Olen 18-v. Panen 10-15v vanhempia ja seurustelen itseäni 3-5v vanhempien kanssa
10-15 vuotta vanhemmat ovat liian vanhoja (tässä iässä liian iso ikäero ja kehitystasot kaikilla tavoilla) seurusteluun, mutta seksisuhteeseen just täydellisiä.
Seurustelut sitten hoidan 3-5v vanhempien kanssa.
Kyllä, isäongelmia taustalla. Pahoja sellaisia.
Eipä miulla muuta. Tuli vain mieleen kirjoittaa tänne jotain kotimatkalta 29-veen luolta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 21-vuotias ja olen avioliitossa 33-vuotiaan miehen kanssa, tietääkseni olen harrastanut myös seksiä hänen kanssaan, kun odotan tällä hetkellä meidän esikoista. Yhtä köyttä vedetty jo 4v ajan.
Siis naimisissa 33 vuotiaan kanssa yhdessä jo 4 vuotta. 33-4=29 itse en kyllä edes kuvittelisi alkanavani seurustelemaan alle 30 vuotiaan miehen kanssa.
t. N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öy nöy. Samaa käytöstä oli mulla lapsellisena pikkulikkana kunnes aikuistuin. Tiktak, kello käy sun kohdalla myös. Tuossa iässä sitä kuvittelee olevansa maailman napa ja kuolematon.
Tiedän kyllä olevani kuolevainen ja kuolen mahdollisesti vielä nuorena muutamaan synnynnäiseen sairauteen. Tää on vaan just tätä pientä haparointia ja hyväksynnän hakemista muiden ihmisten kanssa, huono omatunto ja huono isäsuhde.
Luen ihan liikaa psykologiaa.
ap
Mitäs jos hakeutuisit ihan psykologin/psykoterapeutin kanssa juttusille. Voisi auttaa enemmän kuin nuo vanhemmat miehet. Se että tiedostaa ongelmansa ei aina tarkoita sitä että niitä osaisi käsitellä oikein. Oot kuitenkin vielä niin pieni
Seurustelet ja panet? Eipä sulla tyttökulta taida olla muutenkaan elämä ihan mallillaan. Ehkä ikä tuo viisautta tullessaan.
Hei samikset! Mä paneskelen kans vanhempien miesten kanssa
M19
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ehkäisy on kunnossa ja käytät myös kondomia, itärajan toisella puolella riehuu HIV epidemia.
Oletko ajatellut käydä juttelemassa psykologin kanssa tuosta isäsuhteestasi, voisi tehdä hyvää.
Ehkäisy on kunnossa ja käyn viikottain psykologilla mm isäsuhteeni takia :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Seurustelet ja panet? Eipä sulla tyttökulta taida olla muutenkaan elämä ihan mallillaan. Ehkä ikä tuo viisautta tullessaan.
Mitä vikaa? :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Kyllä minäkin tykkäisin sinun ikäisestä nuoresta naisesta.
t. Mies 30v
Yksi ja sama henkilö levittelee näitä feikkiuutisiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Kyllä minäkin tykkäisin sinun ikäisestä nuoresta naisesta.
t. Mies 30v
Yksi ja sama henkilö levittelee näitä feikkiuutisiaan
"Viestejä yhteensä: 30165528"
Kyllä tänne mahtuu useampi kävijä. On nuorta ja vanhaa, on normaalia ja sitten on sellaista, kuin vanhemmista miehistä pitävä minä. Ja ihan eka ketju tästä aiheesta :D
ap
Missä sun äitisi on?!? Jos oma tyttäreni olisi ap:n kaltainen olisin jo vakavaa keskustelua käynyt hänen kanssaan. Arvosta nyt itseäsi hiukan enemmän!
Tä? Et pane niitä joitten kanssa seurustelet? Miten ne suostuu siihen?
Vierailija kirjoitti:
Missä sun äitisi on?!? Jos oma tyttäreni olisi ap:n kaltainen olisin jo vakavaa keskustelua käynyt hänen kanssaan. Arvosta nyt itseäsi hiukan enemmän!
Miten missä? Tällä hetkellä kotonaan, minä asun jo omillani. Ei äite minun seksielämästäni mitään tiedä ja ei hänen edes kuulu tietää siitä ':D Ja kyllä mie arvostan. Pidän itseäni ihanana ihmisenä yms jne, mutta haen läheisyyttä miehiltä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tä? Et pane niitä joitten kanssa seurustelet? Miten ne suostuu siihen?
