Enää viikko Gilmoren tyttöjen uusiin jaksoihin! Mitäs fiiliksiä faneilla?
Toivon tosiaan, että sarja saa nyt arvoisensa lopetuksen, sen verran huono oli se viimeinen kausi. Niin ja tärkeimpänä tietysti arvauksia kehiin,mitkä ovat ne neljä sanaa, joilla Amy Sherman-Palladino on tiennyt sarjan lopettavansa? :D
Kommentit (71)
Kiitos muistutuksesta! En kyllä muista kovin hyvin, miten sarja päättyi silloin aikoinaan, vaikka kovasti tykkäsinkin sarjasta.
Joskus olen katsonut muutamaa jaksoa, mutta tuntui kuin olisi katsonut samaa jaksoa kelattuna uudestaan koko ajan. Ja kaikkien nimikin oli Lorelai. Muuten vaikutti mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Iih en malta odottaa!! Mutta mä vähän pelkään että mä tuun kuitenkin pettymään... koska on niin korkeat odotukset ja sitä rataa :)
En minäkään! :) Joo kyllä se itseäkin vähän jännittää, mutta tässä ovat sentään alkuperäiset luojat Amy Sherman-Palladino ja Daniel Palladino vastuussa toisin kuin seiskakaudella.
Odotan aivan hurjasti! Kalenterissa ylhäällä ollut jo pitkään, aion katsoa heti perjantaina viikon päästä, melko varmasti bingetän kaikki neljä osaa samana iltana. Sehän kuitenkin on vaan kuusi tuntia 😃 Moneltakohan ne ilmestyy katsottavaksi?
En usko, että tulen pettymään. Odotan näitä jaksoja, mutta aika neutraalisti. Ainoa mitä toivon on, että Rory päätyy yhteen joko Loganin tai Jessin kanssa. Loogisinta olisi, että hän olisi tavannut uuden miehen, mutta sarjan lopetuksen kannalta olisi tylsää. Vaikka hyvällä käsikirjoituksella kaikki on mahdollista. Sarjan 7. kausi oli sellainen katastrofi, että mikä tahansa Amy S-P:n ratkaisu on parempi. Niitä neljää sanaa en osaa arvailla. Tulee mieleen korkeintaan "I told you so" ja "I love you too".
Apua apua, tuleeko se telkkariinkin, vaiko vaan Netflixiin? Haluaisin nähdä, mutta olen telkkarin varassa.
Mäkin odotan ja oon miettinyt, mitä syön silloin! Moneltahan ne tosiaan tulee?
Vierailija kirjoitti:
Apua apua, tuleeko se telkkariinkin, vaiko vaan Netflixiin? Haluaisin nähdä, mutta olen telkkarin varassa.
Tuu meille :) -7
Mulle tulee neljästä sanasta mieleen myös will you marry me? Tosin siinä ei jää enää tilaa vastaukselle mutta ehkä se loppuu vaan johonkin paljon puhuvaan hymyyn? :D
Jaksot tulee Brittien aikaa aamuseiskalta, eli mitä se nyt sit on... 5?
Netflixistä ilmainen kokeilukuukausi ja huraa! :D
Hyi, inhoon tota Amya kyllä ylikaiken. Hyvän sarjan se kirjoitti, mutta haastatteluissa vaikuttaa aika katkeralta ihmiseltä. Vittuili Danny Strongille (Doyle), kun Dannyhan on luonut supermenestyneen Empire-sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Jaksot tulee Brittien aikaa aamuseiskalta, eli mitä se nyt sit on... 5?
Netflixistä ilmainen kokeilukuukausi ja huraa! :D
Eikun mä olen idiootti. Aamuysi Suomessa.
Odotan ihan pöljänä, mutta vähän pelottaa että tulen pettymään! Ja harmittaa jo valmiiksi, että on niin lyhyt kausi :( Yritän miettiä jo etukäteen, että katsonko kaikki heti putkeen vai säästelenkö :) Luultavasti katson heti kaikki putkeen ja sitten uudelleen säästeliäämmin. Mites te muut?
Kaikki putkeen, tietenkin! :) Ja eväiden pitää olla kohdallaan!
Mä olen antanut perheelle varoituksen, että mikään eikä kukaan estä minua katsomasta niitä jaksoja silloin perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee neljästä sanasta mieleen myös will you marry me? Tosin siinä ei jää enää tilaa vastaukselle mutta ehkä se loppuu vaan johonkin paljon puhuvaan hymyyn? :D
Tämä voisi olla ihan mahdollinen ja vastaushan voisi tapahtua eleellä ja ilmeillä, vaikka sormus sormeen. Mutta tämä ei oikein kuulosta Sherman-Palladinolta. Enemmän sarkastinen ja kyyninen kuin romantikko. Mutta tuokin olisi tietenkin ratkaistavissa muun käsikirjoituksen kautta.
Mullekin tulee mieleen että ne viimeiset sanat ois "Will you marry me" tai "Jess, I am pregnant" tai vastaavaa :D Mutta aika laimeeta, jos oikeesti on näin. Tai sitten se vois olla vaan "I need coffee, now" :D
Iih en malta odottaa!! Mutta mä vähän pelkään että mä tuun kuitenkin pettymään... koska on niin korkeat odotukset ja sitä rataa :)