiin. Ymmärtäisin kyllä jos olisi pikkulapsi vaihe meneillään tai jos mies ei auttaisi tasa-arvoisesti lasten hoidossa ja kotitöissä. Mutta kaverillani on runsaasti vapaa-aikaa kun lapset on jo isoja ja aviomies hoitaa paljon kotijuttuja ja lapsia myös.
Kaverini hän viettää paljon aikaa hörhökursseilla jossa opiskelee jotain chakrojen puhdistamista ja muuta hörhöilyä. On muuttunut ennen niin tasapainoisesta ihmisestä valittavaksi, ja jatkuvasti tyytymättömäksi ihmiseksi ja laittaa isoja summia näihin hörhökursseihin kun miehensä on todella rikas ja hyväpalkkainen, joten rahaa riittää.
Valittaa minulle kun mies ei enää halua seksiä. Mitä sanoa kaverille asiaan? Vai välttelenkö koko asiaa? En halua puuttua toisten tekemisiin tai tekemättä jääneisiin vaikka kaveri yrittää saada minulta henkistä apua asiaan..,
Kommentit (20)
Jos nyt lähdetään aluksi siitä, että vain myönnät, ettei sulla ole mitään kaveria ole. Korkeintaan muutama kissa
Ilmeisesti miehelläkin on jo vähän ikää. Hyvin tyypillistä että ei enää halua. Miesten haluttomuus on yllättävän yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata puuttua, heidän välinen asia. Miehen vaativa työ ja muut syyt voi vaikuttaa.
Kaappihomous. Ei jaksa esittää ja valehdella.
Ei kuulu sinulle, välttele koko asiaa. Siitä ei todellakaan ole sopivaa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lähdetään aluksi siitä, että vain myönnät, ettei sulla ole mitään kaveria ole. Korkeintaan muutama kissa
...jotka nekään eivät ap.stä liiemmin pidä.
Sano, että hän voi yrittää tehdä itsestään haluttavamman tai suositella miehelleen lääkärissä käyntiä, josongelma on miehen terveydessä. Tai sitten voit sanoa, että kannattaa etsiä seuraa muualta. Tai olla ilman. Ei sinun enempää tarvitse neuvoa. Kai hän itsekin osaa ajatella.
Mistä sä voisitkaan tietää miksei miehelle seksi maistu? Oletko sä hänen kaverinsa, että avautuu sulle vai?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tuhlaa aikaansa asian miettimiseen?
Koska ap.llä ei muuta ole,vain muiden asiat.
Meillä mies sai verenpainelääkkeen ja stondis häiriintyi. Jonkun sydämen läppäjutun, jota ei edes seurata, johdosta sai vielä kiellon erektiolääkkeeseen, jota käytti aiemmin. Nyt ei sitten seksiä ole.
Pärjään kyllä ilman, mutta on tää nyt vähän tylsää. Mietin vaan, kun itse olen nyt kovasti kuntoa kohotellut ym., tuleeko himot takaisin. Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehelläkin on jo vähän ikää. Hyvin tyypillistä että ei enää halua. Miesten haluttomuus on yllättävän yleistä.
Valittavan usein varsinkin vanhemmilla miehillä haluja olisi, mutta pippeli ei enää toimi. Tästä kokemuksia ex ja nykyiseltä mieheltä. Kumpikaan ei suostunut käyttämään mitään
lääkkeitä. Olemme kuuskymppisiä, minä haluaisin, mutta mies ei pysty, toki halailee ja suukottelee. Haluaisin jotain muutakin, mutta onneksi minulla on leluja.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, että AP joka rehellisesti kertoo tilanteen, niin häntä aletaan haukkua.
Sanonpa vain, että miten moni mies Suomessakin menettää seksuaalisen halun parisuhteessa kun oma kumppani muuttuu sipsiämussuttavaksi kaikesta valittavaksi syöttöporsaaksi???
Tämä siis miehen mielipide
Sinä mikään mies ole kuin sika. Kehtaatkin nimitellä naista tuolla tavalla. Et edes tunne, et ole nähnyt ja silti vaan jauhat paskaa. Epämiehekäs olet.
Jaa-a. Miten tämä aloitus kuulostaa jälleen naiseksi naamioituneen palstamiehen kirjoitukselta? "Huolehti kauniista hiuksistaan". Kuka nainen kirjoittaisi kaveristaan noin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittavan usein varsinkin vanhemmilla miehillä haluja olisi, mutta pippeli ei enää toimi. Tästä kokemuksia ex ja nykyiseltä mieheltä. Kumpikaan ei suostunut käyttämään mitään
lääkkeitä. Olemme kuuskymppisiä, minä haluaisin, mutta mies ei pysty, toki halailee ja suukottelee. Haluaisin jotain muutakin, mutta onneksi minulla on leluja.
No minusta tuo on kyllä todella itsekästä ja väärin kumppania kohtaan, ettei viitsitä edes kokeilla erektiolääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata puuttua, heidän välinen asia. Miehen vaativa työ ja muut syyt voi vaikuttaa.
Kaappihomous.
Ei jaksa enää esittää
ja
valehdella.
Keksiä valheita valheiden perään
kaikesta ja koko ajan.
Mitä jos olikin, on kaikki mitätöity.