Onko noloa ostaa joululahjaksi lahjakortin ruokakauppaan?
Kaverille mietin.. 100euron arvoisen lahjakortin ruokakauppaan. Noloa?
Kommentit (28)
Just hyvä ja kaikille tarpeellinen! Ei enää tavaraa ja krääsää kiitos
Itse olisin tosi iloinen, varsinkin Lidlin lahjakortista. Tosin satanen saattaisi olisi liikaa, vai saako niistä rahaa takaisin?
Noloa olisi tuoda paketin täydeltä ruokaa mitä saaja ei välttämättä edes syö.
Itse olen saanut monena jouluna lahjaksi lahjakortin ruokakauppaan jonka olen säästänyt pahan päivän varalle. Oivallinen lahja siis josta on myös hyötyä ja varmasti tarpeeseen menee :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin tosi iloinen, varsinkin Lidlin lahjakortista. Tosin satanen saattaisi olisi liikaa, vai saako niistä rahaa takaisin?
Ne on ainakin useinmiten sellasia vingutettavia kortteja. Eli siis käytät niin paljon kuin haluat ja loput jää sentilleen sinne käyttöön. Käytät sitten omaan tahtiin miten haluat. On ne paperiset härpäkkeet jääneet historiaan jo aikapäiviä sitten..
Juu, paljon parempi lahja tuo on kuin joku puolihuolimattomasti mukaan repäisty "ajatus on tärkeintä" -kylpytakki tai posliininorsu.
Ei ole noloa. Itse olisin todella iloinen jos joku antais lahjaks lahjakortin lähimarkettiin.
Silloin säästää ruokakustannuksissa ja voi vaikka ostaa muualta jotain mukavaa itselle tai muuten säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ainakin useinmiten sellasia vingutettavia kortteja. Eli siis käytät niin paljon kuin haluat ja loput jää sentilleen sinne käyttöön. Käytät sitten omaan tahtiin miten haluat. On ne paperiset härpäkkeet jääneet historiaan jo aikapäiviä sitten..
No sitten sehän on mitä mainioin joululahja. Saisipa vielä ennen joulua:)
No ei ole! Ostat K- tai S-ryhmään, niin voi käyttää monenlaisissa paikoissa, ruokaan tai muuhunkin!
Ei ole noloa! Itse olisin todella iloinen tuollaisesta!
En tiedä, millaisilla tuloilla elävät ihmiset ovat vastanneet tähän ketjuun, mutta minusta lahjakortti ruokakauppaan on kyllä nolo lahja kaverille.
Olen hyvätuloinen, samoin kuin ystäväpiirinikin ja olisi todella outoa antaa ruokaostoksiin oikeuttava lahjakortti tai saada sellainen. Mieluummin hemmotteluhoitoon, tasokkaaseen ravintolaan, johonkin extraan, mutta ei tuollaiseen jokapäiväiseen.
Ostan vuosittain hyväntekeväisyyteen lahjakortteja joulun alla, mutta en ole kertaakaan edes ajatellut antaa sellaista ystävälle.
Mieluiten ottaisin Prismaan tai Citymarkettiin, mutta lahjakortithan käyvätkin koko ketjussa. Olen saanutkin S-ryhmän lahjakortin lahjaksi ja olin hyvilläni.
On noloa. Sama kun veisit makarooneja ja vaippapaketin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole! Ostat K- tai S-ryhmään, niin voi käyttää monenlaisissa paikoissa, ruokaan tai muuhunkin!
Samaa mieltä. Ainakin ässän voi käyttää vaikka hotellissa, jos haluaa, joten ei vahingossakaan vihjaa yhtään mihinkään suuntaan. Lahjan saaja voi itse päättää, mihin käyttää.
itsekin mietin tuollasta... joko s ryhmän kortti tai lidlin.. en osaa päättää kumpaan?? lidlissä ois halvempaa joten se 100euroa ei ehkä ihan heti menis.. mielestäni s ryhmän kaupoissa kalliimpaa, joten koko 100e voi mennä hetkessä yhellä kertaa jos sieltä ostaa ruokaa...
kaverille kans mietin tätä lahjaa ja käy aika paljon prismassa ja myös lidlissä.. varmaan kummassakin käy yhtä paljon.. joten hankala valinta.. prismasta vois ostaa muutakin kun ruokaa että sekin kai plussaa..
en tiedä!
Ei kai sitä voi edes määritellä, että voi ostaa vain ruokaa? Lahjakortti on ihan hyvä idea, mutta et voi määrätä, että kaverisi pitää ostaa sillä ruokaa. Jos hän haluaa ostaa tavaratalosta vaatteista, sitten hän tekee niin.
Mä en ainakaan ilahtuisi. Aika törkee lahja ja hävettäis jonkun lahjakortin kanssa mennä ruokaostoksille.
Ei ole, minäkin ostan.