Maksoin monta sataa euroa kaukoparantajalle. Enkä pahemmin saanut apua:(
Kommentit (73)
Miksi yksisarviset yms. ovat suostuneet yksityisyrittäjien kahleisiin? Esim. se yksisarvistulkitsijakoulutus, joka maksaa 700 euroa. Kai sitä nyt voi ilmaiseksikin saada yksisarvisilta oppia ja hyvinvointia?
Onko täällä oikeasti jollain lahjoja
Se nyt vaan on tyhmää maksaa huijarille. Jos sun kaltaisia hyväuskoisia ei olisi, ei tuokaan homma löisi leiville.
Ihan sama kuin ne onnettomat, jotka soittavat kalliita puheluja Astral -tvhen. Usimmat äänestä pätellen vanhoja höpsöjä eläkeläisiä ja nämä vain pokkana siinä puhuvat että joo kolottaa nyt sita jalkaa, eikö niin.
Miksi tuollainen laiton höynäytys ihmisparoilla on tehty mahdolliseksi.
En mainitse hänen nimeä kuitenkaan
Käytä mieluummin tätä:
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…
Taitaa olla ihan ilmaista...
Ehkä hänen hoitonsa vielä auttaa. Ovathan monet saaneet häneltä keskustelupalstan mukaan apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä hyviäkin parantajia markku leinonen ja reijo sakari
Jaahas, ainakin yksi haksahtanut linjoilla. Vaikutusta se lumevaikutuskin on...
Itse en ikinä laittaisi noihin rahaa. Ihme,että suurin osa noihin uskovista on naisia.
Tunnetko näitä parantajia
Miettikää nyt järjellä. Jos joku oikeasti pystyisi parantamaan vaikka mitä edes näkemättä potilasta, se olisi vuosituhannen suurin uutinen ja tämä "parantaja" olisi maailman rikkaimpia ihmisiä ja kaikkien tuntema ympäri maailman.
Nyt valoja päälle ja oikeaan lääkäriin. Noilla satasilla olisit päässyt jo yksityiselle lääkärille ja voinut saada apuakin.
Rahat pois idiooteilta ja onnee vaan :D
Voi että, ei koskaan pidä maksaa satoja euroja! Suurin osa meistä energiahoitajista tekee kaukohoidot ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi. Minä teen paikanpäällä käyville asiakkaille aina vähintään yhden kaukohoidon ilmaiseksi jokaisen lähihoidon jälkeen. Lapset hoidan aina ilmaiseksi sekä paikanpäällä että kaukohoitona. Jonkin verran teen kaukohoitoja ilmaiseksi ihan tuntemattomillekin, mutta en kovin paljon pysty, koska sitten en muuta ehtisi tekemäänkään. Hoidostani saa maksaa aina mitä haluaa. Toistaiseksi kaikki ovat asiakkaani ovat saaneet apua, vaikka mitään en tietenkään lupaa kenellekään.
Voisitko lähettää minulle kaukohoitoa
En pyytäisi ellei olisi tosi hätä olen ap
Mä lähetin sulle parannusta.