Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
221/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Oisko kannattanut suvaita pettäminen? Olet luultavasti pitkäaikaistyötön tai ollut kotiäiti pitkään. Millainen tulevaisuus lapsellesi jää? Aika paska suurella varmuudella. Tuskinpa saat yhtä menestyvää miestä kuin pettäjämiehesi.

Nyt pimahdan! Millä oikeudella lähdet tällaista sanomaan? Olen suorittanut kaksoistutkinnon, AMK-tutkinnon ja nyt lisäopiskelen aikuisopintoina jotta saavutan maisteritutkinnon äitiysloman aikana ainakin osittain.

Olen ollut työelämässä 10vuotta, 15-vuotiasta lähtien. Jäänyt äitiyslomalle ja siksi kotona, lapsi 6kk, kuinka pitkään siinä kotiäiti on kerennyt olla?!

Oman asunnon olen ostanut 21-vuotiaana ja nyt yhteinen rivari miehen kanssa. Oma asunto vuokrauskäytössä, kuten aiemmin kerroin!

Huono tulevaisuus lapsella? Aivan uskomatonta.

Ap

Hyvä! Toivotaan että jaksat tehdä töitä ja menestyä yksinhuoltajanakin! Kai tukiverkosto on kunnossa? Ja älä pelkää, noin nuori saa vielä hyvän miehen.

Tätä toivotusta en käsitä. Niin kuin nainen ei voisi elää hyvää elämää ilman miehiäkin. Enkä sitä paitsi usko että ap:n mielessä on ensisijaisesti miehenmetsästys tällä hetkellä...

Faktahan on että lapsella jolla on isä ja äiti pärjäävät paremmin kuin lapset joilla on vain yksi vanhempi. Ja tuskin kukaan yksin haluaa olla?

Ja mistähän tilastoista tämän "faktasi" repäisit? Typerys.

http://www.photius.com/feminocracy/facts_on_fatherless_kids.html

Esim tuosta. Suomalaisia tilastoja ei niin vain löytynytkään pikaisella haulla. Ei mikään yllätys koska Suomessahan ei saa pahoittaa kenenkään mieltä tai vaatia vastuuta mistään :) Parempi vain elää valheessa että yksinhuoltajien lapset ovat samalla viivalla muiden kanssa. Tsemppiä :)

Typerys, kuten sanottu. En ole YH, mutta mieleenikään ei tulisi väittää moista paskaa. Eiköhän se ole ihan yksilöllistä, miten ihminen pärjää, oli lähtökohdat mitkä tahansa. Mutta unohda, menee aiheen ohi.

Siis typerys, on FAKTA että yh lapsilla on enemmän ongelmia kuin niillä joilla on isä ja äiti. Eihän se mikään tuomio ole, mutta jos vertaillaan 1000 yh perheessä kasvanutta ja 1000 isän ja äidin kanssa kasvanutta lasta he eivät todellakaan ole yhtä hyvin menestyneitä. Miksi elät valheessa typerys?

Kuten sanoin Suomessa ei enää tarvitse ottaa vastuuta. Sinutkin on aivopesty siihen että kaikki ovat samalla viivalla. Säälittävää.

Noooh, ole sinä siellä ihan rauhassa pettäjäukkosi kanssa ja toivo, että kakaroistasi tulee menestyjiä ja huippuosajia pelkästään sen vuoksi, että sinä sinnittelet liitossa, joka ei toimi. Onnea ja menestystä!

Vierailija
222/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut nyt alkuillan aikana kolme viestiä jossa syyttelyä ja lyttäämistä. Olen vainoharhainen hullu ja tyhmä lehmä jne.

Lopulta puhui ohi suunsa ja laittoi että kai hän saa nuorempaa haluta jne.

Vastasin vain että nyt hän alkaa miettiä mitä tekee asumisensa kanssa jne ja että tulen olemaan häneen yhteydessä vain virallisiin asioihin liittyen.

Kirjoituksesta päätellen on humalassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Oisko kannattanut suvaita pettäminen? Olet luultavasti pitkäaikaistyötön tai ollut kotiäiti pitkään. Millainen tulevaisuus lapsellesi jää? Aika paska suurella varmuudella. Tuskinpa saat yhtä menestyvää miestä kuin pettäjämiehesi.

Nyt pimahdan! Millä oikeudella lähdet tällaista sanomaan? Olen suorittanut kaksoistutkinnon, AMK-tutkinnon ja nyt lisäopiskelen aikuisopintoina jotta saavutan maisteritutkinnon äitiysloman aikana ainakin osittain.

Olen ollut työelämässä 10vuotta, 15-vuotiasta lähtien. Jäänyt äitiyslomalle ja siksi kotona, lapsi 6kk, kuinka pitkään siinä kotiäiti on kerennyt olla?!

Oman asunnon olen ostanut 21-vuotiaana ja nyt yhteinen rivari miehen kanssa. Oma asunto vuokrauskäytössä, kuten aiemmin kerroin!

Ap

Kai maksat verot siitä asunnostasi, jota vuokraat? Ettei tulisi vielä siitäkin vaikeuksia sinulle.

Ei miehes ja pimu välttämättä panneet. Voihan olla, että kultapuppelisi näytti herkistyneenä, kyynel silmässä kuvia siitä puolivuotiaastanne.[/

Voi jessus. Verot kun joutuu maksamaan ennemmin tai myöhemmin, luulen että noinkin koulutettu nainen tietää mitä pääomaverotus on.

Vai onko automaatio että nainen ei tietenkään tajua tästäkään mitään?

Miten niin koulutettu? AP:hän tunnustaa olevansa amis ja vasta opiskelemassa maisteriksi.

Vierailija
224/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on menneet yhdessä hotellihuoneeseen, ei ne välttämättä oo tehneet muuta kun jutelleet ja juoneet minibaarin tyhjäksi.

Ap, soita sille kolleganaiselle takasin ja kysy tietääkö milloin nainen tuli pois miehesi hotellihuoneessa ja pussailiko ne huoneeseen mennessään tms. Tai pyydä ystävääsi soittamaan ja kysymään lisätietoja jos et itse tunnekuohuiltasi kykene....

Miehesi tulee kieltämään kaiken oli sit syyllinen tai ei. Niin miehet useimmiten toimii. Hänen vastauksiin ei voi täysin luottaa Ap.

Vierailija
225/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut nyt alkuillan aikana kolme viestiä jossa syyttelyä ja lyttäämistä. Olen vainoharhainen hullu ja tyhmä lehmä jne.

Lopulta puhui ohi suunsa ja laittoi että kai hän saa nuorempaa haluta jne.

Vastasin vain että nyt hän alkaa miettiä mitä tekee asumisensa kanssa jne ja että tulen olemaan häneen yhteydessä vain virallisiin asioihin liittyen.

Kirjoituksesta päätellen on humalassa.

Ap

Sun ote alkaa höltyä entisestään, tää on jo yhtä huono kuin Absolutely Fabulous -elokuva, vesitetty ja pitkitetty versio alkuperäisestä.

Vierailija
226/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai maksat verot siitä asunnostasi, jota vuokraat? Ettei tulisi vielä siitäkin vaikeuksia sinulle.

Ei miehes ja pimu välttämättä panneet. Voihan olla, että kultapuppelisi näytti herkistyneenä, kyynel silmässä kuvia siitä puolivuotiaastanne.[/

Voi jessus. Verot kun joutuu maksamaan ennemmin tai myöhemmin, luulen että noinkin koulutettu nainen tietää mitä pääomaverotus on.

Vai onko automaatio että nainen ei tietenkään tajua tästäkään mitään?

Miten niin koulutettu? AP:hän tunnustaa olevansa amis ja vasta opiskelemassa maisteriksi.

Jos ylioppilas ja AMK-koulutettu on pelkkä "amis" niin ok!

Vierailija
227/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka väitätte kaikkea provoiksi, miksi kirjoittelette tänne ja seuraatte?

Ajan saa käytettyä tehokkaamminkin.

Vierailija
228/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totuus voi olla mitä vaan. Minäkin olen pyytänyt firman pikkujouluissa miespuolista työkaveria mun hotellihuoneeseen kaljalle, juteltiin työsuojeluasioista, hän oli silloin niissä hommissa. Olen nainen. Kun tultiin ulos huoneesta, yks puolituttu seisoi oven takana, melkein löi päänsä oveen, ilmeisesti vakoili mua. En tiiä sepostiko jotain mun miehelle asiasta, mies ei ainakaan oo ottanut asiaa puheeksi. Mutta tarkistaisin tosiaan faktat nyt ensin.

Vierailija
229/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen miehen puolella tässä asiassa. Jos hän sanoo haluavansa nuoremman naisen, niin hänellä on kaikki oikeudet siihen.

Vierailija
230/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka väitätte kaikkea provoiksi, miksi kirjoittelette tänne ja seuraatte?

Ajan saa käytettyä tehokkaamminkin.

Joo, ja ajan voi käyttää myös paljon tehokkaammin kuin lueskellen AV-palstan harlekiini-kertomuksia.

Vierailija
231/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan nuorta naista 34-vuotiaan pitää saada, kun AP kertoo olevansa 26?

Vierailija
232/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks miehellä ole tässä ajassa ollut mahdollisuus kertoa faktat? Vaikka vain viestillä? Mutta sen sijaan hän on viestittänyt että vaimo on mm. tyhmä lehmä. Jos siitä ei voi päätellä vielä mitään, niin voi ainakin todeta että kielenkäytön perusteella tosi kultakimpale on kyseessä.

Vierailija
233/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, lähes samoilla sanoilla voisin kertoa oman kokemukseni - miehellä useita naisia työmatkoilla, sain tietää ja asiasta tiedustelin. Sain silmilleni niin 'loukatun ja raivostuneen' miehen, eihän hän IKINÄ mitään sellaista tekisi tai ole tehnyt. Vasta total fakta lyötynä pöytään sai tunnustamaan - jonka jälkeen minä olin tilanteen syyllinen... Että kyllä näitä on. Miehiä, jotka pettää, vaikka kotona kaikki ok. Minäkin olen nuori, hoikka ja seksuaalisesti halukas. Naiset, joiden kanssa petetty, ovat olleet ikäluokassa 18-50. Eli siis aivan sama, millainen, minkäikäinen. Kunhan on reikä. Tämä mies on siis ex. 

Vierailija
234/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa usko sanaakaan tuon valehtelevan miehen sepustuksia enään. Minä katselin ja kuuntelin kihlattuni sepustuksia neljä vuotta. Aivan hukkaan heitettyä aikaa elämästäni. Paljon tapahtui merkillisiä asioita ja kaikkeen oli aina selitys, toinen toistaan uskomattomampia. Ja jos ei muuta niin minä olin luulosairas hullu lehmä jne. Älä syömääm mielialalääkkeitä. Kaikki niitä syö nykyään. No olisipä ollut herralla hyvä siinä jatkaa huseeraamistaan, kun minä olisin ollut lääkkeistä turta. Heh.

Viimeisen vuoden toivoin vain hänen jättävän minut rauhaan. . . En jaksanut enään. Itse hän petti, mutta minua hän syytti ja epäili jatkuvasti. Lopulta en saanut kuin käydä kaupassa ja töissä. Ja jos olin viiskin minuuttia myöhässä niin hirveä syyttely. Maan päällinen helvetti se minulle enään oli. Kun viimein sain itseni siitä revittyä irti alkoi puhelin terrori, joka ei ole loppunut lähestymiskiellollakaan. Mutta minä voin jo hengittää ja tuntuu kuin olisin saanut elämäni takaisin. Ihanaa. Tätä minulta ei enään kukaan saa koskaan viedä.

Rakkaat naiset rakastakaa itseänne älkääkä antako kohdella itseänne huonosti!

Vierailija
235/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä olen miehen puolella tässä asiassa. Jos hän sanoo haluavansa nuoremman naisen, niin hänellä on kaikki oikeudet siihen.

No mieshän nyt sai sen nuoremman naisen, joten mitä sitten riehuu AP:n eroaikeista? Ottakoon nyt kaiken siitä nuoresta lihasta irti...

Vierailija
236/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa fakta: Joku nähnyt naisen menevän miespuolisen työkaverinsa huoneeseen. Ei ole kuullut, eikä nähnyt mitään yhdyntään liittyvää todistusaineistoa, eikä mitään muutakaan. Soittaa vaimolle :D

Nainen on voinut mennä huoneeseen esim. kysymään jotain työhön liittyvää ja mielensä tullutta asiaa tai ideaa, sellaista mitä on hankalampi selittää puhelimessa.

Nainen on voinut mennä kysymään miehen mielipidettä jostain toisesta työntekijästä, joka on vaikka saattanut tehdä jotain vilppiä, jonka nainen on vahingossa saanut tietoonsa. (Mulla omakohtaista kokemusta. Eräs mieskollega pyysi treffeille, mutta onneksi kieltäydyin. Myöhemmin selvisi, että mies oli tehnyt suurehkon kavalluksen firmassamme. Satavarmaa, että olisin myös ollut epäiltynä!).

Nainen voi olla vaikka laiminlyönyt tehtäviänsä tai työteho ei ole ollut pomon mieleen, joten nyt hakee työkaverista puolestapuhujaa tm kannustinta, kuuntelijaa tai neuvoja..

Nainen on itse tullut petetyksi ja saanut tietää jotain tai epäilee, eikä pysty olemaan yksin. Mies on ollut kiva ja miellyttävä työkaveri, jolle voi ehkä uskoutua ja kuulla miehen mielipiteen jne.

Mielenkiintoista, mua on itseä petetty monta kertaa, mutta silti pystyn ajattelemaan realistisesti. Nainen ja mies kahden samassa huoneessa ei välttämättä tarkoita  eläimellistä naimista. Mun kohdalla ei ainakaan. Ja tavannut olen useita miehiä, jotka ei ole mitään ehdotelleet, vaikka on ollut otolliset mahdollisuudet pettää. En ole ruma, vaan ihan pantavan näköinen.

No eikö se soittajanainen nimenomaan sanonut että kyseessä ei ollut heidän työporukkaansa kuulunut henkilö, joka ap: n miehen mukaan lähti?!!

Otin selvää asiasta. Oli kuulemma harjoittelija, työllistetty tms. eli ei virallisesti ainakaan vielä työkaveri.

Vierailija
237/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tseppiä kovasti sinulle. Olet ajatuksissa.

Vierailija
238/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut nimettömän viestin jossa kerrottiin vain että "miehesi pettää". Lähtökohtaisesti tietysti otin viestin tosissaan, mutta heti oli tietenkin myös selvää että kuntelen myös miehen selityksen siihen mistä voisi olla kysymys. Mieheni luulen tuntevani paremmin kuin nimettömän ilmiantajan jonka motiiveista en voi mennä takuuseen. Viesti keskustelun perusteella osoittautui perättömäksi. En osaa sanoa oliko kyse valehtelusta tai erhdyksestä, siitä että viesti ei koskenutkaan todellisuudessa minun miestäni vaan jotakuta toista. Eikä sillä ole merkitystä luottamus mieheen ja hänen kanssaan käytyyn keskusteluun säilyi, tuntemattoman kanssa luottamusta ei koskaan ole edes syntynyt.

Vierailija
239/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde(ja mies) on muuten kunnossa, sitä ei kannata ihan pieniin vastoinkäymisiin kaataa, vaan asiat yritetään käydä läpi ja sopia pelisäännöistä. Voi olla aika hemmetin vaikeaa löytää uutta ja parempaa miestä, ellei nykyinen ole sitten ihan Ö-luokkaa.

Vierailija
240/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhde(ja mies) on muuten kunnossa, sitä ei kannata ihan pieniin vastoinkäymisiin kaataa, vaan asiat yritetään käydä läpi ja sopia pelisäännöistä. Voi olla aika hemmetin vaikeaa löytää uutta ja parempaa miestä, ellei nykyinen ole sitten ihan Ö-luokkaa.

Niin, jotkuthan ei osaa elää ilman miestä...