Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla
Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.
En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!
Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.
Kommentit (653)
Jos nainen puhuu totta niin honma selvä. Jos epäilet naisen keksivän asian niin eikö se silloinkin ole selvää? Ei puhtoisissa lakanoissa nukkuville käy tuollaista, että joku vaan soittaa ja keksii päästään moisia.
Mutta uskot mihin olet valmis. Moni haluaa epäillä sitä kuka tuo ikävän viestin. Se on helpompaa. Leikkiä ettei mitään ole koskaan tapahtunutkaan. Ja näin perhe-elämä kukoistaa jälleen.
Hei taas,
Ylempään kommenttiin, minähän olin kotona selvittämässä asiaa mutta lähdin kun tilanne meni pelkäksi huudoksi, riehumiseksi ja koin tilanteen vaaralliseksi.
Mitä hyötyä on jatkaa tilannetta jossa hän kieltää tapahtuneen ja sen sijaan alkaa haukkua minua? Mihin se olisi johtanut? Varsinkin kun ei ole rauhoittunut vieläkään.
Ja tälläistä riitaa meillä ei ole aiemmin ollut, eli ei ole normaalia hänen käyttää tälläistä kieltä. En sellaista sietäisi.
Riitelemme kyllä välillä, mutta aiemmin, ennen lasta siis, ne ovat liittyneet kiireisiin/aikataulujen ristiin menoon/illanviettoihin ( mies saa mennä vapaasti minne haluaa kyllä, siitä ei ole kiinni!)
Tämä on täysin uusi tilanne ja siksi pelottava. En tule ikinä hyväksymään nimittelyä tai henkistä/fyysistä väkivaltaa tai antaa lapseni kasvaa sellaisessa kodissa. Tyttäreni turvallisuus on kaikkein tärkeintä.
Varsinkin kun hän on nyt näillä puheilla tehnyt selväksi että minä aiheutan hänelle pelkkää negatiivista elämään niin tietenkin on parempi silloin jatkaa eteenpäin erikseen.
Olen itsenäinen ja tulemme kyllä pärjäämään, mutta tälläistä häiriköintiä ja ahdistusta aiheuttavaa toimintaa en tule sietämään.
Anteeksi sekava teksti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala yö takana.
Soitteli kolmeen asti yöllä lukemattomia kertoja kunnes suljin puhelimen.
Aamulla monta viestiä jossa sama tahti jatkuu.
Voimat loppu.
ApMiksi lähdit etkä keskustellut miehesi kanssa? Tuntematon ihminen tuntemattomilla motiiveilla soittaa sinulle ja uskot ennemmin soittajaa kuin miestä.
Oletko lukenut ketjun? Ap jäi keskustelemaan ja mies räjähti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala yö takana.
Voimat loppu.
ApMiksi lähdit etkä keskustellut miehesi kanssa? Tuntematon ihminen tuntemattomilla motiiveilla soittaa sinulle ja uskot ennemmin soittajaa kuin miestä.
Ja syynä oli pettäminen vai väsymys.
Työmatkat ovat yleensä rasittavia ja kotona ensimmäisenä puoliso tulee silmille syytöksellä, joka ei edes välttämättä ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala yö takana.
Voimat loppu.
Työmatkat ovat yleensä rasittavia ja kotona ensimmäisenä puoliso tulee silmille syytöksellä, joka ei edes välttämättä ole totta.
Varmaan tosi rasittavia jos kaikki illat istui hotellin baarissa!
Kyllä itse pitäisi olla todella väsynyt ennenkun haukkuisit vaimoani lehmäksi jne.
Tätä ketjua lukiessa kyllä tajuaa kuinka kaameeta naisen elämä on.
Mitä teetkin niin teet väärin.
Ap:ta on haukuttu joka käänteessä eikä mikään teko ole ollut oikein.
Tilanne selvä. Mies petti kun ei oma enää kiinnosta eikä ole rakkautta. Vaimo ei siedä käytöstä. No sitten pitää erota. Miksi tuota vielä jauhaa ja jankuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala yö takana.
Voimat loppu.
Työmatkat ovat yleensä rasittavia ja kotona ensimmäisenä puoliso tulee silmille syytöksellä, joka ei edes välttämättä ole totta.Varmaan tosi rasittavia jos kaikki illat istui hotellin baarissa!
Kyllä itse pitäisi olla todella väsynyt ennenkun haukkuisit vaimoani lehmäksi jne.
Itse en istu baareissa ja olen väsynyt, päivät alkavat aikaisin ja nukun huonosti vieraassa paikassa.
Sellainen, joka ei itse pakkomatkusta ei tiedä rasittavuudesta mitään.
Tottakai voi olla väsynyt jne mutta kyllä minä ainakin selvittäisin asian mielummin kuin saattaisin aikaan tälläisen eroon johtavan sodan. Osaako mies ajatella yhtään miltä sinusta tuntui saada tuollainen puhelu?
Harmillinen juttu että se työkaverinainen taisi paljastaa itsensä kysymällä aamupalalla vaimon ja lapsen kuulumisia. Tyhmempikin mies arvaa, että kuka ilmoittaja oli. Mahtaa olla hilpeä maanantaiaamu töissä :(
Ap:lle voimia ja ❤️. Vaikutat mahtavalta naiselta ja äidiltä, kaikkea hyvää teidän elämään!
Vierailija kirjoitti:
Harmillinen juttu että se työkaverinainen taisi paljastaa itsensä kysymällä aamupalalla vaimon ja lapsen kuulumisia. Tyhmempikin mies arvaa, että kuka ilmoittaja oli. Mahtaa olla hilpeä maanantaiaamu töissä :(
Tuskin tuollainen häntäheikkiä moista edes muistaa.
Kyllä pitää olla pokkaa jos kehtaa mennä vuoronperään työkavereille rieuhumaan että " sinäkö minut käräytti?"
Et taida ymmärtää yritystoiminnasta mitään?
Niin kauan aikaa kun työntekijä on pätevä työhönsä, työnantajaa ei voisi vähempää kiinnostaa tämän yksityiselämä.
Nainen sen sijaan tekee nyt yritykselle hallaa, koska työntekijän siviilielämän sabotointi oletettavasti voi näkyä työtuloksissa. Taas nähdään miten naiset ei ajattele järkevästi ja taloudellisesti, vaan ovat täysin tunteidensa vietävänä ja luulevat että yrityksen johtajaa oikeasti kiinnostaisi yhtään mikään työntekijöiden välinen draama.
Laittakaa se telkkari kiinni ja keskittykää oikeaan elämään, ei aikuisten tarvi leikkiä draamaa, jumalauta.
Ja AP:lle vastaus,
Jos tulee itku että mies on runkannut itsensä naiseen, käykää terapiassa.
Lapsen syntyminen on myös miehille, varsinkin "vapaille" miehille, aivan helvetinmoinen taakka. Elät elämääsi juuri kuten haluat, ja yhtäkkiä sinä olet vastuussa perhe-elämästä ja kaikesta muusta sen tuomasta mukavasta lisästä.
Pelkästään työ voi pitää miehesi järjissään ja sietää myös sinunkin raskaudenjälkeisiä päähänpistoja/mustasukkaisuuksia. Kaikkihan me tiedämme että ihmiset muuttuvat kun tulee perheenlisäystä.
Kyseessä ei ole mikään radikaali selkäänpuukotus vaan ihan puhtaasti miehen pakokeino perhe-elämän stressistä. Kannattaa selvittää asia ja toivoa että mies edes valehtelee uskottavasti jos et pysty totuutta kestämään, voi olla jollakin ankea lapsuus edessä jos ette voi toisillenne täysin avoimesti rehellisiä olla.
Tehkää se asia selväksi edes sen kakaranne takia.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen syntyminen on myös miehille, varsinkin "vapaille" miehille, aivan helvetinmoinen taakka. Elät elämääsi juuri kuten haluat, ja yhtäkkiä sinä olet vastuussa perhe-elämästä ja kaikesta muusta sen tuomasta mukavasta lisästä.
Pelkästään työ voi pitää miehesi järjissään ja sietää myös sinunkin raskaudenjälkeisiä päähänpistoja/mustasukkaisuuksia. Kaikkihan me tiedämme että ihmiset muuttuvat kun tulee perheenlisäystä.
Kyseessä ei ole mikään radikaali selkäänpuukotus vaan ihan puhtaasti miehen pakokeino perhe-elämän stressistä. Kannattaa selvittää asia ja toivoa että mies edes valehtelee uskottavasti jos et pysty totuutta kestämään, voi olla jollakin ankea lapsuus edessä jos ette voi toisillenne täysin avoimesti rehellisiä olla.
Tee palvelus maailmalle. Ammu vaikka itsesi.
Olen tosi hämmentynyt siitä kuinka moni täällä pitää (miehen) pettämistä normaalina. Millaisissa piireissä oikein pyöritte? Ei se ole normaalia, ei myöskään vauva-aikana. Jos se on hyväksyttävää jo suhteen parin ensimmäisen vuoden aikana, miten luulette tilanteen kehittyvän vuosien myötä, kun asiat arkistuu. Jos itse olette kohdanneet elämässä vain ns mätämunia, älkää täällä katkerina uskotelko muille että niin vaan tehdään, jopa alusta lähtien. Ei luottamus ole vielä loppuunkäytetty arvo. Ja kyllä naisella on oikeus arvostaa itteensä sen verran että vaatii puolisoltaan uskollisuutta ja jos ei sitä saa, se on miehelle bye-bye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee palvelus maailmalle. Ammu vaikka itsesi.
Itsemurhakehotuksia yläpeukutetaan. Oottako AV-mammat ihan järjissänne?
En minäkään käsitä, mikä pakko se APn on olla yksinhuoltajana? Itse en epäluotettavan tyypin jälkeläistä jaksaisi katella.
Kyllä mieskin voi olla yksinhuoltaja, tässä vaan vahvistetaan vanhaa kaavaa, miehet vaan pettää ja äideistä tulee katkeria yksinhuoltajia.