Mieheni jäi kiinni pettämisestä työmatkalla
Sain aamulla puhelun miehen naispuoliselta kollegalta, jonka olen tavannut pari kertaa, että mieheni oli lähtenyt jonkun naisen kanssa huoneeseensa illalla.
En tiedä mitä tästä ajatella, hän sanoi että mielestään minulla on oikeus tietää. Tietenkin arvostan että kertoi, mutta en tiedä yhtään miten toimia. Normaali tilanteessa olisin pakannut kansani ennenkun mies edes saapuu kotiin mutta ystäväni sanoi että en voi luottaa vieraan naisen sanaan tässä asiassa? Miksi en, miksi hän valehtelisi?
Mieheni pitäisi palata huomenna illala kotiin. Pahoittelut viestin sekavuudesta!
Ja niin, olen 26v ja mieheni 34v, meillä on seksiä monesti viikossa ja olemme asuneet yhdessä pari vuotta, vauva 6kk.
Kommentit (653)
Näin juristinaisena täytyy sanoa, että on ihan tavallista eksyä vieraisiin huoneisiin.[/quote]
Onko juristeille siis ihan yleisestikin poikkeuksellisen huono suuntavaisto?[/quote]
Joo, se on varsinkin toi Kalastajatorppa asianajajapäivän aikaan tosi sokkeloinen paikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Oisko kannattanut suvaita pettäminen? Olet luultavasti pitkäaikaistyötön tai ollut kotiäiti pitkään. Millainen tulevaisuus lapsellesi jää? Aika paska suurella varmuudella. Tuskinpa saat yhtä menestyvää miestä kuin pettäjämiehesi.
Nyt pimahdan! Millä oikeudella lähdet tällaista sanomaan? Olen suorittanut kaksoistutkinnon, AMK-tutkinnon ja nyt lisäopiskelen aikuisopintoina jotta saavutan maisteritutkinnon äitiysloman aikana ainakin osittain.
Olen ollut työelämässä 10vuotta, 15-vuotiasta lähtien. Jäänyt äitiyslomalle ja siksi kotona, lapsi 6kk, kuinka pitkään siinä kotiäiti on kerennyt olla?!
Oman asunnon olen ostanut 21-vuotiaana ja nyt yhteinen rivari miehen kanssa. Oma asunto vuokrauskäytössä, kuten aiemmin kerroin!
Huono tulevaisuus lapsella? Aivan uskomatonta.
ApHyvä! Toivotaan että jaksat tehdä töitä ja menestyä yksinhuoltajanakin! Kai tukiverkosto on kunnossa? Ja älä pelkää, noin nuori saa vielä hyvän miehen.
Tätä toivotusta en käsitä. Niin kuin nainen ei voisi elää hyvää elämää ilman miehiäkin. Enkä sitä paitsi usko että ap:n mielessä on ensisijaisesti miehenmetsästys tällä hetkellä...
Faktahan on että lapsella jolla on isä ja äiti pärjäävät paremmin kuin lapset joilla on vain yksi vanhempi. Ja tuskin kukaan yksin haluaa olla?
Ja mistähän tilastoista tämän "faktasi" repäisit? Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Oisko kannattanut suvaita pettäminen? Olet luultavasti pitkäaikaistyötön tai ollut kotiäiti pitkään. Millainen tulevaisuus lapsellesi jää? Aika paska suurella varmuudella. Tuskinpa saat yhtä menestyvää miestä kuin pettäjämiehesi.
Nyt pimahdan! Millä oikeudella lähdet tällaista sanomaan? Olen suorittanut kaksoistutkinnon, AMK-tutkinnon ja nyt lisäopiskelen aikuisopintoina jotta saavutan maisteritutkinnon äitiysloman aikana ainakin osittain.
Olen ollut työelämässä 10vuotta, 15-vuotiasta lähtien. Jäänyt äitiyslomalle ja siksi kotona, lapsi 6kk, kuinka pitkään siinä kotiäiti on kerennyt olla?!
Oman asunnon olen ostanut 21-vuotiaana ja nyt yhteinen rivari miehen kanssa. Oma asunto vuokrauskäytössä, kuten aiemmin kerroin!
Ap
Kai maksat verot siitä asunnostasi, jota vuokraat? Ettei tulisi vielä siitäkin vaikeuksia sinulle.
Ei miehes ja pimu välttämättä panneet. Voihan olla, että kultapuppelisi näytti herkistyneenä, kyynel silmässä kuvia siitä puolivuotiaastanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHyvä! Toivotaan että jaksat tehdä töitä ja menestyä yksinhuoltajanakin! Kai tukiverkosto on kunnossa? Ja älä pelkää, noin nuori saa vielä hyvän miehen.
