Estee Lauderin CC-voide poistuu myynnistä
Harmittaa, kun on ollut hyvä meikkivoiteen korvike.
Kommentit (14)
Nykyään tulee niin paljon koko ajan uusia tuotteita markkinoille että on ihme, jos et sieltä löydä sopivaa tilalle. Katso vaikka korealaisia tuottteita, sieltä löytyy vaikka sun mitä.
🇺🇦🇮🇱
Kokeile Erborian CC. Loistava tuote!
Kaffebulla kirjoitti:
Nykyään tulee niin paljon koko ajan uusia tuotteita markkinoille että on ihme, jos et sieltä löydä sopivaa tilalle. Katso vaikka korealaisia tuottteita, sieltä löytyy vaikka sun mitä.
Tottakai tulee, ja oon katsonut ja käyttänytkin korealaisia. Erittäin monessa korealaisessa tuotteessa on harmahtava pohjaväri, varmaan ainakin toistakymmentä tuotetta kokeillut ja kierrättänyt kaikki eteenpäin. CC-voide on ollut kiireaamujen pelastus. Mikä siinä on, että kaikki suositut tuotteet lopetetaan tai muutetaan koostumus tms.
Vierailija kirjoitti:
Yhyyy.
Ei sun tartte osallistua keskusteluun, jos ottaa noin koville. Toivottavasti tällä palstalla saa puhua myös kevyistä asioista, elämä on ihan tarpeeksi raskasta muutenkin.
Luottotuotteeni oli vuosikymmeniä Bellavita, jossa oli manteliöljyä. Juuri se teki tuotteesta erityisen. Mutta se korvattiin sheavoilla, mikä on allergisoivaa. Ehkä jollekin sopii mutta laadusta ei voi enää puhua.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Erborian CC. Loistava tuote!
Siis se vihreä tuubi. Mulla olis yksi pari kertaa käytetty, laitan myyntiin ennen joulua. Siinäkin on harmahtava/vihertävä pohjasävy. Muuten ihan ok tuote.
Vierailija kirjoitti:
Luottotuotteeni oli vuosikymmeniä Bellavita, jossa oli manteliöljyä. Juuri se teki tuotteesta erityisen. Mutta se korvattiin sheavoilla, mikä on allergisoivaa. Ehkä jollekin sopii mutta laadusta ei voi enää puhua.
Just tää. Kun olet löytänyt jonkin tuotteen kymmenien hutien jälkeen, lopetetaan valmistus tai koostumus muutetaan. Pitäisi varmaan valmistaa voiteet itse.
Minusta hyvän meikkituotteen etsiminen on niin hankalaa ja epävarmaa, että todellakin suututtaa kun sopiva lopetetaan, olkoon vaikka minkälaista tarjontaa markkinoilla. Enemmän läpi kahlattavaa vaan sekin tarkoittaa, esimerkiksi meikkipohjan kanssa oikea sävyn löytäminen on yhtä tuskailua. Nuoret varmaan tykkää ja itsekin nuorempana vaihtelin sen ajan rajoissa tuotteita testiin, nykyään yli 40v on löytynyt luottotuotteet eikä esim. mulla ole tippaakaan kiinnostusta mihinkään kokeiluihin tai etsintään, meikki on rutiini jonka suoritan ja toivon vaan toimivat tuotteet prosessiin. Vähän ku joku tiskikoneaine, haluan vaan hyvän joka hoitaa homman, enkä kaipaa jänniä ominaisuuksia tai uusia koostumuksia.
Kirjoitin vähän typerästi. Iso valikoima on tosi hyvä juttu nimenomaan meikkipohjan etsinnässä verrattuna aiempaan, ku piti valita vaan vähiten epäsopiva. Mutta yleisesti iso valikoima vaan huokailuttaa tällaista jota uutuudet ei kiinnosta.
Kumma kun itse näin rumana ja lihavana keski-ikäisenä av-mammana pärjään ja olen aina pärjännyt täysin ilman tällaisia tuotteita.
Ap, osta nyt varastoon tuota, näköjään vielä laajasti saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun itse näin rumana ja lihavana keski-ikäisenä av-mammana pärjään ja olen aina pärjännyt täysin ilman tällaisia tuotteita.
Ite taas pärjännyt ilman ylipainoa viisikymppiseksi asti, kumma.
Eikö kukaan muu käytä? Suosittu tuote.