Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti jakaa postit jatkuvasti väärin eikä naapurit palauta oikeaan laatikkoon, mitä tässä voi tehdä?

Vierailija
21.11.2016 |

Meille tullut 1kk sisällä 2 kirjettä perintätoimistolta, alkuperäisiä laskuja emme ole saaneet, emmekä edes yhtään karhukirjettä. Toisen laksun eräpäivä oli jo heinäkuussa ja toisen elokuussa. Näitä laskuja ei ole meille tullut, eikä karhukirjeitäkään.

Hain kouluun ja entinen koulu lähetti opintosuorite otteen 3vkoa sitten maanantaina , eikä se ole vieläkään tullut perille.

Myös eräs lääkäriaika meni ohi koska en ikinä kirjettä saanut.

Meidänkin laatikkoon tulee viikottain väärien ihmisten posteja (siis samassa pihassa asuvien) mutta laitetaan ne tietysti aina oikeaan laatikkoon.

Miksi se postien palauttaminen on joillekin niin vaikeaa ja mitä tässä voi tehdä?

Muutaman kerran kirje on myös ollut laatikossa avattuna ja teipattuna takaisin kiinni.

Postiin otin yhteyttä, he eivät kuulemma jälikäteen pysty selvittämään, että kuka postit on jakanut väärin.

Alkaa kärsivällisyys loppua kun ei ikinä tiedä, että onko postit jaettu oikein vai ei.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teidän postilaatikot selkeästi merkattu? Osoite ja nimi kunnolla laatikossa?

Vierailija
102/107 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laskuja teille niin paljon oikein tulee? Itselläni kaikki laskut e-laskuna, joten en edes käy postilaatikosta viikoittain. Laitan kyllä väärin tulleet naapurin laatikkoon, mutta helposti menee se pariin viikkoa ja lomilla toki kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti vaan kirjoitti:

Minä sain viime kesänä sukulaispojan rippijuhlakutsun puoliksi avattuna ja revittynä. Se oli hieno itse askarreltu kortti ja kuori vähän koholla koristeiden vuoksi. Ihan kuin olisi etsitty rahaa tai muuta arvokasta kuoresta. Vein kortin ja revityn kuoren postiin. Suhtauduttiin asiallisesti ja otettiin kuvat näistä. Jonkin ajan kuluttua sain Postilta kirjeen pahoitteluineen (eivät osanneet selittää, missä vaiheessa kutsu oli avattu), kirjeessä oli 2 arkkia ikimerkkejä korvaukseksi. Kannatti valittaa siis.

Ei kai postilla oijeasti ole mitään ikimerkkejä. Tuotetta muutetaan jatkossa sen verran että edellyttää nuoleskelemaan jotain maksullista ikimerkin lisäksi tai toimitus kestää kuukausia.

No EI markka-ajan ikimerkit enään kelpaa sellaisenaan. Lisää on laitettava ja jatkossa yhä enemmän.

Että se niistä postin "iki"merkeistä.

Ikimerkit on ikimerkkejä, ei niissä lue markka tai euro.

Tarkistappa asia. Posti itse määritellyt tietyt euro-arvot markka-ajan ikimerkeille, eli edellyttää kyllä lisää merkkejä niiden kanssa. Tai sitten useamman merkin.

Vierailija
104/107 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan teidän postilaatikot selkeästi merkattu? Osoite ja nimi kunnolla laatikossa?

Kerrostalon laatikossa lukee isolla nimi ja asunnon numero. Ei tunnu auttavan. 

Vierailija
105/107 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti vaan kirjoitti:

Minä sain viime kesänä sukulaispojan rippijuhlakutsun puoliksi avattuna ja revittynä. Se oli hieno itse askarreltu kortti ja kuori vähän koholla koristeiden vuoksi. Ihan kuin olisi etsitty rahaa tai muuta arvokasta kuoresta. Vein kortin ja revityn kuoren postiin. Suhtauduttiin asiallisesti ja otettiin kuvat näistä. Jonkin ajan kuluttua sain Postilta kirjeen pahoitteluineen (eivät osanneet selittää, missä vaiheessa kutsu oli avattu), kirjeessä oli 2 arkkia ikimerkkejä korvaukseksi. Kannatti valittaa siis.

Ei kai postilla oijeasti ole mitään ikimerkkejä. Tuotetta muutetaan jatkossa sen verran että edellyttää nuoleskelemaan jotain maksullista ikimerkin lisäksi tai toimitus kestää kuukausia.

No EI markka-ajan ikimerkit enään kelpaa sellaisenaan. Lisää on laitettava ja jatkossa yhä enemmän.

Tarkistappa asia. Posti itse määritellyt tietyt euro-arvot markka-ajan ikimerkeille, eli edellyttää kyllä lisää merkkejä niiden kanssa. Tai sitten useamman merkin.

Tuola

https://yle.fi/uutiset/3-9411641

Vierailija
106/107 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti vaan kirjoitti:

Tarkistappa ihan ite. Ei todellakaan tarvita mitään lisämerkkejä. Miks pitää tulla pätemään kun ei tiedä? Huokaus...

Vierailija
107/107 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on mielenkiintoisia kommentteja! Aivan kuin olisi saajan syy se että Posti hukkaa kirjeitä. EI OLE! Se on Postin syy. Jos lähettäjä maksaa postimaksun jonka Posti on palveluilleen määritellyt niin kyllä Postin täytyy tehdä silloin tehtävänsä ja kuljettaa lähetykset ehjinä ja ajoissa perille. Kummaa touhua jos ainoastaan kirjattujen lähetysten voi olettaa saapuvan asianmukaisesti perille! Ei millään muullakaan alalla voi hutiloida miten sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi