Onko noloa ostaa joululahjaksi lahjakortin ruokakauppaan?
Kaverille mietin.. 100euron arvoisen lahjakortin ruokakauppaan. Noloa?
Kommentit (28)
Itse annoin ystävälleni viime jouluna s-ryhmän lahjakortin ja hän ainakin vakuutti sen olleen hyvä lahja. Ja itsekin pitäisin sellaisesta, saisin ostaa sillä mitä itse haluan ja tarvitsen, sen sijaan että saisin kynttilöitä tai valokuvakehyksiä, joita minulla on jo läjäpäin ja joilla en tee mitään.
Ei ole noloa. Itse opiskelijana olisin todella kiitollinen!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ilahtuisi. Aika törkee lahja ja hävettäis jonkun lahjakortin kanssa mennä ruokaostoksille.
Jaa. Jos voittaisit arvonnassa lahjakortin, jättäisit käyttämässä, kun hävettäisi? Itse olen pari kertaa voittanut. Mitä siinä pitäisi hävetä? Ihan arkipäivää se kassoille on. Voi kai sitä olla joku juntti asiakas, joka luulee, että lahjakortit on vain almuja köyhille, mutta moinen tietämättömyys on oma häpeä ja nolohan niin tyhmä tyyppi itse on. Hävettäisi olla niin tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ilahtuisi. Aika törkee lahja ja hävettäis jonkun lahjakortin kanssa mennä ruokaostoksille.
Jaa. Jos voittaisit arvonnassa lahjakortin, jättäisit käyttämässä, kun hävettäisi? Itse olen pari kertaa voittanut. Mitä siinä pitäisi hävetä? Ihan arkipäivää se kassoille on. Voi kai sitä olla joku juntti asiakas, joka luulee, että lahjakortit on vain almuja köyhille, mutta moinen tietämättömyys on oma häpeä ja nolohan niin tyhmä tyyppi itse on. Hävettäisi olla niin tyhmä
Eikä se tyhmä edes tiedä, mitä korttia edellä oleva asiakaskäyttää maksupäätteessä.
S-ryhmän lahjakortti kuulostaa tosi hyvältä, kelpaisi minulle! :)
Me saatiin duunissa kerran työnantajalta S-ryhmän 100 € lahjakortit (oli aikaa kun näitä ei vielä verotusmielessä kytätty) ja se oli tosi kiva lahja. Mua ei kyllä olis pätkääkään hävettänyt ostaa sillä ruokaa Prismasta, mutta meni muistaakseni silloin johonkin ostokseen Sokoksella.
Hyvä lahja, jos on tiedossa, että vastaanottajalla on sille tarvetta. Voithan ostaa sen tosiaan vaikka S- tai K-ryhmään, niin voi tarvittaessa käyttää johonkin muuhunkin itselleen tarpeelliseen.
Uskoisin tuollaisen lahjan olevan tervetullut monelle. Keskituloisenkin lapsiperheen elämä on nykyään elämistä kädestä suuhun.
Ehdottomasti S eikä mitään Lidliä. S-ryhmän lahjakortti sentään käy monessa muussakin paikassa kuinvain ruokakaupassa.