Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 18-v. Panen 10-15v vanhempia ja seurustelen itseäni 3-5v vanhempien kanssa

Vierailija
18.11.2016 |

10-15 vuotta vanhemmat ovat liian vanhoja (tässä iässä liian iso ikäero ja kehitystasot kaikilla tavoilla) seurusteluun, mutta seksisuhteeseen just täydellisiä.

Seurustelut sitten hoidan 3-5v vanhempien kanssa.

Kyllä, isäongelmia taustalla. Pahoja sellaisia.

Eipä miulla muuta. Tuli vain mieleen kirjoittaa tänne jotain kotimatkalta 29-veen luolta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä.

Vierailija
2/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Kyllä minäkin tykkäisin sinun ikäisestä nuoresta naisesta.

t. Mies 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 21-vuotias ja olen avioliitossa 33-vuotiaan miehen kanssa, tietääkseni olen harrastanut myös seksiä hänen kanssaan, kun odotan tällä hetkellä meidän esikoista. Yhtä köyttä vedetty jo 4v ajan.

Vierailija
4/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan ollut 18-vuotiaana noin aktiivista seuraelämää, että olisi ollut jotkut "panot" ja "seurustelusuhteet".

Sama oli kaikilla ikätovereilla - jotkut harvat seurustelivat (suunnilleen ikäistensä kanssa), mutta aikalailla untuvikkoja oltiin "panojen" ja seurustelun suhteen kaikki.

N25

Vierailija
5/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valintasi oot jo täysikäinen.

Vierailija
6/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, googlaa tasavallan pressan ja vaimonsa ikäero. Saattaa lohduttaa sua, että paremmissakin piireissä.

Vierailija
7/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupakko, kauniisti ilmaistuna.

Vierailija
8/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla vaan ollut 18-vuotiaana noin aktiivista seuraelämää, että olisi ollut jotkut "panot" ja "seurustelusuhteet".

Sama oli kaikilla ikätovereilla - jotkut harvat seurustelivat (suunnilleen ikäistensä kanssa), mutta aikalailla untuvikkoja oltiin "panojen" ja seurustelun suhteen kaikki.

N25

Ei miullakaan nyt mitään kauhean aktiivista ole, mutta jotain tullut harrasteltua :D Lähinnä haen läheisyyttä ja rakkautta seksin kautta vanhemmilta miehiltä. Rakkautta, mitä en isältäni saanut. Nyt ollut kaksi vanhempaa miestä panosuhteessa ja kaksi vakavampaa seurustelua suunnilleen oman ikäisen kanssa.

ap

Vierailija
9/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, googlaa tasavallan pressan ja vaimonsa ikäero. Saattaa lohduttaa sua, että paremmissakin piireissä.

Kyllä mie tiedän, että näitä on, mutta tässä iässä koen kymmenen vuoden ikäeron liian suureksi. Vanhemmiten sillä ei ole enää niin väliä.

ap

Vierailija
10/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 21-vuotias ja olen avioliitossa 33-vuotiaan miehen kanssa, tietääkseni olen harrastanut myös seksiä hänen kanssaan, kun odotan tällä hetkellä meidän esikoista. Yhtä köyttä vedetty jo 4v ajan.

Onnea teille :)

ap

Vierailija
11/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 18-vuotias nainen ja seurustelen kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Ikä on vaan numeroita. Ainoastaan henkinen ikä ja suhteen toimivuus merkitsee. Meidän suhteessa ikäeroa ei edes huomaa millään tavalla.

Vierailija
12/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän säälittävää, luuletko, että ne vanhemmat oikeasti välittää susta. Olet pelkkä pano, et muuta, ikävä kyllä. Hyvä jos tunnistavat kun tulevat jatkossa sua kadulla vastaan. Voiko joku olla noin...

