Enää viikko Gilmoren tyttöjen uusiin jaksoihin! Mitäs fiiliksiä faneilla?
Toivon tosiaan, että sarja saa nyt arvoisensa lopetuksen, sen verran huono oli se viimeinen kausi. Niin ja tärkeimpänä tietysti arvauksia kehiin,mitkä ovat ne neljä sanaa, joilla Amy Sherman-Palladino on tiennyt sarjan lopettavansa? :D
Kommentit (71)
Lorelai: You know what? I have someone standing abnormally close to me right now. I'll call you later? Rory: Okay. Say hi to Kirk for me.
Enää yksi päivä jäljellä! Olen just lähdössä kauppaan ostamaan syötävää huomista bingeä varten. Sopivasti K-supermarketeissa on Ben&Jerry's tarjouksessa muuten. Mä yritän ainakin katsoa huomenna nuo kaikki jaksot, mutta vasta illalla, joten kahvi jää pois. Mun kofeiinin käytöllä tuskin olisi kovin väliä, juonko kahvia illalla, mutta jotenkin nyt se ei mulle ole mikään iltajuoma. Ei edes Gilmore girlsien takia.
Katsoin koko sarjan vasta muutama kuukausi sitten jälleen kerran, mutta viikko sitten keksin, että "katson hieman alun jaksoja". Voitte arvata lopputuloksen. Nyt olen 3. kaudella menossa. Tämä kyllä toimii, huomaan uusia asioita valtavasti. Kesälläkin katsoin Netflixistä, suomitekstityksellä, sehän on aivan järkyttävän kehnoa ja paljon huomiota menee siihen, että seuraa sitä tekstitystä ja raivoaa sen huonoudesta. Nyt tajusin kokeilla englannin kielistä tekstitystä ja ehkä senkin ansiosta huomaan uusia asioita. En tajua, miksen ole aiemmin tajunnut tuota engl. kielistä tekstitystä.
Kauppareissun jälkeen palaan ehkä tänne taas, jos tulee niitä uusia huomioitani mieleen :)
Nyt lähtee Gilmore girls marathon! Hyvää iltaa kaikille Gilmore girls faneille! :)
En aio spoilata lopetusta niiltä jotka ei ole sitä vielä katsonut, mutta sanonpahan vaan että mä arvasin :) Laitoin arvaukseni tähänkin ketjuun (tosin se mun arvaukseni ei ollut sanatarkka) ja vaikka jotkut ei varmaan tykkääkään lopetuksesta (ensin mäkin olin että EIIIIII), niin mun mielestä tää onkin oikeestaan aika täydellinen lopetus: ympyrä sulkeutuu tai oikeastaan toinen ympyrä aloittaa :)
Jes, tulin just kotiin ja herkkuja on täälläkin, mm. 3 purkkia Ben&Jerrys:iä, pizzaa ja Pop tartseja. Ihanaa! Tätä mä olen odottanut... Ja mullakin on oma veikkaus miten kaikki päättyy, mutta saapi nähdä oonko oikeessa... Nyt nautitaan täysillä, Gilmoren tyttöjen fanit!😃💫
Ensiajatuksia jaksosta "Winter":
-Lorelain nenä on liian leikattu
-Kirk näyttää aivan liian sliipatulta
-Miss Pattya ei meinannut tunnistaa, piti tarkistaa cast-listasta onko edes sama näyttelijä :D
-Roryn poikaystävä Paul on ihan tylsä
-Mistä lähtien Rory steppaa??
Ylipäätänsä Stars Hollow näyttää liian modernilta :( Tuntuu että osa sen viehätyksestä katosi sitä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Ensiajatuksia jaksosta "Winter":
-Lorelain nenä on liian leikattu
-Kirk näyttää aivan liian sliipatulta
-Miss Pattya ei meinannut tunnistaa, piti tarkistaa cast-listasta onko edes sama näyttelijä :D
-Roryn poikaystävä Paul on ihan tylsä
-Mistä lähtien Rory steppaa??
Ylipäätänsä Stars Hollow näyttää liian modernilta :( Tuntuu että osa sen viehätyksestä katosi sitä myöten.
Ai, mä rakastin sekä winter-jaksoa että niitä kolmea muutakin. Ps. se Paul on tylsä ihan tarkoituksella ;)
Ap täällä, sain juuri ekan jakson katsottua ja vielä toisen katson nyt perään. Huomenna sitten kaksi muuta :) Paul oli kyllä tylsä :D ja sais sookie jo tulla kehiin! Oliko se Miss Pattyn näyttelijä muuten laihtunut ihan sikana!? En meinannut kans tunnistaa.
Onpas kumman hiljaista. Katsoin eilen illalla kaikki vuodenajat putkeen. Onko jossain ketjua, jossa voi vapaasti puida uusia jaksoja ilman pelkoa, että spoilaa tapahtumia niiltä, jotka katsoo jaksot säästellen?
Täällä ainakin keskustelua ja otsikko kertoo sen verran ettei kannata avata, jos ei kaipaa juonipaljastuksia: http://www.vauva.fi/keskustelu/2721816/gilmoren-tyttojen-lopetus
Pari päivää enää! Moneltakohan jaksot ovat perjantaina katsottavissa? Täällä on jo herkut ostettu perjantaille, on 2 erilaisia sipsejä, dippiä, suklaata, karkkia, limua, mehua, kahvia tietty ja pizzaa. Kun pääsen kotiin perjantaina, linnottaudun sohvalle ja katson kaikki jaksot putkeen ja vedän herkkuöverit!