Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
81/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää ihmetytä, että suomessa 50% avioliitoista päättyy eroon, jos noin pienestä erotaan. Kyllä itse nyt ainakin keskutselisin asiasta miehen kanssa. Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta, että pelkkä syytös ilman mahdollisuutta puolustautumiseen johtaa eroon.

Itsellä kävi keväällä niin työmatkalla, että hotellissa oli vain yksi huone ja jouduin jakamaan sen naispuolisen kollegani kanssa, koska kaupungin kaikki hotellit olivat täynnä (kyseessä oli iso konferenssi). Jostain syystä varaus oli hotellilla mennyt pieleen ja vain yksi huone oli meille varattuna vaikka kaksi varattiin ennen reissua. Eipä meillä muuta vaihtoehtoa ollut kuin nukkua samassa parivuoteessa. Vaimolleni asiasta en voi kertoa, koska tiedän, että reaktio olisi välitön "pettäjä"-leima, joten joudun pitämään asiaa salaisuutena. Tosin eipä reissulla kyllä mitään kyseenalaista tapahtunut, josta pitäisi olla huolissaan. Tunnen vain vaimon, jonka reaktio olisi hyvin samalainen kuin ap:lla.

Rakastatko sä vaimoas? Sulleko olis ihan ok esim saada tietää joltain muulta kuin vaimolta että hän on nukkunut jonkun miehen kanssa samassa sängyssä eikä ole kertonut siitä sulle vaan on halunnut pitää asian salassa?

Vierailija
82/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Tässä pari tummennettua kohtaa jotka olisi kannattanut jäättää pois, että tarina olisi ollut uskottavampi. 

Annan sulle yhden neuvon: Lisää mielessäsi jokaisen viestin alkuun "mitä ajattelisit, jos kävisi näin". Niin voit lakata vaivaamasta pientä päätäsi sillä, miten uskottavaa joku on. Arvaa kiinnostaako se meitä muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pettäjien hyysääminen on oikeesti aika pelottavaa! Olkaa ovimattoja koko elämänne mutta ei kaikkien tarvitse olla!!

Vierailija
84/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen käden tietoa. Anna olla.

Eli jos vaikka sun ystäväsi näkisi vaimosi/miehesi puuhissa naamansa edessä et uskosi koska olisi toisen käden tietoa ?

Vierailija
85/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Olin viime kuussa työmatkalla ja työkaverini tuli huoneeseeni baari-illan,päätteeksi. Harva kai tätä uskoo nutta me ihan oikeasti juteltiin. Niin ja työkaveri on mies, joka on myöskin parisuhteessa tahollaan. Miehelleni tästä jutteluhetkestä kerroin ja asia on kaikkien,osalta kunnossa.

Vierailija
86/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kärähti 2 viikkoa sitten. Selitys oli niin korkealentoinen että jos tilanteen täällä kertoisin niin provoksi luultaisiin. Selitystä en usko mutta suhdettakaan en lopeta. Mies tuntuu olevan pahoillaan vaikkei mitään myönnäkään.

Elämä on kaikkea muuta kuin mustavalkoista.... :/

Vierailija
87/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin lapset, hommanhan nimi on tämä. Pettämistä tapahtuu jokaisessa työpaikassa, aivan varmasti (sinisilmäiset älkää kommentoiko). Ja pettäminen on työkavereiden tiedossa. Ikinä en ole kuullut, että kukaan olisi käräyttänyt työkaveriaan kollegalle, sillä aikuiset ihmiset ovat sen verran fiksuja ja heillä on sen verran elämänkokemusta, että ymmärtävät olla puuttumatta toisten ihmisten elämiin. Etenkin kun lapset ovat kuvioissa.

Joo, olin minäkin kovin sinisilmäinen reilu 20+ ikäisenä, mutta kummasti on kokemus tässä vuosien saatossa opettanut että mikään maailmassa ei ole mustavalkoista ja kaikki ei ole niin kuin ulkopuolisista saattaa näyttää.

Vierailija
88/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin lapset, hommanhan nimi on tämä. Pettämistä tapahtuu jokaisessa työpaikassa, aivan varmasti (sinisilmäiset älkää kommentoiko). Ja pettäminen on työkavereiden tiedossa. Ikinä en ole kuullut, että kukaan olisi käräyttänyt työkaveriaan kollegalle, sillä aikuiset ihmiset ovat sen verran fiksuja ja heillä on sen verran elämänkokemusta, että ymmärtävät olla puuttumatta toisten ihmisten elämiin. Etenkin kun lapset ovat kuvioissa.

Joo, olin minäkin kovin sinisilmäinen reilu 20+ ikäisenä, mutta kummasti on kokemus tässä vuosien saatossa opettanut että mikään maailmassa ei ole mustavalkoista ja kaikki ei ole niin kuin ulkopuolisista saattaa näyttää.

No aivan varmasti käräyttäisin jos joku sika panisi työmatkalla vieraita naisia hotellissa, saamaan aikaan kun vaimo kotona lasten kanssa!

Vierailija
89/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On munkin huoneessa ollut miestyökaveri vaan juttelemassa. Tosin toisella kerralla minä olen ollut hänen huoneessaan tekemässä vähän muutakin kuin juttelemassa... oma mieheni reissaa työn puolesta joka viikko, enkä oikein jaksa uskoa, että mitään peliä ei olisi. Olen tullut siihen tulokseen, että ei se ole multa pois. En edes halua tietää kaikesta.

Vierailija
90/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen käden tietoa. Anna olla.

Eli jos vaikka sun ystäväsi näkisi vaimosi/miehesi puuhissa naamansa edessä et uskosi koska olisi toisen käden tietoa ?

Onko sellainen termi tuttu kuin "toisen käden tietoa"?

Vierailija
91/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti käräyttäisin jos joku sika panisi työmatkalla vieraita naisia hotellissa, saamaan aikaan kun vaimo kotona lasten kanssa!

Odota nyt ensin, että pääset töihin. Sen jälkeen vasta voi tulla niitä työmatkoja.

Vierailija
92/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni petti äitiä kun äiti oli synnytyssairaalassa. Ja muistan lapseni olleeni isän mukana jollain reissulla, josta vasta myöhemmin tajusin, että siellä käytiin myös tapaamassa jotain isän vanhaa hoitoa. Eivät kaikki naiset pidä pettämistä sellaisena asiana, jonka vuoksi perhe rikotaan. Isällänikin nuo pettämiset jäivät ilmeisesti avioliiton alkuaikojen hairahduksiksi, rauhoittui sitten ajan kanssa. Ja kyllä isä vanhana katui noita tekojaan, mutta äiti oli silti tyytyväinen, että olivat pitäneet yhtä. 30 vuotta ehtivät olla naimisissa ennen kuin isä kuoli. 

Joillekin avioliitto on ennen kaikkea pitkä kumppanuus. Siihen matkan varrelle voi sattua kaikenlaisia tapahtumia ja jossain välissä voi olla muutama kauhea vuosikin. Jotkut pystyvät hyväksymään toistuvankin pettämisen ja hyväksyvät sen, ettei oma puoliso pysty uskollisuuteen. Itse en tätä ihan ymmärrä, mutta en myöskään tuomitse, jos joku kokee pystyvänsä tuollaisessa liitossa elämään.

Vierailija
93/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissumiehet pettää aina. Aina.

Ole iloinen että paljastui hyvissä ajoin, olet vielä todella nuori ja mahdollisuuksia mihin vaan.

Entäs reissunaiset?

Vierailija
94/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
96/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissumiehet pettää aina. Aina.

Ole iloinen että paljastui hyvissä ajoin, olet vielä todella nuori ja mahdollisuuksia mihin vaan.

Ajatteletko, että työmatkojakin sisältävään työhön hakeutuu vain pettäjiä vai että kaikki miehet pettäisivät, jos vain pääsisivät reissuun eli saisivat tilaisuuden?

Vierailija
97/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mennyt kommentointi nyt varsin hurjaksi!

Puhun tietenkin vain omasta puolestani kun sanon että en jatka suhteessa jossa petetään, tiedän myös että mieheni ei hyväksyisi omaa pettämistäsi jos sellaista tekisin.

Mies soitti nyt tässä alkuillasta ja sanoin että nyt huono hetki puhua jne. Perään tuli tekstari että onko kaikki ok. Ilmeisesti en pystynyt kuulostamaan normaalilta.

Ap

Vierailija
98/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille tekstari, jossa on vain "Minä tiedän kaiken." Virkistää varmasti. Sitten katsot mitä se vastaa.

Vierailija
99/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tulethan kertomaan huomenna miten meni,mitä mies vastasi ja mitä meinaat tästä eteenpäin. Voimia sinulle,ei varmasti ole helppoa nyt, kun vielä pieni vauva hoidettavana. Ahdistaa puolestasi.. Tsemppiä! Kävi miten kävi,kaikki kääntyy lopulta parhain päin, tiedät aikasi pohdittuasi, miten on viisainta jatkaa eteenpäin.

Vierailija
100/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tulethan kertomaan huomenna miten meni,mitä mies vastasi ja mitä meinaat tästä eteenpäin. Voimia sinulle,ei varmasti ole helppoa nyt, kun vielä pieni vauva hoidettavana. Ahdistaa puolestasi.. Tsemppiä! Kävi miten kävi,kaikki kääntyy lopulta parhain päin, tiedät aikasi pohdittuasi, miten on viisainta jatkaa eteenpäin.

Kiitos sinulle paljon!

En vastannut viestiin mitään. Yksinkertaisesti en tiedä mitä vastata ilman että räjähdän. Laitan huomiseksi asiat siihen pisteeseen että tilanteen mukaan pääsemme kotoa pois jne. Vauva menee hoitoon äidilleni illaksi.

Ap