Listataan tähän bussilinjoja
Laitanpa aloitukseksi TKL:n bussin numero 9, joka kulkee Annalasta keskustaan.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9:lle vaihtoehto: TKL 20, Hikivuori-Lamminpää. Ei kulje viikonloppuna.
Eikä kulje yliopistolle.
Mua se auttaa kulkemaan sinne...vie keskustaan, josta lähtee bussi (tadaa) 🎆 Turkuun 🎆
-ed
Vierailija kirjoitti:
Kokkolan ainoa bussilinja: 7
Voi ei! Joku kerkesi ennen minua :/ linja 1 menee myös koivuhaan kautta!
57 Kontula-Viikki-Koskela-Käpylä-Ruskeasuo-Munkkiniemi
Helsingissä, on muutan saatana nykyään aina täynnä aamuisin jo Viikin kohdalla, tämä tullut sen jälkeen kun reitti laajeni Kontulaan asti
Lahen 31 menee keskustan kautta Solttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkolan ainoa bussilinja: 7
Vierailija kirjoitti:
Miks mua naurattaa? :D
Varmaan samasta syystä kuin esim. Lontoossa, New Yorkissa tai Tukholmassa asuneita tai käyneitä naurattaa Helsinkin yksi ja ainoa metrolinja. :D
Minäkin naurattaa, aaawww :D mutta miksi 7? Miksei 1? Tai 42?
On niitä viisi mutta seiska kulkee kerran tunnissa koko kaupungin läpi :p ja seiska on ainoa joka kulkee joka päivä ja talviajalla jopa iltaisin!
12 ja 15, niillä pääsee Katumalta verkatehtaan ohi keskustaan. Muista Hämeenlinnan bussilinjoista ei mitään käsitystä.
10, jolla pääsee Keskustorilta Nekalan kautta Kaukajärvelle.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tästä ketjusta.
Melko rasistinen ja väkivallalla ja irstailuilla mässäilevä tämä ketju kyllä on, mutta menköön.
Vierailija kirjoitti:
10, jolla pääsee Keskustorilta Nekalan kautta Kaukajärvelle.
Annoin yläpeukun sille, että bussi kulkee Nekalan kautta!
Minun suosikkini on Valkeakosken liikenteen linja 52 Valkeakoskelta Tampereelle.
Hullut päivät -pussilla pääsee roskikseen.
Pikkuisen ohis, mutta pidän kovasti eräästä puhelinsovelluksesta, joka näyttää missä kohtaa mikäkin kaupungin bussilinja on parhaillaan menossa. Bussien kulkua kartalla on jotenkin rauhoittavaa seurata. ☺️
Olisi hauska kuulla myös, että mikä on teidän mielestänne kaikkein paskin bussilinja?
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen ohis, mutta pidän kovasti eräästä puhelinsovelluksesta, joka näyttää missä kohtaa mikäkin kaupungin bussilinja on parhaillaan menossa. Bussien kulkua kartalla on jotenkin rauhoittavaa seurata. ☺️
Minä pidän siitä myös, kuin touhukkaita (ja hitaita) muurahaisia menisi edestakaisin ruudulla...mutta vähän säälittää ne muutamat, jotka nököttävät yksinään paikallaan, päättärillä jossain hornantuutissa 😔
Poimittaislinja.
Pomittaislinjan henkilökuntaan kuuluvat kuljettaja Ernie Rysky sekä rahastaja Stan Pikitie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän siitä myös, kuin touhukkaita (ja hitaita) muurahaisia menisi edestakaisin ruudulla...mutta vähän säälittää ne muutamat, jotka nököttävät yksinään paikallaan, päättärillä jossain hornantuutissa 😔
Mikä tämä sovellus on? Toimiiko tietokoneella myös?
Minäkin naurattaa, aaawww :D mutta miksi 7? Miksei 1? Tai 42?