Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla

Vierailija
18.11.2016 |

Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.

En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!

Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.

Kommentit (653)

Vierailija
241/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhde(ja mies) on muuten kunnossa, sitä ei kannata ihan pieniin vastoinkäymisiin kaataa, vaan asiat yritetään käydä läpi ja sopia pelisäännöistä. Voi olla aika hemmetin vaikeaa löytää uutta ja parempaa miestä, ellei nykyinen ole sitten ihan Ö-luokkaa.

Niin, jotkuthan ei osaa elää ilman miestä...

Erittäin hyvä huomio. On läheisriippuvaisia. On sitoutumiskammoisia. Tuntuu ettei tavallisia ihmisiä enään olekkaan.

Vierailija
242/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että pärjätään kyllä ilman häntäkin, siitä ei ole kyse. Vaan puhtaasti siitä etten voi käsittää miten hän voi toimia näin.

En koe ansaitsevaksi tälläistä, yhtään mitään tästä.

Vähintä mitä voisi tehdä olisi ainakin jättää minut nyt rauhaan tänään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että seuraavaksi alkaa uhkailu ja kiristys. Pysy lujana, talleta kaikki uhkailuviestit ym. Kun mies huomaa että uhkailut eivät tehoa, alkaa seuraavaksi sitten rukoileminen ja itkeminen ja kertoo kuinka sinua rakastaa.

koettu on

Vierailija
244/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Pojat on poikia!

Vierailija
245/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhde(ja mies) on muuten kunnossa, sitä ei kannata ihan pieniin vastoinkäymisiin kaataa, vaan asiat yritetään käydä läpi ja sopia pelisäännöistä. Voi olla aika hemmetin vaikeaa löytää uutta ja parempaa miestä, ellei nykyinen ole sitten ihan Ö-luokkaa.

Niin, jotkuthan ei osaa elää ilman miestä...

Ja monelle tuntuu olevan tärkeitä kunhan ei petä muuten saa kohdella miten vain haukkua vaikka lehmäksi.

Vierailija
246/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rinnastan tämän nimittelyn ja syyttelyn aivan samaan sarjaan muiden petosten kanssa. Minulle suhteessa tärkeintä on kunnioitus ja hän on osoittanut ettei sitä ole.

Mitään muuta en osaa tältä erää sanoa, toivon että käytännön asiat lähtisi rullaamaan nopeasti.

Ap

Vierailija
247/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Oisko kannattanut suvaita pettäminen? Olet luultavasti pitkäaikaistyötön tai ollut kotiäiti pitkään. Millainen tulevaisuus lapsellesi jää? Aika paska suurella varmuudella. Tuskinpa saat yhtä menestyvää miestä kuin pettäjämiehesi.

Nyt pimahdan! Millä oikeudella lähdet tällaista sanomaan? Olen suorittanut kaksoistutkinnon, AMK-tutkinnon ja nyt lisäopiskelen aikuisopintoina jotta saavutan maisteritutkinnon äitiysloman aikana ainakin osittain.

Olen ollut työelämässä 10vuotta, 15-vuotiasta lähtien. Jäänyt äitiyslomalle ja siksi kotona, lapsi 6kk, kuinka pitkään siinä kotiäiti on kerennyt olla?!

Oman asunnon olen ostanut 21-vuotiaana ja nyt yhteinen rivari miehen kanssa. Oma asunto vuokrauskäytössä, kuten aiemmin kerroin!

Huono tulevaisuus lapsella? Aivan uskomatonta.

Ap

Hyvä! Toivotaan että jaksat tehdä töitä ja menestyä yksinhuoltajanakin! Kai tukiverkosto on kunnossa? Ja älä pelkää, noin nuori saa vielä hyvän miehen.

Tätä toivotusta en käsitä. Niin kuin nainen ei voisi elää hyvää elämää ilman miehiäkin. Enkä sitä paitsi usko että ap:n mielessä on ensisijaisesti miehenmetsästys tällä hetkellä...

Faktahan on että lapsella jolla on isä ja äiti pärjäävät paremmin kuin lapset joilla on vain yksi vanhempi. Ja tuskin kukaan yksin haluaa olla?

Ja mistähän tilastoista tämän "faktasi" repäisit? Typerys.

http://www.photius.com/feminocracy/facts_on_fatherless_kids.html

Esim tuosta. Suomalaisia tilastoja ei niin vain löytynytkään pikaisella haulla. Ei mikään yllätys koska Suomessahan ei saa pahoittaa kenenkään mieltä tai vaatia vastuuta mistään :) Parempi vain elää valheessa että yksinhuoltajien lapset ovat samalla viivalla muiden kanssa. Tsemppiä :)

Typerys, kuten sanottu. En ole YH, mutta mieleenikään ei tulisi väittää moista paskaa. Eiköhän se ole ihan yksilöllistä, miten ihminen pärjää, oli lähtökohdat mitkä tahansa. Mutta unohda, menee aiheen ohi.

Siis typerys, on FAKTA että yh lapsilla on enemmän ongelmia kuin niillä joilla on isä ja äiti. Eihän se mikään tuomio ole, mutta jos vertaillaan 1000 yh perheessä kasvanutta ja 1000 isän ja äidin kanssa kasvanutta lasta he eivät todellakaan ole yhtä hyvin menestyneitä. Miksi elät valheessa typerys?

Kuten sanoin Suomessa ei enää tarvitse ottaa vastuuta. Sinutkin on aivopesty siihen että kaikki ovat samalla viivalla. Säälittävää.

Noooh, ole sinä siellä ihan rauhassa pettäjäukkosi kanssa ja toivo, että kakaroistasi tulee menestyjiä ja huippuosajia pelkästään sen vuoksi, että sinä sinnittelet liitossa, joka ei toimi. Onnea ja menestystä!

Mitä ihmettä selität? Olen 30v sinkku duunari ja mies joka kannattaa vihreitä. Enkä tod hanki lapsia koska ihmismäärä on suurin uhka maapallolle.

Vierailija
248/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Hienosti toimittu. "Miehesi" varmasti vielä rauhoittuu ja voitte keskutella asioista niinkuin sinä. Kaikki sujuu hyvin varmasti tapahtuu mitä tapahtuu. Kaikkea hyvää sinulle ja vauvalle.

Vierailija
249/653 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä mun kohdalle ei vielä ole tähän päivään mennessä sattunut tapausta että tietäisin huonon kohtelun alkavan samaan aikaan pettämisen kanssa. Aina välinpitämättömyys on yleensä alkanut ennen pettämistä.

Vierailija
250/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ap:lle nyt melko sama pettikö vai ei, sillä tuo miehen käytös kotiin paluun jälkeen kertoo jo sen, että on aika lähteä. Kukaan ei halua kasvattaa lastaan ko. ilmapiirissä ja noin käyttäytyvän miehen kanssa. Hyvä kun tuli nyt ilmi, eikä vauva ole ehtinyt kärsiä. Voimia ap!

Vierailija
251/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala yö takana.

Soitteli kolmeen asti yöllä lukemattomia kertoja kunnes suljin puhelimen.

Aamulla monta viestiä jossa sama tahti jatkuu.

Voimat loppu.

Ap

Vierailija
252/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aiemmin haukkunut tai muuten käyttäytynyt alistavalla tavalla ennen tätä?

Vierailija
253/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tilanne on vaikea. Usein sanotaan että jos ihminen raivostuu kun siltä kysyy onko pettänyt, niin raivostuminen on merkki pettämisestä. Mutta ei ole olemassa mitään kaavaa minkä mukaan kaikki aina reagoisi. Joku voi raivostua siksi että loukkaantuu kun uskollisuutta epäillään (kun ei ole pettänyt). Joku taas voi raivostua aina kaikesta kyseenalaistamisesta (vaikka ei ole pettänyt). Jos minä olisin pettänyt ja minulta sitä kysyttäisiin, en raivostuisi enkä alkaisi syyttelemään puolisoa tai haukkumaan tms. Luultavasti joko alkaisin itkemään ja tunnustaisin tai jos päättäisin valehdella niin sitten sanoisin vaan rauhallisesti että en tietenkään ole ja kyselisin mistä sellaista on keksinyt.

Satun tietämään tilanteita, joissa pettäminen on ollut lähellä (menty samaan hotellihuoneeseen), mutta on perääntynyt ennen edes suutelemista (joo, ei ole yhtään hyväksyttävää tämäkään).

Onko miehesi aina ennen ollut täysin rehellinen ja luotettava? Oletko joskus epäillyt että se pelaisi selän takana muiden naisten kanssa? Onko hän ennen lehmitellyt sinua vihaisena? Mitä niissä yöllisissä viesteissä lukee?

Voin kertoa, että jos minun mies olisi työmatkalla ja hänen palatessaan olisin poissa tolaltani ja kysyisin onko hän pettänyt minua, hän varmasti raivostuisi. Vaikka ei ole pettänyt eikä edes harkinnut pettämistä. Ja oikein vihaisena hänellä on tapana haukkua minua.

Vierailija
254/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee draama... nyt soitat miehelle, sovit tapaamisen johonkin neutraaliin paikkaan (kahvila tms) ja kerrot haluavasi keskustella asiasta perusteellusesti ja rauhallisesti.

Vierailija
255/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamala yö takana.

Voimat loppu.

Ap

Miksi lähdit etkä keskustellut miehesi kanssa? Tuntematon ihminen tuntemattomilla motiiveilla soittaa sinulle ja uskot ennemmin soittajaa kuin miestä.

Vierailija
256/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamala yö takana.

Voimat loppu.

Ap

Miksi lähdit etkä keskustellut miehesi kanssa? Tuntematon ihminen tuntemattomilla motiiveilla soittaa sinulle ja uskot ennemmin soittajaa kuin miestä.

Eiköhän miehen kootut selitykset ole vain tukeneet tuota tuntemattoman ihmisen argumenttia 😁

Vierailija
257/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt. Jos mies ei ole pettänyt, niin millä hän todistaisi sen jos ap lähtökohtaisesti uskoo että mies on pettänyt?

Vierailija
258/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on edellisen avoliittoni aikana eräs tuntemani nainen tullut sanomaan, että hän sai selville että avomieheni pettää minua. Ja haluaa kertoa sen, koska minulla on oikeus tietää. Että hän sai omalta mieheltään tietää, että minun mies petti minua erään äijäporukassa tehdyn reissun aikana. Arvatkaa vaan mikä soppa tästä syntyi, järkytyin tietysti (koska tuo tutun mies oli tunnetusti rehellinen äijä) ja kun menin kotiin syytin miestä pettämisestä ja sanoin että minulle on luotettavalta taholta kerrottu. En nyt kuvaa koko tilannetta tarkemmin, mutta erinäisten selvittelyjen jälkeen kävi ilmi, että mieheni ei ollut pettänyt minua eikä tuo tutun mies ollut oikeasti sellaista edes väittänyt (harvinaisesti tilanne oli sellainen, että tietyistä syistä pystyn olemaan asiasta 100% varma, useinhan varmuutta on hankala saada). Koko tilanne oli ihan hirveä, koska minulle oltiin syistä joita en tässä nyt halua mainita, tultu kertomaan valheellista tietoa (tämä nainen ei ollut itse mieheni perään, kyseessä oli muut syyt).

Vierailija
259/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli nainen, jonka kanssa mies poistui huoneeseen...

Taitaa vasta unelmoida siitä. Ja on valmiina lohduttamaan, kun AP häipyy.

Vierailija
260/653 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kertoo paljon parisuhteesta, jos siinä ei pystytä avoimesti keskustelemaan myös pettämisestä. Ilman että epäilyksen herätessä toista lähdetään nimittelemään tai paetaan keskustelua.