Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen
Jos naiset ovat huoneessa jossa on 10 sinkkumiestä. Naiset haluavat näistä sen joukon parhaimman miehen, jolla on joukon korkein sosiaalinen status.
Sama homma on kaikissa bileissä. Jos kaksi naista piirittää yhtä miestä, niin heti siihen tulee kolme muutakin naista kilpailemaan siitä samasta miehestä. Samalla muut kilttimiehet nuolevat näppejään.
Naiset ovat hyvin eläimellisiä. Tinderissä sama juttu. Naiset tykkäävät vain noin 10% parhaimman näköisistä miehistä. Naiset kilpailevat samoista miehistä. Muut miehet jäävät vähälle huomiolle. Kun taas miesten tinder strategia on tykätä noin 90% naisista eli lähes kaikki naiset ovat tutustumiskelpoisia. Kumpi sukupuoli onkaan se pinnallinen, häh?
Kommentit (45)
Entä sitten, mitä väärää on haluta parasta? Kyllä minulla ja muillakin on siihen oikeus. Ei kukaan voi tulla minua määräämään siinä, kenet minä halua ja kenet en. Ja ihan onnellisesti olen jo pitkään naimisissa ollut. Kannustan kaikkia muitakin huolimaan vain sen parhaan! Olisi kamalaa ajatella, etten olisi ollut mieheni mielestä se paras, vaan joku, johon tyytyy.
Naiset haluavat aina Joukon, parhaimman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta omasta mielestä naiset haluavat tasaveroisesti kaikkia miehiä. Se selittyy sillä, että naisten mielestä betamiehet eivät ole miehiä ollenkaan, heitä ei siis tarvitse huomioida.
"Kukaa ei koskaa tuu pokaamaan mua :'<"
"No tuleehan! Mieti vaikka viime kertaa baarissa ja kaikkia niitä miehiä?"
"No nii mut ei niitä lasketa. Se yks oli liian vanha ja yks liian lyhyt ja yks lihava ja yks taas muuten ruma.. niin ja sit se vika oli ulkomaalainen. Miks kukaan kunnon mies ei koskaa kiinnostu musta"
Onko esim m35-40 185cm tummatukkainen, lihaksikas , siististi pukeutunut ( kantasuomalainen ) ok ? Vai ei ? Tai kuvaile millainen miehen sitten pitäisi olla ?
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat aina Joukon, parhaimman miehen.
Jouko on ihan paras. Kunnes tyhmyys tiivistyy.
Lista on silti huomattavasti lyhyempi kuin keskiverrolla prinsessahaaveilijalla.