Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaveri varasti lapsinimeni

Ärsytys
18.11.2016 |

Olen kertonut kaverilleni jo lapsena, mikä tyttö lapseni nimeksi tulee. Se on minun toinen nimeni.

No nyt hän sai n. puoli vuotta sitten lapsen, ja nimesi hänet sitten 'minun nimelläni'. Ja esitti ettei muistanut, vaikka yhteinen kaveri oli hänelle ristiäisissä sanonut, että nimi muistuttaa minua.

Ärsyttää, koska nyt en voi/halua käyttää nimeä. Ja se on minulle erittäin tärkeä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko miekkahihat paikalle ja teit rikosilmoituksen? Ei toltappa saa tehdä. Joutu laps kärsimä iankaike.

Vierailija
42/44 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sattuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko miekkahihat paikalle ja teit rikosilmoituksen? Ei toltappa saa tehdä. Joutu laps kärsimä iankaike.

Vierailija
44/44 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti useampikin joka on nimennyt lapsensa nimellä jonka joku kaveri olisi halunnut 😂

No ei kun se on se yksi ja sama jankkaaja, joka on luultavasti ap:n kaveri 😅

Mutta siis.. minusta ap voi ihan hyvin antaa saman nimen. Kulkeehan se ilmeisesti hänellä suvussa jo. Eikä voi koskaan tietää, miten kaverisuhteelle käy + saman nimiset lapset ei ole mitenkään ylitsepääsettömän hankalia vai feidaatteko vaan kaikki aikuisena saadut ystävät, joiden lapsilla sattuu olemaan sama nimi kuin teidän mukulalla? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi