Enää viikko Gilmoren tyttöjen uusiin jaksoihin! Mitäs fiiliksiä faneilla?
Toivon tosiaan, että sarja saa nyt arvoisensa lopetuksen, sen verran huono oli se viimeinen kausi. Niin ja tärkeimpänä tietysti arvauksia kehiin,mitkä ovat ne neljä sanaa, joilla Amy Sherman-Palladino on tiennyt sarjan lopettavansa? :D
Kommentit (71)
Jääkö nää sarjat sinne näkyviin? Jos otan ilmaisen kokeilun jouluksi niin pystynkö silloin katsomaan kaikki osat joulunpyhinä?
Nim. Nähnyt kaikki osat 14 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Mäkin odotan ja oon miettinyt, mitä syön silloin! Moneltahan ne tosiaan tulee?
Haha mäkin oon miettiny tarjoiluja jo! Varmaan jotain noutoruokaa ja jäätelöö, sarjan hengessä :D
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tulee mieleen että ne viimeiset sanat ois "Will you marry me" tai "Jess, I am pregnant" tai vastaavaa :D Mutta aika laimeeta, jos oikeesti on näin. Tai sitten se vois olla vaan "I need coffee, now" :D
Tuo kahviin liittyvä voisi kans olla toinen, ja kahvi on kyllä niin isossa osassa sarjassa että hyvinkin mahdollista!
Jossain artikkelissa luki että ne neljä viimeistä sanaa tulee mukamas aiheuttamaan paljon keskustelua aiheesta ja kaikki ei kuulemma tykkää loppuratkaisusta.. joten tuskin se on mikään kahviin liittyvä lause :D
Odotan kuin kuuta nousevaa! Eli ens perjantaina kello 9? Mulla on silloin vapaa päivä, mikä sopii täydellisesti!
Muistetaan sitten jälkipelit täällä!:D mulla ei ole ketään kaveria, joka fanittaisi sarjaa niin täytyy täälä keskustella! :D ap
Vierailija kirjoitti:
Jääkö nää sarjat sinne näkyviin? Jos otan ilmaisen kokeilun jouluksi niin pystynkö silloin katsomaan kaikki osat joulunpyhinä?
Nim. Nähnyt kaikki osat 14 kertaa
jää-
Netglix-vastauksesta kiitos. En nyt sitten kohta voi tulla tänne moneen viikkoon, koska en halua spoilata joulunpyhiä. Viidestoista kerta alkaa juuri. Mitkä ovat lemppariosianne? Mie rakastan elävien kuvien iltaa. Ja tanssimaratonia.
Vierailija kirjoitti:
Netglix-vastauksesta kiitos. En nyt sitten kohta voi tulla tänne moneen viikkoon, koska en halua spoilata joulunpyhiä. Viidestoista kerta alkaa juuri. Mitkä ovat lemppariosianne? Mie rakastan elävien kuvien iltaa. Ja tanssimaratonia.
Tanssimaratoni <3
Vierailija kirjoitti:
Tanssimaratoni oli hyvä! Lisäksi lemppareitani ovat se, kun Rory valmistui Chiltonista (itkin itsekin kun Rory piti puhetta :D) ja se, jossa Rory on Life and Death Brigaden salaisella reissulla mukana, jossa hyppäävät niiden sateenvarjojen kanssa. Ap
katson, mutta en ole yhtään niin sekaisin kuin te muut girlmore fanit
Yksi lempijaksoistani on Friday Night's Alright for Fighting. Se kauhea draama illallispöydässä ja kirsikkana kakun päällä
"When you get pregnant, you get married - a child needs a mother and a father!"
"Oh my GOOOOOD!"
Että ihan oikeasti Emily otti asian puheeksi... myös silloin :D.
Ja lempparijaksoni kautta aikojen - 4.22 Raincoats and recipes
Kun Lorelai yrittää olla normaalisti Luken dinerissa mutta samalla tivaa Roryltä huomaako tämä jotain erilaista koska Lorelai ja Luke kenties deittailevat...
LORELAI: I think I'm dating Luke.
RORY: What?
LORELAI: I'm not sure. It's just a possibility. I could be wrong.
RORY: But how? When?
LORELAI: I went with him to his sister's wedding, and it was really nice. We had a really good time. We laughed a lot, and we ate, and then we danced.
RORY: Danced? How?
LORELAI: We pop-locked.
RORY: Was it a fast dance, slow dance, group dance?
LORELAI: It was a slow dance. What is "group dance?"
RORY: The hustle, the hora.
LORELAI: No hustle, no hora. It was a slow dance -- a waltz. Luke can waltz.
RORY: Luke can waltz?!
