Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen

Vierailija
18.11.2016 |

Jos naiset ovat huoneessa jossa on 10 sinkkumiestä. Naiset haluavat näistä sen joukon parhaimman miehen, jolla on joukon korkein sosiaalinen status.

Sama homma on kaikissa bileissä. Jos kaksi naista piirittää yhtä miestä, niin heti siihen tulee kolme muutakin naista kilpailemaan siitä samasta miehestä. Samalla muut kilttimiehet nuolevat näppejään.

Naiset ovat hyvin eläimellisiä. Tinderissä sama juttu. Naiset tykkäävät vain noin 10% parhaimman näköisistä miehistä. Naiset kilpailevat samoista miehistä. Muut miehet jäävät vähälle huomiolle. Kun taas miesten tinder strategia on tykätä noin 90% naisista eli lähes kaikki naiset ovat tutustumiskelpoisia. Kumpi sukupuoli onkaan se pinnallinen, häh?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee ja sitten valittavat miten on niin vaikea saada miestä. Niin miksiköhän :D

Vierailija
2/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mutta omasta mielestä naiset haluavat tasaveroisesti kaikkia miehiä. Se selittyy sillä, että naisten mielestä betamiehet eivät ole miehiä ollenkaan, heitä ei siis tarvitse huomioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä vol 24563  yleistysten tonavan ja ulinoiden isä aurinkoisen perjantaiavautumisiin. Nyt tytöt joukolla viihdyttämään taas ulia, ainakin 10 sivua näin alkajaisiksi. 

Vierailija
4/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehetkin oikeasti haluaisivat vain sen joukon parhaimman näköisen naisen. Koska eivät saa, joutuvat tyytymään johonkin toiseen. 

Vierailija
5/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntönä kuka tahansa mies kiinnostaa enemmän kuin mammapalstalla elämänsä jokaisen päivän viettävä vinkuja.

Vierailija
6/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pinnallisia, yläasteella _kukaan_ poika ei suostunut tanssimaan kanssani tai istumaan vieressäni, aivan kuin olisin tuhonnut tai saastuttanut heidät läsnäolollani. N22 ikisinkku ja ikineitsyt

Vierailija
7/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehetkin oikeasti haluaisivat vain sen joukon parhaimman näköisen naisen. Koska eivät saa, joutuvat tyytymään johonkin toiseen. 

Mutta kaikille parhaimman näköinen ei ole sama nainen. Itse tykkään eniten hieman ylipainoisista rockhenkisistä naisista, toinen kaveri taas marilyn-tyylisistä, yksi nörteistä ja yksi fitness-naisista

Vierailija
8/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä vol 24563  yleistysten tonavan ja ulinoiden isä aurinkoisen perjantaiavautumisiin. Nyt tytöt joukolla viihdyttämään taas ulia, ainakin 10 sivua näin alkajaisiksi. 

Olen kahden vaiheilla ulin kanssa, onko se sinnikäs porvo vai oikeasti pakkomielteinen luuseri.

Vierailija
9/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä sitten miehenä outo, jos haluan kymmenen naisen joukosta sen itseni mielestä parhaimman? - Minusta minä olisin outo, jos haluaisin seurakseni väkisin joka kerta itselleni sellaisen josta arveelen, että hänen kanssa todennäköisesti en tulisi, ehkä niin hyvin viihtymään. En oikein usko siihenkään, että vastakohdat muodostavat muutenkaan välttämättä kaikkein parhainta lähtökohtaa parisuhteelle, mutta kukin tyylillään.  

Vierailija
10/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Parhauden kriteerit vaihtelevat paljonkin. Mus ei se korkeastatuksinen peruspertti vois vähempää kiinnostaa. Mutta koska naisen on biologisessa mielessä kyettävä huolehtimaan jälkikasvusta, ei naisen kannata mitään riippakivimiestä ottaa. Että jotain kriteerejä joo pitää olla. Naiset huolehtivat valinnoillaan siitä et seuraava sukupolvi jää eloon.. .ja luonnostaan vain omaa napaansa tuijottavat, kehittymättömät miehet ei tule lukuyn. Jos vetää katkeraksi, kato peiliin. Loppupeleissä nainen etsii ihmistä jonka kanssa on hyvä olla, ei mitään katkeraa nillittäjää

Vierailija
11/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha p*skaa. Tuo ei koske kaikkia naisia ja pitää muistaa että parhaimman näköinen uros ei  automaattisesti ole paras. Ulkonäkö rapistuu nopsaan, aivot ei. Ulkonäkö ei myöskään aina korreloi käytöstapojen kanssa ja käytöstapojen puute on turn off.

