Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku. Yritettiin lasta, nyt olen sitten raskaana ja mies perääntyy :(

Vierailija
19.11.2016 |

Ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta, asuttu yhdessä vähän yli vuosi. Jätettiin ehkäisy pois pari kk sitten miehen ehdotuksesta. Mutta itsekin haluaisin lapsen, niin se oli minulle ok ehdotus. Ja ollaan molemmat 35-vuotiaita niin ajattelin, että ei tässä vuosia kannata odotella kuitenkaan. Nyt sitten plussasin, tein testin viikko sitten, eli raskaana ollaan. Ilo vaihtui suruksi kun mies täräyttikin suutuspäissään että ei halua sitä lasta ja katuu että olen raskaana. En ymmärrä miten voi mieli muuttua parissa viikossa noin :( . Mies ei suostu puhumaan asiasta, vihoittelee vain. Hän sitä ehkäisyä halusi pois jättää ja hössötti lapsesta, minä en yhtään houkutellut häntä siihen. En voi tehdä aborttia, joten tässä sitä ollaan sitten. Itkettää vain enkä pysty ajattelemaan järkevästi. Mistä ihmeestä voi olla kyse?

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti 2 viikoksi toiselle paikkakunnalle keikkatöihin, kun kuuli raskaudesta, vaikka molemmat sitä oltiin haluttu. Soitin sitten perään ja kysyin, että onko tulossa ollenkaan takaisin, kun niin äkisti lähti. 

Tulihan se sieltä, mutta saattoi silloin jo olla muita naisia kierrossa ja kävi ne vaan hetkeksi hyvästelemässä  tms. 

Aikamoinen pettymys koko mies, mutta pojallemme oli ihan hyvä isä, kunnes erottiin. Erotessa miehellä oli jo uusi nainen Helsingissä katsottuna. Kun laitoin me talon myyntiin, lähti heti puhelun kourassa ajelulle ja soitti Hesan muijalle, että Tinder panosuhde jatkuu. 

Vuoden asui samalla paikkakunnalla kuin minä ja poika, ja sitten hommasi työpaikan Hesasta ja muutti mimmin ja sen tyttären luo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla