Palstan naiset, kiinnostaako tällainen mies? :)
Morjensta kaikki,
mitä sanoisitte tällaisesta miehestä? :-)
- 28v (joo varmaan liian nuori monelle täällä, mutta mainnittakoon kuitenkin)
- 179cm pitkä ja ei ylipainoa
- Arvostaa naista ja kohtelee tasavertaisesti
- Haluaa viettää paljon aikaa yhdessä
- Opiskelee yhteiskuntatieteellistä alaa ja käy osa-aikatöissä
- Musikaalinen ja soittaa useita eri soittimia
- Tykkää käydä matkustelemassa aina silloin tällöin
- Takana muutama seurustelusuhde
- On avoin uusille asioille ja osaa ottaa asioita huumorilla
- Ei pidä kovin paljon small-talkista, vaan puhuu mieluummin syvällisemmistä asioista
Ei ollut missään tietyssä järjestyksessä siis nuo :D
Kommentit (100)
Kuulostaa hyvältä! 😻 Musiikkimaku onko millainen?
Paperilla ehdottomasti. Unelmamies! Käytännössä jos olisi yhtään kemiaa ja sinuakin kiinnostaisi niin se olisi menoa!
"- Haluaa viettää paljon aikaa yhdessä."
Haluaisin tietää lisäksi, onko omia kavereita ja juttuja vastapainoksi.
Pyörit vauva palstalla, joten ei kiitos.
Ei kiinnosta. Naiset haluavat jämäkkäniskaisen jyystärikarjun, joka ottaa naisen eikä kysele.
Kiva setti, ei mitään negatiivista, ihan tuollaiset perus hyvät lähtökohdat siis. Jos olisin itse musikaalinen tai opiskelisin yhteiskunta-alaa, niin olisi enemmän tarttumapintaa. En siis kiinnostuisi pelkästään tuolta pohjalta, kun ei mitään erityistä yhteistä pompsahda esiin. Mutta ei ole tuon listan perusteella mitään syytä, miksi en voisi kiinnostua, jos jotain sellaista sitten ilmenisikin. Eli ei turn-offeja ollut minulle.
Onko ollut paljon yhden illan juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Voisin tuollaisilla esitiedoilla lähteä treffeille kanssasi. Joskaan luettelossasi ei ollut mitään erikoisen sykähdyttävää tai mielenkiintoa herättävää (en ole itse musikaalinen tippakaan), mutta tuo nyt tuskin on mikään deitti-ilmoitus? :)
Joo ei siis ole mikään deitti-ilmoitus, kerroin vain jotain tärkeitä asioita mitä tuli mieleen mistä udella :D
Anastasia kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! 😻 Musiikkimaku onko millainen?
Kuuntelen oikeasti ihan kaikeanlaista musiikkia ja vaikea keksiä jotain tyylilajia, mistä en tykkäis :D joo tiedän, "laidasta laitaan" musamaku on tylsästi sanottu, mutta se nyt vaan pitää paikkansa mun kohdalla :)
Vierailija kirjoitti:
"- Haluaa viettää paljon aikaa yhdessä."
Haluaisin tietää lisäksi, onko omia kavereita ja juttuja vastapainoksi.
On! Mulla ihan sopivan kokoinen kaveripiiri ja oon aika sosiaalinen, mut haluisin myös paljon aikaa ihan sillekin, että ollaan kumppanin kanssa kahdestaan. Eli vastaus on kyllä
Ja joo tiiän ehkä vähän hölmöä olla täällä palstalla, mut tää vaikuttaa ihan sopivalta paikalta kysyä :D
t. aloituspostaaja :)
Joo lue oon niin epämudikaalinen että et kestäisi.
Olisiko yhteisiä arvoja
- miten jaetaan kotityöt?
- miten jaetaan kulut?
- miten kasvatetaan lapset?
Missä asutaan ja mitkä on tulevaisuuden haaveet
Lika barn leker bäst
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut paljon yhden illan juttuja?
Ei, en oo kiinnostunut sellasista. Seksikokemukset on ainoostaan pitkistä ja vakavista seurustelusuhteista.
t. aloituspostaaja
Toki kelpaisi, mutta jos itse vapautuisin tästä sinkkumarkkinoille, olisin yh ja monta vuotta vanhempi. Varsinkin tuo peruspositiivinen asenne on tosi jees.
Ei, veikkaan että et osaisi tehdä mitään, mitä miehen pitää osata tehdä.
Kuulostat musta ihanalta! <3 kuitenkin nainen oikeasti...
Olen varattu kolmen lapsen äiti, mutta nuorempana sinkkuna olisit enemmän kuin kelvannut. Oma mieheni on juuri tuollainen hiljainen, luotettava, positiivinen ja ajatteleva. Myös tasan yhtä pitkä ja alakin melkein sama. Rakastuin omaani päätäpahkaa ja edelleen mun ykkönen! :D
Väiti kirjoitti:
Ei, veikkaan että et osaisi tehdä mitään, mitä miehen pitää osata tehdä.
Eli autot, korjaus, ei mikään lasinpesuneste- säiliön täyttö.
Talo, kaikki rempat ja korjaukset. Polttopuut, itse pitäisi aurata lumet tieltä, eli traktorit ja niiden osat, esim. nyt lumilinko.
Tässä nyt alkuun pienet, saattaisi jäädä tähän?
Ihan ok. Voisin tuollaisilla esitiedoilla lähteä treffeille kanssasi. Joskaan luettelossasi ei ollut mitään erikoisen sykähdyttävää tai mielenkiintoa herättävää (en ole itse musikaalinen tippakaan), mutta tuo nyt tuskin on mikään deitti-ilmoitus? :)