Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
61/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa, suomalaiset eroaa mitä uskomattomimmista syistä jatkuvasti mutta nyt jonkun alle kolmekymppisen naisen pitäisi tyytyä olemaan loppuelämänsä jonkun urpon kanssa joka painaa tuolla ympäriinsä vieraita? Pieni vauva kotona ja vaimon pitäisi vaan hyväksyä?

Tämä ihan miehen näkemys vaan..,

Vierailija
62/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kynnys-matot täällä kirjoittelee. Ei nyky nainen katsele ukkoa joka juoksee polkemassa toisia eukkoja. Avioliitossa pysyminen ei takaa perhe-onnea lapselle jos äiti on onneton ja riidellään jatkuvasti. Ja äiti katkeroituu jos jää huonoo liittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat kynnys-matot täällä kirjoittelee. Ei nyky nainen katsele ukkoa joka juoksee polkemassa toisia eukkoja. Avioliitossa pysyminen ei takaa perhe-onnea lapselle jos äiti on onneton ja riidellään jatkuvasti. Ja äiti katkeroituu jos jää huonoo liittoon.

Hyvin kiteytetty.

Vierailija
64/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin tuollaisesta ukosta eroon! Tuskin oli eka kerta ja kohta vielä saat tuollaiselta jonkun taudin jne!

Vierailija
65/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jengiä oikein vaivaa!?! Koittakaa nyt jumaliste asettua toisen asemaan. Puolivuotias vauva kotona, ja saa tällaisen uutisen. Jos ei ole sovitusti vapaassa suhteessa, niin eiköhän tämä olis jokaiselle shokki. Äijä jatkuvassa reissutyössä, joten herää kysymys paljonko tällaista on tapahtunut, ja kuinka paljon tulisi jatkossa tapahtumaan. Nyt en kyllä ymmärrä ollenkaan täällä olevia kommentteja, missä kanssasiskojen empatia? Että tämä pitäis vaan lakaista maton alle ja palata sata vuotta ajassa taaksepäin avioliittoneuvoissa.

Vierailija
66/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin suomalaista kommentointia että huh huh!

Vierailija
67/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtojahan on tässä tilanteessa monia mutta jos miettii näin kaukaakin haetusti:

Tää nainen on itse se jonka kanssa miehesi oli huoneessa.

Tällä naisella ei ole omaa elämää ja tahallaan tekee kiusaa.

Tää nainen on itse tullut petetyksi ja osasi samaistua sun asemaan ja ajatteli että haluat tietää koska olisi itsekin aikanaan halunnut.

Tää nainen vain halusi puuttua asiaan koska miehesi teki väärin.

Sinuna tekisin just tuon mitä on jo ehdotettu eli kysyt yllättäen mieheltä asiasta ja itse todennäköisesti soittaisin vielä tälle naiselle ja sanoisin että jäi vaivaamaan tää asia ja kyselisin enemmän. Kyllä siinäkin varmasti saisi selville onko juttu keksitty vai valehteleeko nainen.

Vierailija
68/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen en itse usko että tämä nainen olisi ollut itse huoneessa, hän on huomattavasti iäkkäämpi ja perheellinen, toki kaikki on mahdollista.

Enkä tietenkään todellisuudessa tiedä sitäkään kuka nainen on ja mitä huoneessa tapahtunut, mutta soittajan puheesta sain käsityksen että oli suunnilleen ikäiseni nainen, ei heidän työkuvioihin liittyvä henkilö.

Paljon jäi itseltä kysymättä varmasti oleellista sillä menin niin jäihin hetkeksi. Numeroni hän varmasti sai ihan numeropalvelusta.

En jatka suhdetta, itselle epäilys on jo liikaa enkä pystyisi enää luottamaan.

Mutta sitä tässä mietin että miten asian saa hoidettua asiallisesti ja mahdollisimman nopeasti. Pienen vauvan kanssa en jaksa alkaa riitelemään kaikesta.

Ap

Luuletko, että isä noin vaan luopuu "oikeudesta" lapseensa tai suostuu maksamaan elatuksia riitelemättä? Tai suostuu noin vaan muuttamaan pois asunnosta? Sinulla on vielä pitkä ja kivinen tie edessäsi. Mitään ihanne ratkaisuahan ei ole.

Voimia.

Ensin ollaan niin onnessaan perhettä perustamassa mutta kun tilanne käy haastavaksi ja arki tulee vastaan todetaan ettei ollutkaan se oma juttu ja häivytään. Ehkä perustetaan se perhe sitten myöhemmin jonkun muun kanssa ja se on se "oikea" perhe eikä aikaisempi lapsi kuulu siihen.

Turha huudella katkeraksi mulla ei ole lapsia mutta vierestä seurannut paria tälläistä tapausta ja ystäviä lohduttanut ja ollut tukena kun heille on tehty noin.

Vierailija
69/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että et voi puhua miehen kanssa puhelimessa normaalisti, niin laita vaikka viesti, että vauva on tosi itkuinen, etkä pysty puhumaan.

Ehdottomasti parempi puhua asiasta kasvotusten.

Varmista joku paikka johon voit mennä, jos mies ei suostu lähtemään kotoa. Keskity vauvaan. Tsemppiä!

Vierailija
70/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin naiselle iltapäivästä tekstiviestin numeroon josta soitti, että voisiko olla yhteydessä uudelleen työpäivänsä jäljeen.

Puhuin hänen kanssaan äsken melkein tunnin, oli soittanut heti kun heidän koulutus oli loppunut.

Tarkemmin nyt kysyessäni hän kertoi että työporukka oli koulutuksen jälkeen viettänyt hotellin ravintolassa iltaa illallisen merkeissä, ja alkuillasta mieheni oli hävinnyt joukosta, tämä nainen oli nähnyt mieheni ja tämän toisen naisen kun oli itse ollut menossa huoneeseensa noin puoli tuntia mieheni poistumisen jälkeen. Naisen mukaan mieheni ei ollut häntä huomannut.

Nainen oli kuulemma nuorehko ja normaalisti pukeutunut.

Loppuillan aikana mieheni ei ollut palannut työporukan illanviettoon.

Aiemmista kerroista ei ollut puhetta, kysyin kyllä.

Lähinnä itseäni tässä nyt mietityttää onko nainen jokin vanha tuttu/rakastaja/maksullinen? Jos kyseessä rakastaja niin juttu pidempiaikainen.

Huh ja huh, hyvä että soitin mutta kuvottava tunne mahassa ja päällimmäisenä tunne vaan että kuinka mies voi olla niin tyhmä että luulee ettei jää kiinni kun koko muu porukka siellä jne. Pitää ilmeisesti minua ihan pilkkanaan.

Tänään aamupalalla naiskollega oli kysynyt mieheltäni että miten meidän vauva jne, niin mies oli iloisesti sanonut että siellä ne kotona odottaa?!

En varmasti odota enää yhtään mitään.

Ap

Vierailija
71/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nainen pystyisi hyväksymään elämisen liitossa, jossa kumpikin saa panna ketä huvittaa.

Mies ei vaan kestäisi, että Mikko, Markku ja Matias käyvät vierailemassa. Eikä enää osaa sanoa, onko niistä lapsista kukaan hänen.

Vierailija
72/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kielletty hedelmä on paras herkku.

Vierailija
73/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ihmetytä, että suomessa 50% avioliitoista päättyy eroon, jos noin pienestä erotaan. Kyllä itse nyt ainakin keskutselisin asiasta miehen kanssa. Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta, että pelkkä syytös ilman mahdollisuutta puolustautumiseen johtaa eroon.

Itsellä kävi keväällä niin työmatkalla, että hotellissa oli vain yksi huone ja jouduin jakamaan sen naispuolisen kollegani kanssa, koska kaupungin kaikki hotellit olivat täynnä (kyseessä oli iso konferenssi). Jostain syystä varaus oli hotellilla mennyt pieleen ja vain yksi huone oli meille varattuna vaikka kaksi varattiin ennen reissua. Eipä meillä muuta vaihtoehtoa ollut kuin nukkua samassa parivuoteessa. Vaimolleni asiasta en voi kertoa, koska tiedän, että reaktio olisi välitön "pettäjä"-leima, joten joudun pitämään asiaa salaisuutena. Tosin eipä reissulla kyllä mitään kyseenalaista tapahtunut, josta pitäisi olla huolissaan. Tunnen vain vaimon, jonka reaktio olisi hyvin samalainen kuin ap:lla.

Vierailija
74/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää ihmetytä, että suomessa 50% avioliitoista päättyy eroon, jos noin pienestä erotaan. Kyllä itse nyt ainakin keskutselisin asiasta miehen kanssa. Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta, että pelkkä syytös ilman mahdollisuutta puolustautumiseen johtaa eroon.

Itsellä kävi keväällä niin työmatkalla, että hotellissa oli vain yksi huone ja jouduin jakamaan sen naispuolisen kollegani kanssa, koska kaupungin kaikki hotellit olivat täynnä (kyseessä oli iso konferenssi). Jostain syystä varaus oli hotellilla mennyt pieleen ja vain yksi huone oli meille varattuna vaikka kaksi varattiin ennen reissua. Eipä meillä muuta vaihtoehtoa ollut kuin nukkua samassa parivuoteessa. Vaimolleni asiasta en voi kertoa, koska tiedän, että reaktio olisi välitön "pettäjä"-leima, joten joudun pitämään asiaa salaisuutena. Tosin eipä reissulla kyllä mitään kyseenalaista tapahtunut, josta pitäisi olla huolissaan. Tunnen vain vaimon, jonka reaktio olisi hyvin samalainen kuin ap:lla.

No eihän nämä nyt mitenkään ole rinnastettavissa? Ap:n miehen näki saman työyhteisön jäsen, eiköhän hän olisi työkaverinsa tunnistanut?

Vierailija
75/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pientä "koskettelua" oli, kun perä jälkeen suihkussa käytiin...

Vierailija
76/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen käden tietoa. Anna olla.

Vierailija
77/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne ap!

Toivon sulle paljon jaksamisia, pysy kovana, kenenkään ei pidä sietää pettämistä.

Vierailija
79/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on sinulta pois? Mies runkkasi itsensä johonkin naiseen.

Eli sinua ei vastaavasti haittaa, jos ja kun oma vaimosi viettää työmatkoilla iltoja jonkun salarakkaan kanssa? Eihän se ole sinulta pois, niinhän?

No ei haittaisi, miksi pitäisi? Tosin olen nainen ja puolisoni on mies.

Vierailija
80/653 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tätä ketjua on nyt lukenut niin ilmeisesti ihmisten mielestä pettäminen on vähän sama juttu kun mies unohtaa roskikseen viedä?! Että ihan pikkujuttu, mitä eukko valitat!

....Kunnes osuu omalle kohdalle.