LORELAI: Luke can waltz.
RORY: Look how you just said, "Luke can waltz."
LORELAI: What, I'm just saying, I'm surprised that Luke can waltz.
RORY: That sounded more like, "I'm surprised I still have my clothes on."
LORELAI: Oh, stop.
RORY: What else happened?
LORELAI: Nothing. We spent the evening together. We danced, he walked me home, then he asked me to a movie. All of these things individually do not add up to dating, but together, I don't know. And there was this moment, when he walked me home, where I thought -- I don't know.
RORY: Did you say yes?
LORELAI: When?
RORY: To the movie. Did you say yes?
LORELAI: Yes.
RORY: That sounds like dating to me.
LORELAI: But maybe he didn't mean it as a date thing. Maybe he just needed to get out of the house, and since I'm currently one of the women sitting home, thinking, "If I could only find a man like Aragorn," he picked me.
Ja se että Lorelain ja Luken ensimmäinen suudelma keskeytyy alastoman Kirkin yökauhukohtaukseen :D! Voin katsoa jakson sata kertaa enkä varmasti sittenkään kyllästy.
Lemppari jaksot ovat kakkoskauden The bracebridge dinner ja neloskauden Raincoats and recipes.
Mun lempparijakso on (samoin kuin ap:n!) varmaan se "You jump, I jump Jack" eli se 5. kauden jakso, jossa Rory menee toimittajan ominaisuudessa Life and Death Brigaden tapahtumaan. Muuten en pysty nimeämään lempijaksoja, enemmän kohtauksia. "Pulp Friction" -jakson Tarantino-bileet on mahtava! 5. kausi yleensäkin on suosikkini, kaikki ne kohtaukset, joissa Logan alkaa tulla kuvioihin ja lopulta on kuvioissa. Yale-elämä 4. ja 5. kausilla.
Pidän myös tanssimaraton-jaksosta ja Roryn ja Jessin suhteen eri vaiheiden kohtauksista. Mua tässä sarjassa kiinnostaa eniten se itärannikon WASP-elämän kuvaus, huippu prep schoolin ja Ivy League -elämäntapa. Samoin siis Roryn seurustelusuhteet Deania lukuunottamatta.
Ainoat syyt katsoa mokomaa sarjaa ovat Luke, Logan, Jess ja Kirk. Lorelai on ihme narsisti ja Rory kasvamassa samaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun lempparijakso on (samoin kuin ap:n!) varmaan se "You jump, I jump Jack" eli se 5. kauden jakso, jossa Rory menee toimittajan ominaisuudessa Life and Death Brigaden tapahtumaan. Muuten en pysty nimeämään lempijaksoja, enemmän kohtauksia. "Pulp Friction" -jakson Tarantino-bileet on mahtava! 5. kausi yleensäkin on suosikkini, kaikki ne kohtaukset, joissa Logan alkaa tulla kuvioihin ja lopulta on kuvioissa. Yale-elämä 4. ja 5. kausilla.
Pidän myös tanssimaraton-jaksosta ja Roryn ja Jessin suhteen eri vaiheiden kohtauksista. Mua tässä sarjassa kiinnostaa eniten se itärannikon WASP-elämän kuvaus, huippu prep schoolin ja Ivy League -elämäntapa. Samoin siis Roryn seurustelusuhteet Deania lukuunottamatta.
Ai että mä sitten inhosin Deania!:D se oli jotenkin sellainen liian kiltti ja kunnollinen,en jaksa sellaisia hahmoja sarjoissa, joissa ei ole mitään särmää. Ärsytti, kun Rory silloin palasi vähäksi aikaa yhteen Deanin kanssa. Tästä muuten päästäänkin siihen, että ketkä ovat teidän lempihahmoja? Mun on varmaan Emily ja Kirk : D Oikeassa elämässä olisivat kumpikin äärettömän raskaita henkiöitä mutta sarjassa hauska seurata heitä. Ja rakastan Emilyn sarkastisia kommentteja. Myös Paris on hauska kaikessa neuroottisuudessaan. Ap
En ole ikinä katsomut gilmoren tyttöjä, mutta myt huomasin netflixissä ehdotuksen siit. Olen katsomut gossip girlin ja siitä tykännyt vaikka aika överi onkin. Tykkäisinköhän gilmoren tytöistä? Mistä se oikeastaan kertoo?
Lempihahmot mulla on Lorelai, Kirk, Paris, Jackson ja Babette :D
En jotenkin usko että Amy päättäisi sarjaa tavalliseen lauseeseen... Sehän voi olla jotain siansaksaakin tyyliin "copper boom" :). Mutta pianhan sen näemme!