Maksoin monta sataa euroa kaukoparantajalle. Enkä pahemmin saanut apua:(
Kommentit (73)
Tyhmästä päästä kärsii myös rahapussi.
Mä uskon kaiken maailman hömppään, myös parantajiin, mutta en kenellekään kaukoparantajalle pulittaisi satoja euroja, vaikka olisi kuinka hyvä. Järjenkäyttö sallittu.
Rukoile Jumalalta apua. Se on ilmaista ja oikeaa rakkautta.
Onks sulla muutakin vikaa kuin äärimmäinen tyhmyys?
En uskalla sen nimeä tääl mainita. Mitä vertaan muihi parantajien hintoihi.
Mikset mennyt ihan paikan päälle jonnekin niin olisit saanut edes kokemuksen vastineena rahoille?
Olin toivoton ja sitä kehuttiin netissä. Sen sivutkin löytyy. Saakohan nimeä sanoa tuntiskohan joku sen. En halua häntä moittia
Miten parantaminen tapahtui ja tiesitkö toimintaperiaatteen ennakolta?
Ehkä se parantaja ei asunut tarpeeksi kaukana. Eikös se kaukoparannus toimi just paremmin, mitä kauempaa parannetaan?
Öö, et moiti mutta tyyppi on huijannut. Minkä muunlaista ennustamista on?
Voit toki kertoa nimen, mutta mun maikka sanoi joskus että ne KAIKKI on huijareita..
Yritä ymmärtää ja ottaa opiksi.
Ap:n takia naisten euro on 80 senttiä.
Kamalaa, kun epätoivoisilta ihmisiltä huijataan rahaa kaikenmaailman huuhaalla ja poppakonsteilla.
Luepa itsellesi ääneen tuo aloituksesi oikein ajatuksen kanssa, jos vaikka oppisit jotain uutta.
Niitä piti lähettää kaukohoitona. Hoitoja piti olla minun mielestä vielä jälellä. Hän sanoi ettei ole. Sekin oli outoa kysyi haluanko lisää ja se olisi taas maksanut
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se parantaja ei asunut tarpeeksi kaukana. Eikös se kaukoparannus toimi just paremmin, mitä kauempaa parannetaan?
Tämä, tai sitten ap:n nimi ei olekaan Kauko. Eihän se voi silloin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Miten parantaminen tapahtui ja tiesitkö toimintaperiaatteen ennakolta?
Mäkin mietin, jos vaikka syövän, lihavuuden ja työttömyyden vois parantaa kaukoparantamalla.. Voi luoja teidän kanssa!
Pyydä rahat takaisin ja jos et saa, ota yhteys kuluttajaneuvontaan.
Hölmö 😰