Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla
Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.
En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!
Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.
Kommentit (653)
Ole ap aikuinen. Selvitä asiat puhumalla kasvotusten miehen kanssa, kun hän tulee kotiin. Pettäminen on väärin, mutta et ole todistanut yhdyntää, joten reilua olisi antaa miehen kertoa mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään. Reaktiosta näet puhuuko totta ja toimit sitten sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ole ap aikuinen. Selvitä asiat puhumalla kasvotusten miehen kanssa, kun hän tulee kotiin. Pettäminen on väärin, mutta et ole todistanut yhdyntää, joten reilua olisi antaa miehen kertoa mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään. Reaktiosta näet puhuuko totta ja toimit sitten sen mukaan.
Nyt en ymmärrä? Niinhän olen sanonut tekevänkin?!
Ap
Siis oikeesti nyt. Kuka lähtee soittamaan työmatkalla jonkun häntäheikin ? puolisolle, että sun miehesi vei huoneeseensa jonkun naisen?!
Jos oikeasti noin tekee, silloin pitää olla läheinen ystävä sen petetyn ? kanssa, eikä vaan hyvän päivän tuttu. Siis minä en ainakaan lähtisi soittelemaan, kun en näe seinien läpi, enkä tiedä, mitä siellä huoneessa tehtiin edes. Eihän se minulle edes kuuluisi.
Vain läheinen ystävä tai sitten todellinen juoruämmä tekee tuollaista. ystävän kohdalla sen ymmärtää, juoruämmän kohdalla ei.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa naispuolinen kolleega joutuu vaikeuksiin jos mies valittaa toiminnasta työnantajalle. Ei tosiaankaan ole asiallista sekaantua työkavereiden yksityiselämään.
Pahimmillaan näissä tapauksissa kun on saatu tietoon ilmiantaja niin hänet on pahoinpidelty tai raiskattu.
Itse en uskaltaisi sekaantua toisten yksityiselämään noin julkeasti. Toisaalta samapa tuo jos kaipaa elämäänsä jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti nyt, ap ei ole todistanut yhdyntää? Kuinka moni petetty pääsee/pystyy konkreettisesti todistamaan yhdynnän? Meinaat että esim suutelu/suuseksi tms ei ole pettämistä koska YHDYNTÄÄ ei ole tapahtunut?!
Huom! Milloinkaan en tule miehelle tai kenellekkään sanomaan kuka asiasta kertoi! Se on ehdoton, lupasin tämän jo kyseiselle naiselle vaikkei hän sitä pyytänytkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti nyt, ap ei ole todistanut yhdyntää? Kuinka moni petetty pääsee/pystyy konkreettisesti todistamaan yhdynnän? Meinaat että esim suutelu/suuseksi tms ei ole pettämistä koska YHDYNTÄÄ ei ole tapahtunut?!
Saat viilata pilkkua niin paljon kuin tahdot, mutta huoneeseen meneminen ei ole pettämistä. Kuka rikkoo perheen ilman pitävämpiä todisteita kuten miehen tunnustus/syyllinen takeltelu, viestit tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat viilata pilkkua niin paljon kuin tahdot, mutta huoneeseen meneminen ei ole pettämistä. Kuka rikkoo perheen ilman pitävämpiä todisteita kuten miehen tunnustus/syyllinen takeltelu, viestit tms.
Ikävä fakta on se että useimmat miehet pystyvät valehtelemaan päin naamaa mitä vaan.
Mitä tämä vieras, ei työtoveri, nainen siellä teki? Pitsiä nypläsi? Jos kyseessä olisi ollut esim sukulaisnainen niin eiköhän ap olisi tiennyt/saanut tietää tästä?
Aina voi tuudittautua siihen että " emmä oikeesti tiedä", kyllä tälläisistä jutuista tietää ja silloin kannattaa miettiä ansaitseeko tuollainen miestä sitä perhettä jonka rikkomisesta naisia aina syytetään!
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ihmetytä, että suomessa 50% avioliitoista päättyy eroon, jos noin pienestä erotaan. Kyllä itse nyt ainakin keskutselisin asiasta miehen kanssa. Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta, että pelkkä syytös ilman mahdollisuutta puolustautumiseen johtaa eroon.
Itsellä kävi keväällä niin työmatkalla, että hotellissa oli vain yksi huone ja jouduin jakamaan sen naispuolisen kollegani kanssa, koska kaupungin kaikki hotellit olivat täynnä (kyseessä oli iso konferenssi). Jostain syystä varaus oli hotellilla mennyt pieleen ja vain yksi huone oli meille varattuna vaikka kaksi varattiin ennen reissua. Eipä meillä muuta vaihtoehtoa ollut kuin nukkua samassa parivuoteessa. Vaimolleni asiasta en voi kertoa, koska tiedän, että reaktio olisi välitön "pettäjä"-leima, joten joudun pitämään asiaa salaisuutena. Tosin eipä reissulla kyllä mitään kyseenalaista tapahtunut, josta pitäisi olla huolissaan. Tunnen vain vaimon, jonka reaktio olisi hyvin samalainen kuin ap:lla.
Vähän sama tilanne oli mullakin, olosuhteiden pakosta jouduttiin kaverin vaimon kanssa nukkumaan samassa parisängyssä. (Kaveri tiesi eikä nähnyt ongelmaa.) Ei tullut mieleenkään kertoa kotona kun oma kumppani on hyvin mustasukkaisuuteen taipuvaista sorttia.
Olin taannoin työmatkalla miespuolisen työkaverin kanssa. Käytiin syömässä, otettiin lasi viiniä ja mentiin mun hotellihuoneeseen josta mies läks puolilta öin. Töitä tehtiin. Ei oo pienintäkään vetovoimaa toisiamme kohtaan. Että on olemassa myös ihan normaalia kanssakäymistä. Jopa työmatkalla.
Tämä palsta on kyllä mainio. Jos nainen sietää pettämistä hän on ressukka ovimattoa ja jos ei niin kodinrikkoja itsekäs ämmä? Helppoa.
Tässä on aika monta kohtaa tullut esiin joka puhuu aika vahvasti sen puolesta että kyseessä on pettäminen, tämä demonisointi ap:ta ja asian kertonutta naista kohtaan on aika kohtuutonta.
Jos pelataan avoimilla korteilla, niin kyllä siitä yleensä mainitaan, jos poistutaan kesken kaiken työporukan illanvietosta koko loppuillaksi työasioita hotellihuoneeseen hoitamaan. Ja vielä jonkun työporukan ulkopuolelta olevan tuntemattoman henkilön kanssa, joka nyt tässä tapauksessa oli "sattumalta" indeksihenkilön kanssa about samaa ikäluokkaa oleva nuori nainen.
Älkää helkkarissa vain kukaan koskaan menkö sekaantumaan toisten parisuhteisiin ja paljastamaan pettämisiä! Tieto siitä, että puoliso pettää on niin hirvittävä, että niin fysiikka kuin psyyke on vaakalaudalla jopa vuosia. Myös taloudellinen puoli voi sortua täysin. Jos et siis ole valmis ottamaan petetyn puolison mielenterveyttä, fyysistä jaksamista ja taloudellisen turvan takaamista kontollesi ÄLÄ SEKAANNU TILANTEESEEN. Ymmärrän halusi toimia "oikein", mutta se on silti väärin. Been there, for the rest of my life...
Ainoa fakta: Joku nähnyt naisen menevän miespuolisen työkaverinsa huoneeseen. Ei ole kuullut, eikä nähnyt mitään yhdyntään liittyvää todistusaineistoa, eikä mitään muutakaan. Soittaa vaimolle :D
Nainen on voinut mennä huoneeseen esim. kysymään jotain työhön liittyvää ja mielensä tullutta asiaa tai ideaa, sellaista mitä on hankalampi selittää puhelimessa.
Nainen on voinut mennä kysymään miehen mielipidettä jostain toisesta työntekijästä, joka on vaikka saattanut tehdä jotain vilppiä, jonka nainen on vahingossa saanut tietoonsa. (Mulla omakohtaista kokemusta. Eräs mieskollega pyysi treffeille, mutta onneksi kieltäydyin. Myöhemmin selvisi, että mies oli tehnyt suurehkon kavalluksen firmassamme. Satavarmaa, että olisin myös ollut epäiltynä!).
Nainen voi olla vaikka laiminlyönyt tehtäviänsä tai työteho ei ole ollut pomon mieleen, joten nyt hakee työkaverista puolestapuhujaa tm kannustinta, kuuntelijaa tai neuvoja..
Nainen on itse tullut petetyksi ja saanut tietää jotain tai epäilee, eikä pysty olemaan yksin. Mies on ollut kiva ja miellyttävä työkaveri, jolle voi ehkä uskoutua ja kuulla miehen mielipiteen jne.
Mielenkiintoista, mua on itseä petetty monta kertaa, mutta silti pystyn ajattelemaan realistisesti. Nainen ja mies kahden samassa huoneessa ei välttämättä tarkoita eläimellistä naimista. Mun kohdalla ei ainakaan. Ja tavannut olen useita miehiä, jotka ei ole mitään ehdotelleet, vaikka on ollut otolliset mahdollisuudet pettää. En ole ruma, vaan ihan pantavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Älkää helkkarissa vain kukaan koskaan menkö sekaantumaan toisten parisuhteisiin ja paljastamaan pettämisiä! Tieto siitä, että puoliso pettää on niin hirvittävä, että niin fysiikka kuin psyyke on vaakalaudalla jopa vuosia. Myös taloudellinen puoli voi sortua täysin. Jos et siis ole valmis ottamaan petetyn puolison mielenterveyttä, fyysistä jaksamista ja taloudellisen turvan takaamista kontollesi ÄLÄ SEKAANNU TILANTEESEEN. Ymmärrän halusi toimia "oikein", mutta se on silti väärin. Been there, for the rest of my life...
Onhan se sairasta, jos pitkässä suhteessa YKSI seksikerta - joka ei ole millään muotoa pois siltä puolisolta - kaataa tuolla tavalla ihan kaiken. Silloin olisi syytä kyllä katsoa peiliin, että miksi se toinen pitää sillä tavalla omistaa ja toista rajoittaa? Eikö se ole melko itsekeskeistä, jos kuitenkin ollaan pitkässä parisuhteessa, toinen on esimerkiksi työreissulla, niin ei koskaan enää ikinä saisi kiihottua toisesta ihmisestä ja harrastaa seksiä? Jotenkin koko ajatus on äärimmäisen surullinen.
Meillä saa kyllä käydä vieraissakin eli harrastaa yhdenillanjuttuja. Hyvin harvoin kumpikaan sitä oikeutta käyttää ja kotona voidaan niistä myös kertoa. Se on ihanaa, koska meidän suhde on äärimmäisen vahva, mutta rakkautta ei ole ehdollistettu niin, että "rakastan sua vain jos et tee tätä, tätä, tätä ja tätä". Meillä rakastetaan toista kokonaisuudessaan ja halutaan, ettei parisuhde ole asia, jonka vuoksi tarvitsee jättää ihania juttuja kokematta tai mahdollisuuksia käyttämättä. Kyllä parisuhteen kuuluu kestää elämää.
AP:n tilanteessa en todellakaan tekisi edes mitään johtopäätöksiä vaan juttelisin rauhassa miehen kanssa. Jos nyt sitten mies on harrastanut seksiä niin kannattaako siitä ihan välttämättä vetää kamalaa draamaa, kun se ei kuitenkaan ole pois sinulta millään muotoa. En lähtisi tuollaisen jutun takia romuttamaan perhettä ja suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa fakta: Joku nähnyt naisen menevän miespuolisen työkaverinsa huoneeseen. Ei ole kuullut, eikä nähnyt mitään yhdyntään liittyvää todistusaineistoa, eikä mitään muutakaan. Soittaa vaimolle :D
Nainen on voinut mennä huoneeseen esim. kysymään jotain työhön liittyvää ja mielensä tullutta asiaa tai ideaa, sellaista mitä on hankalampi selittää puhelimessa.
Nainen on voinut mennä kysymään miehen mielipidettä jostain toisesta työntekijästä, joka on vaikka saattanut tehdä jotain vilppiä, jonka nainen on vahingossa saanut tietoonsa. (Mulla omakohtaista kokemusta. Eräs mieskollega pyysi treffeille, mutta onneksi kieltäydyin. Myöhemmin selvisi, että mies oli tehnyt suurehkon kavalluksen firmassamme. Satavarmaa, että olisin myös ollut epäiltynä!).
Nainen voi olla vaikka laiminlyönyt tehtäviänsä tai työteho ei ole ollut pomon mieleen, joten nyt hakee työkaverista puolestapuhujaa tm kannustinta, kuuntelijaa tai neuvoja..
Nainen on itse tullut petetyksi ja saanut tietää jotain tai epäilee, eikä pysty olemaan yksin. Mies on ollut kiva ja miellyttävä työkaveri, jolle voi ehkä uskoutua ja kuulla miehen mielipiteen jne.
Mielenkiintoista, mua on itseä petetty monta kertaa, mutta silti pystyn ajattelemaan realistisesti. Nainen ja mies kahden samassa huoneessa ei välttämättä tarkoita eläimellistä naimista. Mun kohdalla ei ainakaan. Ja tavannut olen useita miehiä, jotka ei ole mitään ehdotelleet, vaikka on ollut otolliset mahdollisuudet pettää. En ole ruma, vaan ihan pantavan näköinen.
Kuinka olet joutunut petetyksi monta kertaa? Huono ihmistuntija?
Nainen tuskin olisi soittanut jos ei olisi tiennyt että miehen suhde tähän naiseen on todellakin muutakin kuin platoninen, oli tämä nainen sitten hän itse tai joku muu.
Mä voisin hyvin soittaa työkaverin puolisolle jos tälläistä näkisin ja jos olisin varma että kyseessä on muutakin kuin työntekoa ja jutustelua. Miksei? Inhoan pettäjiä.
Tsemppiä ❤️