Pitäisikö elarien saanti evätä, jos nainen yksistään haluaa pitää lapsen?
Joskus vaan fiilis, että nainen haluaa lapsen ja mies on ainoastaan se elareitten maksaja ja sponsori.
Ei koskisi tilannetta, jos pariskunta asuu yhdessä.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siitä ehkäisystä ole puhuttu jo vuosia, vuosia ja taas vuosia? Mikä siinä on nyt niin vaikea ymmärtää?
Mä en suorastaan ymmärrä, että ensin läiskytellään iloisesti niitä sukupuolielimiä yhteen, ja sitten kun käry käy, käydään keksimään ideoita ja sääntöjä, jolla siitä vastuusta pääsisi eroon. Kuule, ap. sun ideas tökkii siinäkin mielessä, että joku maksaa viulut aina. Jos edevastuuton mies ei sitä tee, niin sehän menee sitten yhteiskunnan piikkiin. Jolloinka sinä että minä maksamme häntäheikkien seikkailusta. Äläkä edes käy ehdottelemaan mitään pakkoabortteja.
Pitäs jo joidenkin ihmisten ymmärtää, kuten sinun ap, että se ehkäisy on molempien asia, ei vain ja ainoastaan naisen niskoilla.
Käyttäkää sitä kortonkia!!! Vaikka se niin ikävältä voi tuntua, ehkäisyvaahtoakin saa apteekista, ihan mitä vaan. Ei tää homma vaan pelitä, että ensin hosutaan housuitta iloisesti tuolla kylillä, ja sitten itketään kun nalli napsahtaa.
Toisekseen, on helppo huudella vain sille osapuolelle, joka raskaaksi tulee. Siinä vaiheessa kun joutuu todella miettimään asiaa, niin asia ei olekkaan ihan niin selkeä ja helppo mennä teettämään sitä aborttia. Valitettavasti asia nyt vaan on niin että nainen on se joka päättää tuleeko se lapsi, vai eikö se tule. Paska homma, joten miesten todellakin pitää ymmärtää osata pelata se mukaan!! Toistan edelleen, NE KORTSUT perkele!
Kyllä minä tiedän muutaman tapauksen, jossa vahinko sattui, ja mies lähti samantien lätkimään. Mutta tiedän minä muutaman tapauksen, jossa vahinko tuli, ja nainen teetti silmääkään räpäyttämättä abortin, ja se oli todella kova pala miehelle. Näitä tarinoita on joka lähtöön.
Kerroppa nyt tuon silmät kostuttavan tarinasi päälle, että miten mies voi tulla raskaaksi?
Jaa.. taas yksi urpo, joka ei ymmärrä lukemaansa. Mutta voin toki kerrata.
Käytä sitä kortsua, niin ei tarvitse miettiä tuleeko siitä jälkiseuraamuksia. Ehkäisy on molempien asia.
En kysynyt kortsun enkä myöskään mekon käyttöohjeita vaan aivan yksinkertaisen kysymyksen : miten mies voi tulla raskaaksi?
EIH!!!! mä en kestä!!!
Lueppa nyt ihan HI-TAAS-TI ja ajatuksella. Minä en ole mistään muusta mesonut kun EHKÄISYSTÄ, EHKÄISYSTÄ ja EHKÄISYSTÄ, niin sitten ei tartte jälkikäteen elareista itkeä! tai keksiä eri keinoja ja sääntöjä miten niistä pääsis eroon. Voi pyhä sylvi sun yksinkertaisuutta!
Eikä mua kiinnosta sua käydä neuvomaan kortsun käytössä, sen saat opetella ihan itse.
Eli nuo viestisi olivatkin tarkoitettu ainoastaan naisille.
No sorry, nyt minäkin ymmärrän.
Voi voi!!! Sinä se tulet vielä monet ruokkomaksut elämässäsi maksamaan. Mutta, sille ei voi mitään, tyhmyydestä sakotetaan, ja jotkut ne oppii vain kantapään kautta. Jatka ihmeessä samaa rataa, niin ehkä ehkäisyn merkitys sulle joskus avautuu...
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Elarien saanti pitäisi muutenkin evätä. Jos tehdään lapsia, niin on tehty 50 vuoden sitoumus olla yhdessä.
En mä kyllä muista tuollaista sitoumusta tehneeni. Kuolemaan asti kyllä sitouduin vihkipallilla. Siihen on huomattavasti vähemmän kuin 50 vuotta.
Eli nuo viestisi olivatkin tarkoitettu ainoastaan naisille.
No sorry, nyt minäkin ymmärrän.