Tätä toivotusta en käsitä. Niin kuin nainen ei voisi elää hyvää elämää ilman miehiäkin. Enkä sitä paitsi usko että ap:n mielessä on ensisijaisesti miehenmetsästys tällä hetkellä...
Faktahan on että lapsella jolla on isä ja äiti pärjäävät paremmin kuin lapset joilla on vain yksi vanhempi. Ja tuskin kukaan yksin haluaa olla?
http://www.photius.com/feminocracy/facts_on_fatherless_kids.html
Esim tuosta. Suomalaisia tilastoja ei niin vain löytynytkään pikaisella haulla. Ei mikään yllätys koska Suomessahan ei saa pahoittaa kenenkään mieltä tai vaatia vastuuta mistään :) Parempi vain elää valheessa että yksinhuoltajien lapset ovat samalla viivalla muiden kanssa. Tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKai maksat verot siitä asunnostasi, jota vuokraat? Ettei tulisi vielä siitäkin vaikeuksia sinulle.
Ei miehes ja pimu välttämättä panneet. Voihan olla, että kultapuppelisi näytti herkistyneenä, kyynel silmässä kuvia siitä puolivuotiaastanne.
Oih, sun kannattaa noin jalosieluisena olla varovainen, ettet vaan tukehdu ylitsevuotavaiseen empatiaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne ohi. Mies tuli reilu tunti sitten.
Kysyi missä lapsi on ja kerroin että mummolla.
Tämän jälkeen kysyin suoraan että kuka nainen on ollut huoneessasi toissailtana, hän vaan tuijotti ja kysyi että mitä sekoilen. Kysyin uudestaan. Lisäsin että työporukkasi tietää sinun harrastavan tälläistä toimintaa ja että minulle on asiasta ilmoitettu.
Herra alkoi huutamaan että olen hullu ja vainoharhainen jne,
Totesin vaan että käytöksesi ilmiantaa sinut, ole mies ja myönnä mitä on tapahtunut. Sanoin että tiedän tarkalleen millainen nainen, monelta ovat olleet siellä jne.
Ei myönnä, alkaa nauramaan että kuinka tyhmä minä olen ja jos jätän hänet en koskaa saa ketään ja jään ikuisesti yh:ksi jne.
Vastasin että meidän kannattaa alkaa hoitamaan käytännön asioita, taloon liittyviä juttuja jne.
Sitten hän alkoi huutamaan täysin anteeksiantamatomia asioita liittyen vauvaan ja että JOS hän olisikin pettänyt niin syy on minun. Ei myöntänyt.
Vastasin ainoastaan että asia selvä ja lähdin.Äitini luona olemme nyt, onneksi pakkasin lapselle tarpeeksi tarvikkeita mukaan ja kauppa lähellä.
Jollain tapaa arvasin tämän. Että alkaa kamal puolustelu ja minun haukkuminen, en ole yllättänyt. Silti tunne että en voi hengittää. Kuinka tyhmä olen ollut, en ole tuntenut toista ollenkaan, tyhjä olo.
Onneksi paikka mihin mennä.Ap
Ja sen pituinen se. Olipa valju loppu, oikea antikliimaksi tällä faabelilla.
Parempi olisi ollut esim:
"Mies tuli vihdoin kotiin. Ennen kuin ehti laskea lentolaukkunsa ja nostaa suojaustaan pamautin sitä kysymyksellä 'Siis ketä se h*ora oli ketä kävit paukuttaan?' Samalla nostin vauvan eteeni kilveksi, jos mies vaikka lyö. Olin varautunu keittiöveitsellä kans, sohin tien miehen ohi ulko-ovelle sillä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tuosta. Suomalaisia tilastoja ei niin vain löytynytkään pikaisella haulla. Ei mikään yllätys koska Suomessahan ei saa pahoittaa kenenkään mieltä tai vaatia vastuuta mistään :) Parempi vain elää valheessa että yksinhuoltajien lapset ovat samalla viivalla muiden kanssa. Tsemppiä :)
Typerys, kuten sanottu. En ole YH, mutta mieleenikään ei tulisi väittää moista paskaa. Eiköhän se ole ihan yksilöllistä, miten ihminen pärjää, oli lähtökohdat mitkä tahansa. Mutta unohda, menee aiheen ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettävät. Deal with it. Ihan normaalia halua jakaa omaa siementään ympäriinsä.
-Myytti.
Päätit sitten pilata miehesi ja sen työkaverin välit vasikoimalla, että se oli soittanut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tuosta. Suomalaisia tilastoja ei niin vain löytynytkään pikaisella haulla. Ei mikään yllätys koska Suomessahan ei saa pahoittaa kenenkään mieltä tai vaatia vastuuta mistään :) Parempi vain elää valheessa että yksinhuoltajien lapset ovat samalla viivalla muiden kanssa. Tsemppiä :)Typerys, kuten sanottu. En ole YH, mutta mieleenikään ei tulisi väittää moista paskaa. Eiköhän se ole ihan yksilöllistä, miten ihminen pärjää, oli lähtökohdat mitkä tahansa. Mutta unohda, menee aiheen ohi.
Siis typerys, on FAKTA että yh lapsilla on enemmän ongelmia kuin niillä joilla on isä ja äiti. Eihän se mikään tuomio ole, mutta jos vertaillaan 1000 yh perheessä kasvanutta ja 1000 isän ja äidin kanssa kasvanutta lasta he eivät todellakaan ole yhtä hyvin menestyneitä. Miksi elät valheessa typerys?
Kuten sanoin Suomessa ei enää tarvitse ottaa vastuuta. Sinutkin on aivopesty siihen että kaikki ovat samalla viivalla. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Päätit sitten pilata miehesi ja sen työkaverin välit vasikoimalla, että se oli soittanut sulle.
Missä kohtaa ap VASIKOI? Hänhän nimeomaan sanoi että työyhteisösi!
Ei ketään yksittäistä henkilöä, oletpa ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKai maksat verot siitä asunnostasi, jota vuokraat? Ettei tulisi vielä siitäkin vaikeuksia sinulle.
Ei miehes ja pimu välttämättä panneet. Voihan olla, että kultapuppelisi näytti herkistyneenä, kyynel silmässä kuvia siitä puolivuotiaastanne.[/
Voi jessus. Verot kun joutuu maksamaan ennemmin tai myöhemmin, luulen että noinkin koulutettu nainen tietää mitä pääomaverotus on.
Vai onko automaatio että nainen ei tietenkään tajua tästäkään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa fakta: Joku nähnyt naisen menevän miespuolisen työkaverinsa huoneeseen. Ei ole kuullut, eikä nähnyt mitään yhdyntään liittyvää todistusaineistoa, eikä mitään muutakaan. Soittaa vaimolle :D
Nainen on voinut mennä huoneeseen esim. kysymään jotain työhön liittyvää ja mielensä tullutta asiaa tai ideaa, sellaista mitä on hankalampi selittää puhelimessa.
Nainen on voinut mennä kysymään miehen mielipidettä jostain toisesta työntekijästä, joka on vaikka saattanut tehdä jotain vilppiä, jonka nainen on vahingossa saanut tietoonsa. (Mulla omakohtaista kokemusta. Eräs mieskollega pyysi treffeille, mutta onneksi kieltäydyin. Myöhemmin selvisi, että mies oli tehnyt suurehkon kavalluksen firmassamme. Satavarmaa, että olisin myös ollut epäiltynä!).
Nainen voi olla vaikka laiminlyönyt tehtäviänsä tai työteho ei ole ollut pomon mieleen, joten nyt hakee työkaverista puolestapuhujaa tm kannustinta, kuuntelijaa tai neuvoja..
Nainen on itse tullut petetyksi ja saanut tietää jotain tai epäilee, eikä pysty olemaan yksin. Mies on ollut kiva ja miellyttävä työkaveri, jolle voi ehkä uskoutua ja kuulla miehen mielipiteen jne.
Mielenkiintoista, mua on itseä petetty monta kertaa, mutta silti pystyn ajattelemaan realistisesti. Nainen ja mies kahden samassa huoneessa ei välttämättä tarkoita eläimellistä naimista. Mun kohdalla ei ainakaan. Ja tavannut olen useita miehiä, jotka ei ole mitään ehdotelleet, vaikka on ollut otolliset mahdollisuudet pettää. En ole ruma, vaan ihan pantavan näköinen.
No eikö se soittajanainen nimenomaan sanonut että kyseessä ei ollut heidän työporukkaansa kuulunut henkilö, joka ap: n miehen mukaan lähti?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on sinulta pois? Mies runkkasi itsensä johonkin naiseen.
Jos sopii avoimesta suhteesta niin ok. Silloin myös ap saa luvan hankkia muita miehiä tyydyttämään hänet oman miehen sijasta. Samat säännöt molemmille.
Ethän sinä kenenkään reunaehtoja määritä. Jokainen pari voi sopia ihan omat ehtonsa ja ne voivat olla ihan minkälaiset tahansa. Pääasia vain on se, että on yhteinen sopimus ja sen ovat molemmat hyväksyneet, oli se sopimus mikä tahansa.
Säännöt siis voi sopimuksessa olla hyvinkin erilaiset molemmille puoliskoille. Toinen ei esimerkiksi halua seksiä ollenkaan, mutta tykkää yli kaiken soppailla. Toista taas ei soppailut vois vähempää kiinnostaa, mutta seksi taas kiinnostaa. Näin voidaan sopia vaikkapa siitä, että toinen saa hoidella seksitarpeensa vieraiden kanssa ja toinen taas saa rahallista tukea soppailuunsa, eikä hänen soppailuhimoaan rajoiteta.
Sääntöjä voi siis olla hyvin monenlaisia ja jokainen pari voi räätälöidä ihan omiin tarpeisiinsa sopivan sopparin. Pääasia on että on yhteisesti hyväksytty sopimus, eikä tehdä asioita salaa toisen selän takana.
Otan osaa, ap! Upeaa, että vihellät pelin poikki saman tien. Aluksi varmaan kuohuu, mutta eiköhän ajan kanssa huoltajuusasiat ym ala toimia ihan hyvin. Itselläni kesti vuosia päästä irti ns mahdottomasta tilanteesta. Olimme miehen kanssa juuri ostaneet yhteisen, kalliin asunnon velkarahalla, ja kohta sen jälkeen minut irtisanottiin työstäni. Sain sitten useampaankin otteeseen vihiä mieheni pettämisestä, mutta jouduin oman taloudellisen(kin) tilanteeni vuoksi olemaan pitkään niinkuin en olisi tiennyt, mitä on meneillään, ja miettimään, miten minun kannattaisi toimia. Aikaa myöten kävi ilmi, että mies pyöritti selkäni takana kokonaista naisrinkiä, kuvitteli kai olevansa Bond, James Bond. Aina jos jotain tulenarkaa häneltä joskus kysyin, seurauksena oli aina hillitön raivari ja päiväkausien mökötys ja tietenkin minun syyttely vainoharhaiseksi ja nimittely (pomminvarma merkki siitä, ettei hänellä ollut puhtaat jauhot pussissa). Ajattelin vain paniikissa, että pitäisi lähteä, mutta mihin ihmeeseen sijoitan sitten lapseni ja itseni? Ja millä rahalla, miten tulemme sitten toimeen? Mitä jollen löydäkään töitä? Miehen viimeisin suhde oli sitten se viimeinen niitti, joka sai minut viimein tekemään ratkaisun nopeasti, maksoi mitä maksoi. Muutimme lasteni kanssa pois ja laitoin eron vireille. Asiat alkoivat järjestyä yksi kerrallaan, ja hengissä olemme näköjään vieläkin. Itse asiassa kaikki on nyt paremmin kuin ehkä milloinkaan aiemmin! :) Kannustan siis sinua ap uskomaan siihen, että olet toiminut oikein ja että tulette lasten kanssa selviämään hyvin. Elämä kantaa, ja hyväntahtoiset ihmiset myös! Kenenkään ei kannata hukata yhtä ainutta päivää - kuukausista tai vuosista puhumattakaan - sellaisen ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Kuunnelkaa sydäntänne.
Minä olen juristi. Yhdellä työmatkalla tapasin vanhan opiskelukaverin (mies), koska tapahtuma oli sellainen, että ainoastaan oman työpaikkani ihmisiä ei siellä ollut, vaan ihan alalla olevia. Jäätiin siinä juttelemaan. Meillä oli opiskellessa sellainen porukka ja hän pitää yhteyttä tiiviisti ja on erittäin hyvä kaveri sellaisen kanssa, joka taas on hieman erilaisissa työtehtävissä, eikä siksi tuolla mukana. En ole nähnyt tätä ei-mukana ollutta vuosiin ja jossain vaiheessa kävimme minun hotellihuoneessa soittamassa skypellä tälle ei-mukana olleelle ja juteltiin rattoisasti puolisen tuntia tai ehkä ylikin. Tosin kerroin tapauksesta miehelleni ihan iloisena, että tuli kontaktia vanhoihin tuttuihin.
Ollenkaan en tarkoita, etteikö ap:n tapauksessa voisi olla tosi kyseessä, mutta keskustelisin nyt kuitenkin asiallisesti ensin oman puolison kanssa. Minä tiedän, että en petä, mutta se ei tarkoita, ettenkö joskus voisi keskustella syystä tai toisesta jonkun kanssa, joka on kanssani eri sukupuolta, kahdestaan. Varsinaisesti en nyt kuitenkaan ota kantaa siihen, onko pettämistä tai ei, mutta jos on nii itselleni se olisi kynnyskysymys. Enn voisi olla suhteessa, jossa en luota toiseen ja jossa hän on itsekin valmis sen luottamukseni pettämään.
Aikooko ap:n mies sitten häipyä maasta vai hylätä lapsensa kokonaan? Kyllähän isä yleensä säilyy lapsen elämässä eron jälkeenkin.