Nää sun aloitukset alkavat olla hiton väsyneitä jo, älä jaksa.  Minä en  ole koskaan jaksanut kilpailla miehistä, sellainen on vaan tyhmää. Aarteen  löytää kilpailemattakin.

Säkin voisit keksiä jotain muuta miettimistä vaihteeksi. Ei ole ihan ok täyttää elämäänsä aloituksen kaltaisella pohdinnalla.

Tinder on paikka joka vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä joten sen perusteella ei kannata tehdä mitään koko sukupuolta koskevia yleistyksiä - paitsi jos on vähän yksioikoinen ja kapeakatseinen.

Vierailija
12/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miehethän ei koskaan halua  joukon parhainta/kauneinta naista?

Vierailija
13/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta omasta mielestä naiset haluavat tasaveroisesti kaikkia miehiä. Se selittyy sillä, että naisten mielestä betamiehet eivät ole miehiä ollenkaan, heitä ei siis tarvitse huomioida.

"Kukaa ei koskaa tuu pokaamaan mua :'<"

"No tuleehan! Mieti vaikka viime kertaa baarissa ja kaikkia niitä miehiä?"

"No nii mut ei niitä lasketa. Se yks oli liian vanha ja yks liian lyhyt ja yks lihava ja yks taas muuten ruma.. niin ja sit se vika oli ulkomaalainen. Miks kukaan kunnon mies ei koskaa kiinnostu musta"

Vierailija
14/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikille parhaimman näköinen ei ole sama nainen. Itse tykkään eniten hieman ylipainoisista rockhenkisistä naisista, toinen kaveri taas marilyn-tyylisistä, yksi nörteistä ja yksi fitness-naisista

Ihan samahan se on meillä naisillanikin. Ystävättäreni hehkuttavat, miten komean miehen ovat tavanneet. Ja kun tapaan tämän komistuksen, olen toki onnellinen ystäväni puolesta, mutta en käsitä, millä tavalla ystäväni mielestä kyseinen peruspertti, joita on 13 tusinassa,  on komea. 

Vierailija
15/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä sitten miehenä outo, jos haluan kymmenen naisen joukosta sen itseni mielestä parhaimman? - Minusta minä olisin outo, jos haluaisin seurakseni väkisin joka kerta itselleni sellaisen josta arveelen, että hänen kanssa todennäköisesti en tulisi, ehkä niin hyvin viihtymään. En oikein usko siihenkään, että vastakohdat muodostavat muutenkaan välttämättä kaikkein parhainta lähtökohtaa parisuhteelle, mutta kukin tyylillään.  

Minä miehenä haluan itselleni sopivimman ja se on varmasti eri nainen kuin kaverilla. Kaverille kotona viihtyvä videopelejä pelaava matemaattisesti lahjakas nainen olisi kauhistus, mutta mulle täydellinen. Mulle taas matkustelusta tykkäävä, kulttuuria harrastava hoikka nainen olisi epäsopiva

Vierailija
16/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että kaikilla naisilla on samat määritelmät kympin miehelle?

Vierailija
17/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin naiset. Ottakaapa oppia miehistä. Miehet valitsevat joukosta aina  sen rumimman ja huonoimmin koulutetun. Pelkääkö miehet kauniita naisia ? Ja pelkääkö miehet hyvin koulutettuja naisia? Ajattelevat, että naiset on heitä älykkäämpiä ja fiksumpia?

Vierailija
18/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epistä!! Naiset on niin pinnallisia. Nimittäin tilanne on se että jos huoneessa on kymmenen naista niin k a i k k i miehet haluavat naisista sen vaatimattomimman näköisen. Koska miehet on jaloja ja syvällisiä.

Vierailija
19/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai jokainen haluaa parhaimman, niinhän se luonto ja viidakon laki toimii. Vahvat voittaa, heikot kuolee pois.

Jos sulla olis pussi omenoita, et kai ensimmäisenä ottaisi sitä mädäntynyttä ja kolhiintunutta?

Vierailija
20/45 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille muille löytyy joku, mutta kaltaisesi ulisija saattaa kyllä oikeasti olla todella heikoilla. Nämä "kiltit" ja "tavalliset" kun ovat myös pahimpia naisvihaajia. Oikeasti kilteille ja tavallisille miehille on kyllä vientiä.