Maksoin monta sataa euroa kaukoparantajalle. Enkä pahemmin saanut apua:(
Kommentit (73)
Tai sitten se matka on ollut niin pitkä, että se "parannus" on vielä matkalla sinun luoksesi. Odota vielä viikko, jos se sitten tulisi perille asti.
Johan sä täällä sitä moitit. Jos sillä on oikeasti virtaa, se havaitsee nämä negatiiviset energiat ja niiden alkulähteen kyllä. Lopeta.
Omat olivat rahasi.
Minä pystyn auttamaan enkä edes vaadi sinulta henkilökohtaista maksua. Sinun tarvitsee ainoastaan hakea pankista 500 euron setelin ja polttaa se samalla lausuen kuuluvalla äänellä: "Halitulijallaa, halitulijallaa, halitulijallaa."
Sitten kaukoparannan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, kun epätoivoisilta ihmisiltä huijataan rahaa kaikenmaailman huuhaalla ja poppakonsteilla.
Epätoivosenkaan ei kannata tyhmä olla.
On niitä hyviäkin parantajia markku leinonen ja reijo sakari
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se matka on ollut niin pitkä, että se "parannus" on vielä matkalla sinun luoksesi. Odota vielä viikko, jos se sitten tulisi perille asti.
Kannattaa myös aina ottaa se tracking number (mitä se nyt on suomeksi) että lähetystä voi seurata. Helposti hukkuu parannus pitkällä matkalla.
No ehkä sen parannus ei vielä ole vaikuttanut. Olenko ilkeä kun moitin
Eihän kunnon parantaja edes pyydä maksua siitä. Tai se menee "omantunnon mukaan".
Vierailija kirjoitti:
On niitä hyviäkin parantajia markku leinonen ja reijo sakari
Jaahas, ainakin yksi haksahtanut linjoilla. Vaikutusta se lumevaikutuskin on...
Itse en ikinä laittaisi noihin rahaa. Ihme,että suurin osa noihin uskovista on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Jumalalta apua. Se on ilmaista ja oikeaa rakkautta.
Jumalia sen enempää kuin parantajiakaan ei ole olemassa joten ei kannata.
Mihin sinä tarvitset apua? Minä yritän lähettää sinulle nyt parannusta, yrittäkää muutkin.
Joku laitto et haukut oikeasti sitä. En hauku olin pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Jumalalta apua. Se on ilmaista ja oikeaa rakkautta.
Jumalia sen enempää kuin parantajiakaan ei ole olemassa joten ei kannata.
...mutta enkelit auttaa! Pyydä apua enkeleiltäsi, koska ilman pyyntöäsi he eivät voi sitä tehdä.
Kipuihin, masennukseen ja pahaan oloon
Vierailija kirjoitti:
Johan sä täällä sitä moitit. Jos sillä on oikeasti virtaa, se havaitsee nämä negatiiviset energiat ja niiden alkulähteen kyllä. Lopeta.
Omat olivat rahasi.
Älä jaksa pelotella.
Mitä sinulta piti parantaa? Olisko kannattanut ne sadat eurot viedä vaikka hyvälle yksityislääkärille?