Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa ostaa joululahjaksi lahjakortin ruokakauppaan?

Vierailija
17.11.2016 |

Kaverille mietin.. 100euron arvoisen lahjakortin ruokakauppaan. Noloa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekin mietin tuollasta... joko s ryhmän kortti tai lidlin.. en osaa päättää kumpaan?? lidlissä ois halvempaa joten se 100euroa ei ehkä ihan heti menis.. mielestäni s ryhmän kaupoissa kalliimpaa, joten koko 100e voi mennä hetkessä yhellä kertaa jos sieltä ostaa ruokaa...

kaverille kans mietin tätä lahjaa ja käy aika paljon prismassa ja myös lidlissä.. varmaan kummassakin käy yhtä paljon.. joten hankala valinta.. prismasta vois ostaa muutakin kun ruokaa että sekin kai plussaa.. 

en tiedä!

Ehdottomasti S eikä mitään Lidliä. S-ryhmän lahjakortti sentään käy monessa muussakin paikassa kuinvain ruokakaupassa.

Vierailija
22/28 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin ystävälleni viime jouluna s-ryhmän lahjakortin ja hän ainakin vakuutti sen olleen hyvä lahja. Ja itsekin pitäisin sellaisesta, saisin ostaa sillä mitä itse haluan ja tarvitsen, sen sijaan että saisin kynttilöitä tai valokuvakehyksiä, joita minulla on jo läjäpäin ja joilla en tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Itse opiskelijana olisin todella kiitollinen!

Vierailija
24/28 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ilahtuisi. Aika törkee lahja ja hävettäis jonkun lahjakortin kanssa mennä ruokaostoksille.

Jaa. Jos voittaisit arvonnassa lahjakortin, jättäisit käyttämässä, kun hävettäisi? Itse olen pari kertaa voittanut. Mitä siinä pitäisi hävetä? Ihan arkipäivää se kassoille on. Voi kai sitä olla joku juntti asiakas, joka luulee, että lahjakortit on vain almuja köyhille, mutta moinen tietämättömyys on oma häpeä ja nolohan niin tyhmä tyyppi itse on. Hävettäisi olla niin tyhmä 

Vierailija
25/28 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ilahtuisi. Aika törkee lahja ja hävettäis jonkun lahjakortin kanssa mennä ruokaostoksille.

Jaa. Jos voittaisit arvonnassa lahjakortin, jättäisit käyttämässä, kun hävettäisi? Itse olen pari kertaa voittanut. Mitä siinä pitäisi hävetä? Ihan arkipäivää se kassoille on. Voi kai sitä olla joku juntti asiakas, joka luulee, että lahjakortit on vain almuja köyhille, mutta moinen tietämättömyys on oma häpeä ja nolohan niin tyhmä tyyppi itse on. Hävettäisi olla niin tyhmä 

Eikä se tyhmä edes tiedä, mitä korttia edellä oleva asiakaskäyttää maksupäätteessä.

Vierailija
26/28 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän lahjakortti kuulostaa tosi hyvältä, kelpaisi minulle! :)

Vierailija
27/28 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin duunissa kerran työnantajalta S-ryhmän 100 € lahjakortit (oli aikaa kun näitä ei vielä verotusmielessä kytätty) ja se oli tosi kiva lahja. Mua ei kyllä olis pätkääkään hävettänyt ostaa sillä ruokaa Prismasta, mutta meni muistaakseni silloin johonkin ostokseen Sokoksella.

Hyvä lahja, jos on tiedossa, että vastaanottajalla on sille tarvetta. Voithan ostaa sen tosiaan vaikka S- tai K-ryhmään, niin voi tarvittaessa käyttää johonkin muuhunkin itselleen tarpeelliseen.

Vierailija
28/28 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin tuollaisen lahjan olevan tervetullut monelle. Keskituloisenkin lapsiperheen elämä on nykyään elämistä kädestä suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi