Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naiset haikailee jännämiesten perään
20.11.2016 |
On se kumma kun tätä ilmiselvää tosiasiaa täällä vastustellaan kun sen kertoo näin suoraan, mutta kun lukee näitä naisten tekemiä aloituksia niin kerran toisensa jälkeen niissä toistuu sama kaava: "Jännämies petti", "haaveilen vieläkin nuoruuden jännämiehestä", "ihastuin mieheen joka on petollinen, arvaamaton ja jännä". Ja niin edelleen.
Kommentit (22)
Ulin mutsin nakkipiilot taisivat tänä sunnuntaina paistua liikaa kun nyt jo täällä riehutaan. Yleensä ollan saatu tiistaiaamuun olla rauhassa näiltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ap:n sanomassa on varmasti yleistäen pointtinsa, ihmisillä on vain tapana kieltää kaikki sillä, että kun ei se aina niin mene.
Ap., oletko itse mies vai nainen, jännämies, kilttimies? Näistä jännämiesvihapostauksista ja -viesteistä syntyy minulle mielikuva, että ne ovat kilttimiesten (jotka jäävät jännämiesten jalkoihin) postauksia, mutta miten on? Ja mikä on esim. tämän aloituksen tavoite?
Itse tänään kirjoittelin läpällä jännämiesviestejä ympäriinsä, vaikka olen nainen. (Eli eivätpähän ainakaan kaikki viestit ole kilttimiehiltä.)