Kyllä harrastan heidänkin kanssa seksiä, mutta minulla on fetissi vanhempiin miehiin :D U know fetissi ja fantasiat. Seksi oman ikäisten kanssa on ihan jees, mutta vanhempien kanssa parempaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten missä? Tällä hetkellä kotonaan, minä asun jo omillani. Ei äite minun seksielämästäni mitään tiedä ja ei hänen edes kuulu tietää siitä ':D Ja kyllä mie arvostan. Pidän itseäni ihanana ihmisenä yms jne, mutta haen läheisyyttä miehiltä.
ap
No ei sun pääs ihan terve ole. Läheisyyttä voit hakea vaikka kissalta. Mieti vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ei sun pääs ihan terve ole. Läheisyyttä voit hakea vaikka kissalta. Mieti vähän.
Kissan läheisyys ei korvaa lapsena saamatta jäänyttä läheisyyttä ja rakkautta :( On minulla kyllä muutama lemmikki. Tiedän, etten ole terve, en minä muuten kait kävisi psykologilla viikottain.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kissan läheisyys ei korvaa lapsena saamatta jäänyttä läheisyyttä ja rakkautta :( On minulla kyllä muutama lemmikki. Tiedän, etten ole terve, en minä muuten kait kävisi psykologilla viikottain.
ap
Jos tiedostat jo tuon, niin lopeta itsesi lisätuhoaminen. Pliis.
>Mie
>Miuta
Tyypillistä valkoroskaa murretta myöten. Joku kouvolatukkainen tatuoitu ja lävistetty teinigoottipullero tarinoi traagisesta elämästään av:lla, kaikkea sitä kek.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, isäongelmia taustalla. Pahoja sellaisia. --- haen läheisyyttä ja rakkautta seksin kautta vanhemmilta miehiltä. Rakkautta, mitä en isältäni saanut.
Moi :) OLET HARVINAISLAATUINEN NUORI ihminen ja nainen! Tarkoitan, että ei kaikilla ole sellaista itsetuntemusta, että osaisivat yhdistää tarpeensa/käytöksensä lapsuuden "traumoihin" tai vaikka isäsuhteen puutteisiin.
Kuitenkin haluaisin lähes sun äidin tai isän ikäisenä kertoa, että olen myös huolissani sinusta,sillä ilman muuta sinua saatetaan käyttää hyväksi VAIKKA kirjoititkin, että molemmat osapuolet voittaisivat suhteissasi.
Ja lisäksi haluaisin sanoa, että sinä olet niin ARVOKAS, TÄRKEÄ JA RAKAS IHMINEN, että ansaitset erilaista ja parempaa "isätraumasi" käsittelyä :)
Elämänkokemuksella ja lämpimästi suosittelen sulle muutakin asian käsittelyä kuin vain toimintaa: puhuminen jollekin luotettavalle ihmiselle voi olla tosi tärkeä ja hieno kokemus, on olemassa koulupsykologeja, terapeutteja ja dialogeja ihan tavallisen paikallisseurakunnan puitteissa.Lopuksi jätän sulle linkit lyhyeen videoon koskien ISÄN RAKKAUTTA ja ISÄSUHDE, uskon sen koskettavan ja auttavan sinua :)
http://www.healingrooms.fi/?sid=118
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 18-vuotias nainen ja seurustelen kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Ikä on vaan numeroita. Ainoastaan henkinen ikä ja suhteen toimivuus merkitsee. Meidän suhteessa ikäeroa ei edes huomaa millään tavalla.
En ikinä pystyisi kuvitella seurustelevani 10v. itseäni nuoremman kanssa. Kuin lapsen kanssa seurustelisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Jos tiedostat jo tuon, niin lopeta itsesi lisätuhoaminen. Pliis.
Se on vaikeaa. Miten tämä tuhoaa minua?
ap
Toivottavasti ehkäisy on kunnossa ja käytät myös kondomia, itärajan toisella puolella riehuu HIV epidemia.
Oletko ajatellut käydä juttelemassa psykologin kanssa tuosta isäsuhteestasi, voisi tehdä hyvää.