Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole Facessa ja sanoin siitä työkaverille. Hän suositteli jatkossakin pitäytymään irti tuosta.

Vierailija
20.11.2016 |

Silti on siinä itse mukana, mutta kokee sen liian aikaavievänä ja sitouttavana. Onko siitä tosiaan vaikea päästä irti jos sinne on kerran mennyt? Itse en aio liittyä kun en halua pitää yhteyttä tuolla tavoin kenenkään kanssa enkä halua kertoa sen kautta mitään itsestäni tai elämästäni. Mua ei haittaa myöskään ulkopuolisuuden tunne näissä asiossa, koen sen vaan hyvänä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen facebookissa ja itsellä ei ny mitään ongelmia ole pysytellä erossa. Joskus saatan olla pariki viikkoa ilman enkä mietikkään asiaa. Sitte pian joku valittaaki et miksen ole facessa ku taas on muka koko hänen elämäntarina menny ohi enkä vastaa viesteihin. Koitan sanoa et mie en kulje koko aja puhelin kourassa somessa vaa mie teen muutaki nii oon kuullemma epäsosiaallinen ja typerä.

Vierailija
2/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mulla on ollut fb-profiili vuodesta 2008, eikä ole millään tavalla liian sitovaa tai aikaavievää. Kirjaudun sisään kerran päivässä, katson mahdolliset ilmoitukset ja viestit ja selaan hetken etusivua. Joskus saatan kirjautua parikin kertaa päivässä, mutta ei haittaa vaikka välillä menisi esim. viikonloppu niin ettei ehdi kertaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fb:ssa väärällä nimellä ja olen kelpuuttanut kavereikseni vain lähipiirini. Ihan kelpo väline yhteydenpitoon. Minusta on mukava tietää kavereideni pienistä sattumuksista, joista ei tulisi soiteltua tms. Katson fb:n ehkä kerran päivässä, viestit heti jos niitä näyttää tulleen.

En minäkään haluaisi kertoa elämästäni 500 puolitutulle. Onneksi on vaihtoehtoja.

Vierailija
4/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakinhan se facebook meinaa karata käsistä (verronkin vanhemmilla ihmisillä, olen huomannut). Sinne pitää kirjottaa kaikesta ja jakaa jokainen kuva ja mietelause mikä vastaan tulee. Myös kirppareita pitää päivystää jatkuvasti, jotta ehtii varata jokaisen tuotteen mikä vähänkin kiinnostaa.

Itsellä taas on juuri tuo, että käyn katsomassa viestit ja ilmoitukset, joskus selaan etusivua vähän aikaa, mutta en minä ajallisesti häviä facebookin takia. En kerro siellä kovin henkilökohtaisia asioita, lähinnä jaan iloisia ja hauskoja tapahtumia.

Vierailija
5/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn facessa joka päivä. Kuulun erilaisiin harrastusryhmiin ja yhteydenpito ison porukan kesken on sen avulla kätevää.

Vierailija
6/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV koukuttaa enemmän kuin fb.