Vierailija
13/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että harrastat seksiä eri ihmisten kuin seurustelet. Miten tuollainen on edes mahdollista? Panot vielä jotenkin ymmärrän, mutta miten voi sanoa, että seurustelee jonkun ikäisten kanssa. Eikö seurustelut ole kuitenkin vähän pidempiaikaisia ja niitä on yksi kerrallaan, joten kovin montaa seurustelukumppania sinulla tuskin on esim viimeisen vuoden aikana ollut, jos näitä panohässäköitäkin olet ehtinyt harrastamaan.

Vierailija
14/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öy nöy. Samaa käytöstä oli mulla lapsellisena pikkulikkana kunnes aikuistuin. Tiktak, kello käy sun kohdalla myös. Tuossa iässä sitä kuvittelee olevansa maailman napa ja kuolematon.

Vierailija
15/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän taas kirjoitti:

Vähän säälittävää, luuletko, että ne vanhemmat oikeasti välittää susta. Olet pelkkä pano, et muuta, ikävä kyllä. Hyvä jos tunnistavat kun tulevat jatkossa sua kadulla vastaan. Voiko joku olla noin...

"Lähinnä haen läheisyyttä ja rakkautta seksin kautta vanhemmilta miehiltä. Rakkautta, mitä en isältäni saanut." Vanhemmat miehet "välittävät"=kiihottuvat nuoresta ja timmistä kropastani, minä kiihotun vanhemmista miehistä ikiensä puolesta. Kyllä minä nyt tiedän, ettei seksi ole yhtäkuin rakkaus, mutta läheisyyttä mie haenkin :D Olen nuori, mutta en tyhmä. Winwin kummallekin siis, kummatkin voittavat.

ap

Vierailija
16/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tässä olikin oikein kaksi kumpaakin sorttia.

Vierailija
17/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että harrastat seksiä eri ihmisten kuin seurustelet. Miten tuollainen on edes mahdollista? Panot vielä jotenkin ymmärrän, mutta miten voi sanoa, että seurustelee jonkun ikäisten kanssa. Eikö seurustelut ole kuitenkin vähän pidempiaikaisia ja niitä on yksi kerrallaan, joten kovin montaa seurustelukumppania sinulla tuskin on esim viimeisen vuoden aikana ollut, jos näitä panohässäköitäkin olet ehtinyt harrastamaan.

Parisuhteeissa (2kpl) olen elämästäni viettänyt yhteensä viisi vuotta ja avoliitossakin olen kerennyt jo olemaan :) Panosuhteet (2kpl) eivät ole tapahtuneet parisuhteiden aikana. Ja voin sanoa ihan sillä, että potentiaaliset parisuhdekumppanit joista kiinnostun parisuhdeidealla ovat olleet aina siinä 3-5v vanhempia.

ap

Vierailija
18/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öy nöy. Samaa käytöstä oli mulla lapsellisena pikkulikkana kunnes aikuistuin. Tiktak, kello käy sun kohdalla myös. Tuossa iässä sitä kuvittelee olevansa maailman napa ja kuolematon.

Tiedän kyllä olevani kuolevainen ja kuolen mahdollisesti vielä nuorena muutamaan synnynnäiseen sairauteen. Tää on vaan just tätä pientä haparointia ja hyväksynnän hakemista muiden ihmisten kanssa, huono omatunto ja huono isäsuhde.

Luen ihan liikaa psykologiaa.

ap

Vierailija
19/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään. Jotenkin huvittavaa tosin, että sulla nyt kokemusta 21, 23, 28 ja 33-vuotiaasta. En nyt vetelisi noista neljästä sen suurempia johtopäätöksiä.

Vierailija
20/48 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin parikymppisenä olin reilusti vanhempien miehien kanssa. No 10 vuotta taisi olla suurin ikäero. Mutta kyllä minä pidin näitä miehiä ihan samalla viivalla muidenkin kumppanien kanssa. En tajua, miksi sinä ajattelet vanhempia miehiä vain panokumppaneina ja nuorempia seurustelukumppaneina. Miksei voi vain ottaa ihmiset ihmisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi