Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää viikko Gilmoren tyttöjen uusiin jaksoihin! Mitäs fiiliksiä faneilla?

Vierailija
18.11.2016 |

Toivon tosiaan, että sarja saa nyt arvoisensa lopetuksen, sen verran huono oli se viimeinen kausi. Niin ja tärkeimpänä tietysti arvauksia kehiin,mitkä ovat ne neljä sanaa, joilla Amy Sherman-Palladino on tiennyt sarjan lopettavansa? :D

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iih en malta odottaa!! Mutta mä vähän pelkään että mä tuun kuitenkin pettymään... koska on niin korkeat odotukset ja sitä rataa :)

Vierailija
2/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta! En kyllä muista kovin hyvin, miten sarja päättyi silloin aikoinaan, vaikka kovasti tykkäsinkin sarjasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen katsonut muutamaa jaksoa, mutta tuntui kuin olisi katsonut samaa jaksoa kelattuna uudestaan koko ajan. Ja kaikkien nimikin oli Lorelai. Muuten vaikutti mukavalta.

Vierailija
4/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iih en malta odottaa!! Mutta mä vähän pelkään että mä tuun kuitenkin pettymään... koska on niin korkeat odotukset ja sitä rataa :)

En minäkään! :) Joo kyllä se itseäkin vähän jännittää, mutta tässä ovat sentään alkuperäiset luojat Amy Sherman-Palladino ja Daniel Palladino vastuussa toisin kuin seiskakaudella.

Vierailija
5/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan aivan hurjasti! Kalenterissa ylhäällä ollut jo pitkään, aion katsoa heti perjantaina viikon päästä, melko varmasti bingetän kaikki neljä osaa samana iltana. Sehän kuitenkin on vaan kuusi tuntia 😃 Moneltakohan ne ilmestyy katsottavaksi?

En usko, että tulen pettymään. Odotan näitä jaksoja, mutta aika neutraalisti. Ainoa mitä toivon on, että Rory päätyy yhteen joko Loganin tai Jessin kanssa. Loogisinta olisi, että hän olisi tavannut uuden miehen, mutta sarjan lopetuksen kannalta olisi tylsää. Vaikka hyvällä käsikirjoituksella kaikki on mahdollista. Sarjan 7. kausi oli sellainen katastrofi, että mikä tahansa Amy S-P:n ratkaisu on parempi. Niitä neljää sanaa en osaa arvailla. Tulee mieleen korkeintaan "I told you so" ja "I love you too".

Vierailija
6/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua apua, tuleeko se telkkariinkin, vaiko vaan Netflixiin? Haluaisin nähdä, mutta olen telkkarin varassa.

Vierailija
7/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin odotan ja oon miettinyt, mitä syön silloin! Moneltahan ne tosiaan tulee?

Vierailija
8/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua apua, tuleeko se telkkariinkin, vaiko vaan Netflixiin? Haluaisin nähdä, mutta olen telkkarin varassa.

Tuu meille :) -7

Vierailija
9/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee neljästä sanasta mieleen myös will you marry me? Tosin siinä ei jää enää tilaa vastaukselle mutta ehkä se loppuu vaan johonkin paljon puhuvaan hymyyn? :D

Vierailija
10/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksot tulee Brittien aikaa aamuseiskalta, eli mitä se nyt sit on... 5?

Netflixistä ilmainen kokeilukuukausi ja huraa! :D

Vierailija
11/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, inhoon tota Amya kyllä ylikaiken. Hyvän sarjan se kirjoitti, mutta haastatteluissa vaikuttaa aika katkeralta ihmiseltä. Vittuili Danny Strongille (Doyle), kun Dannyhan on luonut supermenestyneen Empire-sarjan. 

Vierailija
12/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksot tulee Brittien aikaa aamuseiskalta, eli mitä se nyt sit on... 5?

Netflixistä ilmainen kokeilukuukausi ja huraa! :D

Eikun mä olen idiootti. Aamuysi Suomessa.

Vierailija
13/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ihan pöljänä, mutta vähän pelottaa että tulen pettymään! Ja harmittaa jo valmiiksi, että on niin lyhyt kausi :( Yritän miettiä jo etukäteen, että katsonko kaikki heti putkeen vai säästelenkö :) Luultavasti katson heti kaikki putkeen ja sitten uudelleen säästeliäämmin. Mites te muut?

Vierailija
14/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki putkeen, tietenkin! :) Ja eväiden pitää olla kohdallaan!

Vierailija
15/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut perheelle varoituksen, että mikään eikä kukaan estä minua katsomasta niitä jaksoja silloin perjantaina.

Vierailija
16/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu. Ootte ihan vajaita.

Vierailija
17/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohana niillä tissit ksvanut?!

Vierailija
18/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee neljästä sanasta mieleen myös will you marry me? Tosin siinä ei jää enää tilaa vastaukselle mutta ehkä se loppuu vaan johonkin paljon puhuvaan hymyyn? :D

Tämä voisi olla ihan mahdollinen ja vastaushan voisi tapahtua eleellä ja ilmeillä, vaikka sormus sormeen. Mutta tämä ei oikein kuulosta Sherman-Palladinolta. Enemmän sarkastinen ja kyyninen kuin romantikko. Mutta tuokin olisi tietenkin ratkaistavissa muun käsikirjoituksen kautta.

Vierailija
19/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee mieleen että ne viimeiset sanat ois "Will you marry me" tai "Jess, I am pregnant" tai vastaavaa :D Mutta aika laimeeta, jos oikeesti on näin. Tai sitten se vois olla vaan "I need coffee, now" :D

Vierailija
20/71 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I need more coffee"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi