Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
281/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja AP:lle vastaus,

Jos tulee itku että mies on runkannut itsensä naiseen, käykää terapiassa.

Lapsen syntyminen on myös miehille, varsinkin "vapaille" miehille, aivan helvetinmoinen taakka. Elät elämääsi juuri kuten haluat, ja yhtäkkiä sinä olet vastuussa perhe-elämästä ja kaikesta muusta sen tuomasta mukavasta lisästä.

Pelkästään työ voi pitää miehesi järjissään ja sietää myös sinunkin raskaudenjälkeisiä päähänpistoja/mustasukkaisuuksia. Kaikkihan me tiedämme että ihmiset muuttuvat kun tulee perheenlisäystä.

Kyseessä ei ole mikään radikaali selkäänpuukotus vaan ihan puhtaasti miehen pakokeino perhe-elämän stressistä. Kannattaa selvittää asia ja toivoa että mies edes valehtelee uskottavasti jos et pysty totuutta kestämään, voi olla jollakin ankea lapsuus edessä jos ette voi toisillenne täysin avoimesti rehellisiä olla.

Tehkää se asia selväksi edes sen kakaranne takia.

Ap:n mies tuskin on holhouksen alainen tai mielisairas, joten hänellä on vastuunsa omista valinnoista.

Vierailija
282/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi hämmentynyt siitä kuinka moni täällä pitää (miehen) pettämistä normaalina. Millaisissa piireissä oikein pyöritte? Ei se ole normaalia, ei myöskään vauva-aikana. Jos se on hyväksyttävää jo suhteen parin ensimmäisen vuoden aikana, miten luulette tilanteen kehittyvän vuosien myötä, kun asiat arkistuu. Jos itse olette kohdanneet elämässä vain ns mätämunia, älkää täällä katkerina uskotelko muille että niin vaan tehdään, jopa alusta lähtien. Ei luottamus ole vielä loppuunkäytetty arvo. Ja kyllä naisella on oikeus arvostaa itteensä sen verran että vaatii puolisoltaan uskollisuutta ja jos ei sitä saa, se on miehelle bye-bye.

En pidä normaalina, enkä pidä myöskään sitä normaalina, että miehen työkaveri soittaa kotiin vaimolle.

Itselläni ei ole aavistustakaan työkavereiden kotiosotteista, vaimojen nimistä ja miesten omat numerot ovat työpaikan osoitteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näissä "pettämisriidoissa" ihmetyttää se, että tilanne muuttuu aina vaaralliseksi!!

Suurin osa pariskunnista kuitenkin suhteen aikana ovat riidelleet milloin mistäkin ja riitatilanteet ei silloin ole muuttunut vaaralliseksi, niin miksi nyt?

Vierailija
284/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta lukea näitä juttuja että vauva-arki ja perhe ajaa miehen pettämään ja se ok.

Meillä mies nimeomaan halusi vauvaa ja on osallistunut hänen hoitoon paljon.

Meillä on ollut normaali seksielämä takaisin reilu kuukausi synnytyksen jälkeen eli sekään ei voi varsinainen syy olla.

En ole mikään rupsahtanut valittava eukko, meillä on aina saanut harrastaa ja mennä ystävien kanssa vapaasti. Olen aina suhtautunut pettämiseen siten että se tapahtuu jos on tapahtuakseen eikä kenenkään kahlitseminen auta tai menojen kieltäminen.

Mies meillä on aina ollut hieman mustasukkainen ja sanonut että pelkää minun pettävän ( jestas että kuulostaa just nyt naurettavalta).

Mikään ei ole ennustanut tätä tilannetta enkä ymmärrä tätä valehtelua.

Olisi reilusti sanonut että tilaisuus teki varkaan niin siitä olisi voitu keskustella.

Jokaisella tällä palstalla saa tietenkin olla mielipide mutta en koe että meidän kohdalla nämä mainitut asiat olisivat pitäneet paikkaansa. Tietenkin se voi olla että elän edelleen kuvitelmissa.

Ap

Vierailija
285/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä "pettämisriidoissa" ihmetyttää se, että tilanne muuttuu aina vaaralliseksi!!

Suurin osa pariskunnista kuitenkin suhteen aikana ovat riidelleet milloin mistäkin ja riitatilanteet ei silloin ole muuttunut vaaralliseksi, niin miksi nyt?

Omalta osaltani voin sanoa että minua pelotti se hirveä huutaminen ja tunsin turvattomuutta tilanteessa. Se että olisiko siinä oikeasti voinut tapahtua jotain, en tiedä. Meillä ei ole ikinä tälläistä riitaa ollut.

Ap

Vierailija
286/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä kuulunut tänään mitään?

Vierailija
287/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehestä kuulunut tänään mitään?

Yöllisten/aamuisten viestien jälkeen ei ole kuulunut, laitoin hänelle sillon että ole ystävällinen ja lopeta. Toivon että rauhoittuu jotta käytännönasioista voi alkaa keskustelemaan.

Ap

Vierailija
288/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP, että sinulla on äiti, kenen luokse mennä. Minäkin auttaisin lastani hdädässä. Itse lähdin 4-vuotiaan kanssa tyhjin käsin. Ihana ja hyvin pärjäävä tytär onkin ja hänellä kaksi ihanaa poikaa.

Vierailija
289/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja AP:lle vastaus,

Jos tulee itku että mies on runkannut itsensä naiseen, käykää terapiassa.

Lapsen syntyminen on myös miehille, varsinkin "vapaille" miehille, aivan helvetinmoinen taakka. Elät elämääsi juuri kuten haluat, ja yhtäkkiä sinä olet vastuussa perhe-elämästä ja kaikesta muusta sen tuomasta mukavasta lisästä.

Pelkästään työ voi pitää miehesi järjissään ja sietää myös sinunkin raskaudenjälkeisiä päähänpistoja/mustasukkaisuuksia. Kaikkihan me tiedämme että ihmiset muuttuvat kun tulee perheenlisäystä.

Kyseessä ei ole mikään radikaali selkäänpuukotus vaan ihan puhtaasti miehen pakokeino perhe-elämän stressistä. Kannattaa selvittää asia ja toivoa että mies edes valehtelee uskottavasti jos et pysty totuutta kestämään, voi olla jollakin ankea lapsuus edessä jos ette voi toisillenne täysin avoimesti rehellisiä olla.

Tehkää se asia selväksi edes sen kakaranne takia.

:D Tää oli hyvä. On muuten ihan varmaan miehille isompi taakka lapsen syntyminen, että toki kaikenlaiset pakokeinot tulee sallia. Varsinkin kun muijakin on muuttunut taakaksi. Ihan vähintä mitä mies voi tällaisessa tilanteessa tehdä, on nussia sihteereitä/harjottelijoita/[insert jokumuuklisee], valehdella asiasta, ja ilmaista muijalle mahdollisimman hyökkäävästi että tämä on tyhmä lehmä.

Vierailija
290/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta osaltani voin sanoa että minua pelotti se hirveä huutaminen ja tunsin turvattomuutta tilanteessa. Se että olisiko siinä oikeasti voinut tapahtua jotain, en tiedä. Meillä ei ole ikinä tälläistä riitaa ollut.

Ap

Eikö epäilyksiä koskaan aikaisemmin ole herännyt? Jos mies on ollut työmatkalla ja kysyt häneltä onko hän tavannut hotellissa naisia onko reaktio ollut sama?

Vierailija
291/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko keskustelleet pettämisestä aiemmin? Tiesikö miehesi jyrkän suhtautumisesi pettämiseen? Arvostan tiukkaa linjaasi, mutta uskon ihan jo tämänkin vauvapalstan keskustelun perusteella, että moni ei olisi pystynyt ainakaan noin nopealla aikataululla vastaavaan päätökseen.

Kyselen, koska olen toitottanut ja painottanut miehelleni jo vuosia, kuinka jättäisin hänet heti jos toisen naisen kanssa sänkyyn päätyisi. Ja lisäksi kertonut kauhutarinoita, kuinka jonkun miehen rakastajatar on pamahtanut paksuksi ja pettäjän elämä on mennyt säpäleiksi... Voi olla naivia ajatella, että tämä auttaisi, mutta kyllä se pettäminen vaikuttaisi niin yleistä olevan, että kaikki keinot on otettava käyttöön.

Vierailija
292/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teki mieli vielä eilen illalla kysyä että miten sulla menee, mutta palsta olikin jo lukkiutunut. Mitä sulle nyt kuuluu, mitkä fiilikset päällimmäisenä?

Ja noista muutamista loukkaavista viesteistä ei kannata välittää, vaikka se onkin helpommin sanottu kuin tehty, mutta aina on muutama kirjoittaja jotka haluavat tarkoituksella loukata,ärsyttää ja ajaa omaa agendaansa, me enemmistö kuitenkin ymmärretään täysin sua, jotkut ehkä liiankin hyvin oman kokemuksen vuoksi, ja  että vika ei ole tippaakaan sinussa.

Nyt on ehkä vaan parasta antaa tilanteen rauhoittua ja sun saada hiukan päätä kasaan. Mitä aiot huomenna tehdä?

Tsemppiä ja voimia arkeen! 

Vierailija
293/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikoinaan kun olemme alkaneet seurustella keskustelimme asiasta ja tietää että eb hyväksy sitä, ihan kuten ei hänkään.

Minulle pettämisessä on kyse epäkunnioituksesra enemmän kun itse seksistä. Lähinnä tässä kuvottaa se että hän ei ole voinut sanoa mitään jos on ollut tyytymätön.

Olen ehdottomasti sitä mieltä että huonossa suhteessa ei kenenkään pidä olla mutta pettäminen ei ole oikeaa tapa lopettaa sitä.

Hänen petoksensa sen suhteen että on "näytellyt" normaalia kokoajan on kaikista pahinta.

Tietää sen että lähden jos pettää, siinä yksinkertainen vastaus. Ihan samanlailla kun hänkin on sanonut että jos minä petän niin saan pakata kamani. Hauskaa tässä onkin että hän petti ja minä silti pakkaan kamojani.

Aiemmin en ole joutunut kyselemään eikä ole tullut mieleenkään, hän on aina soitellut matkoilta jne, ei ole ollut syytä.

Hän ei ole joka viikko matkoilla, sanotaan että kerran kuussa. Tässä reissussa oli kyse koulutuksesta, käsittääkseni.

Pahoittelut taas sekavasta tekstistä!

Ap

Vierailija
294/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syytti miestä pettämisestä, mies kielsi ja suuttui, ja raadin mielestä tämä oli todiste pettämisestä. Kertokaahan, miten syytön mies olisi reagoinut?

Vierailija
295/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap syytti miestä pettämisestä, mies kielsi ja suuttui, ja raadin mielestä tämä oli todiste pettämisestä. Kertokaahan, miten syytön mies olisi reagoinut?

Nauranut? Ollut hämmästynyt? Ei olisi vetänyt kännejä ja haukkunut lapsensa äitiä koko yön?

Vierailija
296/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut mies ottaa epäilyt tosissaan, kysyy miksi en luota häneen, keskustelee asiasta, ap tilanteessa olisi varmasti kertonut miksi joku on hänet nähnyt naisen kanssa jne. mutta en voisi kuvitellakaan että hän alkaisi haukkua minua sen paremmin tilanteessa jossa epäily osuisi oikeaan kuin tilanteessa jossa se on paljastunut epäilyksi joka ei pidä paikkaansa.

Vierailija
297/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin en ole joutunut kyselemään eikä ole tullut mieleenkään, hän on aina soitellut matkoilta jne, ei ole ollut syytä.

Hän ei ole joka viikko matkoilla, sanotaan että kerran kuussa. Tässä reissussa oli kyse koulutuksesta, käsittääkseni.

Ap

Ei ole syytä keskustella siitä mahdollisuudesta että toinen voisi pettää?

En näe että meilläkään siihen erityistä syytä koskaan olisi ollut, mutta siitä keskustellaa silloin tällöin vaikka parisuhde on vakiintunut ajat sitten. Keskustelu ei noista muista keskusteluista poikennut mitenkään myöskään silloin kun sain viestin että joku epäili mieheni pettävän minua.

Vierailija
298/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti tuolla että miehille sopisi suhde jossa saa paneskella muita. Hassua, että itse olen törmännyt ihan toisenlaisiin miehiin.

Oma mieheni jätti exänsä koska tämä exä petti. Samoin käräytti veljensä petturinaisen koska ei halunnut katsoa sivusta kun velipoikaa huijataan. Sisaren mies veti kilarit siskoni liian läheisestä suhteesta kaverimieheen ja meinasi tulla ero. Moni tuttu mies on sitämieltä ettei pettämistä tarvitse antaa anteeksi ja se on naiselle heihei jos eksyy vieraaseen petiin.

Mä lienee tunnen vaan sitten ne toiset ääripäät ;)

Vierailija
299/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole syytä keskustella siitä mahdollisuudesta että toinen voisi pettää?

En näe että meilläkään siihen erityistä syytä koskaan olisi ollut, mutta siitä keskustellaa silloin tällöin vaikka parisuhde on vakiintunut ajat sitten. Keskustelu ei noista muista keskusteluista poikennut mitenkään myöskään silloin kun sain viestin että joku epäili mieheni pettävän minua.

Siis, tarkoitin tuolla että minulla ei ole ollut syytä epäillä häntä tähän asti. Alussa kerroin että olemme keskustelleet pettämisestä ja sen seuraamuksista.

Ap

Vierailija
300/653 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jo puhelu tullut ( en vastannut) ja viesti että " Tuletteko tänään kotiin?"

En ymmärrä, hän kuvittelee että tämän jälkeen tulemme kotiin kun olen hetken saanut olla yksin vai että me menemme kotiin ja hän poistuu?

Ei pysty ymmärtämään mitä hän tälläkin tarkoittaa. Tuntuu että muuttui täysin vieraaksi ihmiseksi hetkessä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän