Palstan naiset, kiinnostaako tällainen mies? :)
Morjensta kaikki,
mitä sanoisitte tällaisesta miehestä? :-)
- 28v (joo varmaan liian nuori monelle täällä, mutta mainnittakoon kuitenkin)
- 179cm pitkä ja ei ylipainoa
- Arvostaa naista ja kohtelee tasavertaisesti
- Haluaa viettää paljon aikaa yhdessä
- Opiskelee yhteiskuntatieteellistä alaa ja käy osa-aikatöissä
- Musikaalinen ja soittaa useita eri soittimia
- Tykkää käydä matkustelemassa aina silloin tällöin
- Takana muutama seurustelusuhde
- On avoin uusille asioille ja osaa ottaa asioita huumorilla
- Ei pidä kovin paljon small-talkista, vaan puhuu mieluummin syvällisemmistä asioista
Ei ollut missään tietyssä järjestyksessä siis nuo :D
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut paljon yhden illan juttuja?
Ei, en oo kiinnostunut sellasista. Seksikokemukset on ainoostaan pitkistä ja vakavista seurustelusuhteista.
t. aloituspostaaja
Miksköhän ap sai tästä alapeukkuja? Itse en ainakaan pidä positiivisena, että takana on paljon merkityksettömiä yhden illan juttuja. Aloittajasta sain itse sellaisen kuvan, että ei hyppää sänkyyn heti ensimmäisen vastaantulijan kanssa, mikä on mielestäni hyvä asia.
N37
Itse laitoin tälle alapeukun paristakin syystä. Ensinnäkin moni haluaa kokeilla yhdenyönjuttujakin jossain vaiheessa elämäänsä, ja parempi olisi, jos sellaisesta olisi kokemusta, ettei myöhemmin tulisi tilannetta eteen, että mies haluaisi vielä sellaista kokeilla. TOinen syy se, että jos kaikki seksi, mitä ollut, on ollut pitkässä suhteessa, kuinka kauan täytyisi seurustella miehen kanssa, että seksi alkaisi tulla mukaan kuvioihin? Kuitenkin tärkeä osa suhdetta, ja ilman toimivaa seksiä ei ole toimivaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko opiskellut tiedekuntasi ulkopuolelta? Esimerkiksi luonnontieteitä.
Kyllä! Oon opiskellu aika montaa sivuainetta pääaineen ohella, mukaanlukien hieman myös luonnontieteitä. Oikeestaan mua kiinnostaa lähes kaikki tieteet enemmän tai vähemmän, mut eipä yliopistossa kaikkea ehdi opiskella kun joskus pitäs valmistuukin :D
Vierailija kirjoitti:
Olet kiinnostunut filosofiasta. Käytännöllinen vai teoreettinen filosofia?
Käytännöllinen. Oon erityisen paljon kiinnostunu yhteiskuntafilosofiasta ja politiikasta. Toisaalta oon käyny muutamia kursseja, jossa sisältönä on teoreettisen filosofian osa-alueita :-) Mut käytännöllisestä omistan enemmän kirjoja.
t. alotuspostaaja
Minä vuonna olet aloittanut ja missä yliopistossa? Itse teoreettista filosofiaa opiskelen Helsingissä.
Aloitin vuonna 2008 ja olen tällä hetkellä jatko-opiskelijana, paikka siis Tampereen yliopisto. Ja toiseen kommenttiin vastaten ei, en lue kaunokirjallisuutta :D
Tuosta kommentista että mitä itse odotan naiselta, niin ensisijaisesti tasavertaista suhdetta, jossa kumppaniin voi luottaa. On tärkeää, että löytyy joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita, eräässä aikasemmassa suhteessa ei löytynyt juurikaan mitään yhteistä: se tuotti ennenpitkää ongelmia. Ja tärkeämpää ulkonäön sijaan on kyllä se, millainen luonne ja persoonallisuus on, se kuitenkin ratkaisee pitkälti sen, toimiiko suhde vai ei.
t. aloituspostaaja
t. aloituspostaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut paljon yhden illan juttuja?
Ei, en oo kiinnostunut sellasista. Seksikokemukset on ainoostaan pitkistä ja vakavista seurustelusuhteista.
t. aloituspostaaja
Miksköhän ap sai tästä alapeukkuja? Itse en ainakaan pidä positiivisena, että takana on paljon merkityksettömiä yhden illan juttuja. Aloittajasta sain itse sellaisen kuvan, että ei hyppää sänkyyn heti ensimmäisen vastaantulijan kanssa, mikä on mielestäni hyvä asia.
N37
Itse laitoin tälle alapeukun paristakin syystä. Ensinnäkin moni haluaa kokeilla yhdenyönjuttujakin jossain vaiheessa elämäänsä, ja parempi olisi, jos sellaisesta olisi kokemusta, ettei myöhemmin tulisi tilannetta eteen, että mies haluaisi vielä sellaista kokeilla. TOinen syy se, että jos kaikki seksi, mitä ollut, on ollut pitkässä suhteessa, kuinka kauan täytyisi seurustella miehen kanssa, että seksi alkaisi tulla mukaan kuvioihin? Kuitenkin tärkeä osa suhdetta, ja ilman toimivaa seksiä ei ole toimivaa suhdetta.
Jep, seksi on tärkee osa suhdetta. Tarkoitin lähinnä tuossa vastauksessa, että en nyt suoraan mene sänkyyn naisen kanssa, jota en käytännössä tunne ollenkaan. En vaan näe siihen mitään kiinnostusta, koska se tuntuu merkityksettömältä.
Ja kyllä seksi on tullut aina pian kuvioihin sen jälkeen, kun on aloitettu seurustelemaan. Jos ei mun niin sitten naisen aloitteesta. :D mut ei vaan oo kiinnostanu yhden illan jutut enkä usko, että tulee kiinnostaan.
t. aloituspostaaja
Kyllä tuo kuulostaa omiin korviin hyvältä, voisin noilla tiedoilla lähteä treffeille :) mitä soittimia soitat?
N26
Mitä viimeisin luentosi käsitteli?
Eipä oikeastaan, vähän enemmän pitäisi olla särmää. Kyllästyisin tai pitäisin sinut tossun alla. Tarvitsen pikkuisen vastusta.
Oletko tsuvakki/vihervasemmistolainen joka käy unelmahöttömarsseilla? Pidätkö kaulahuivia ja reppua.
satiiri älä ota tosissaan kirjoitti:
Huomaa kyllä, että naisilla on suuremmat odotukset miehille kuin mitä miehet odottavat naisilta. Yleensä mieheltä vaaditaan lihaksikasta kroppaa, yli 180cm pituutta, pitää olla komeakin ja mielellään korkeakoulutettu ja/tai hyvässä työssä. Miehille taas riittää jo se, että nainen pystyy tuottamaan valmiista leivästä lämpimän kakan.
Ehkä miesten pitää sitten lopettaa se tyytyminen? Eihän se naisten vika ole että miehiä kiinnostaa jokainen pubiruusu.
Minua ei sytyttäisi, mutta varmasti hyvä mies olisit / olet jollekkin kivalle naiselle :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo kuulostaa omiin korviin hyvältä, voisin noilla tiedoilla lähteä treffeille :) mitä soittimia soitat?
N26
Soitan pianoa ja silloin tällöin saksofonia (orkesterissa). Joo tiedän, outo yhdistelmä :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko tsuvakki/vihervasemmistolainen joka käy unelmahöttömarsseilla? Pidätkö kaulahuivia ja reppua.
En identifioidu tuohon ihmisryhmään enkä pidä kaulahuivia tai reppua.
t. aloituspostaaja
Sosiaalisesti (naisten kanssa) olet ilmeisesti vähän ujo tai estynyt? Tai ainakin luen rivien välistä jonkinlaisen (tälle ajalle poikkeuksellisen) kunnollisuuden ja vakavuudenkin kenties. Olet kiltti mies?
Siinä ei toki ole mitään vikaa, ominaisuus siinä missä muutkin. ;)
Miesmakuja on niin erilaisia - itse pidän erikoisista, eksentrisistä tyypeistä, minun makuuni vaikutat liian rauhalliselta. ;) Rohkea aloitus, kaikkea hyvää elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisesti (naisten kanssa) olet ilmeisesti vähän ujo tai estynyt? Tai ainakin luen rivien välistä jonkinlaisen (tälle ajalle poikkeuksellisen) kunnollisuuden ja vakavuudenkin kenties. Olet kiltti mies?
Siinä ei toki ole mitään vikaa, ominaisuus siinä missä muutkin. ;)Miesmakuja on niin erilaisia - itse pidän erikoisista, eksentrisistä tyypeistä, minun makuuni vaikutat liian rauhalliselta. ;) Rohkea aloitus, kaikkea hyvää elämääsi!
En kyllä koe olevani ujo enkä estynyt, joten mistä sait sellasen kuvan? En oo normaalisti kovin puhelias, mutta sillon kun aihe on kiinnostavaa niin juttua riittää. Jos mulla on jotain sanottavaa, niin kyllä sanon sen vaikka keskusteluhenkilö tai tilanne ois mikä. Oon periaatteessa sosiaalinen introvertti (jos siinä on järkeä), mutta ujous on kaukana.
Mun mielestä tossa kiltti/jännämies juttussa ei oikein oo paljon järkeä, sellaset viestit joita täällä kirjoitetaan niin niillä ei oo kyllä paljonkaan tekemistä tosielämän kanssa. Kukaan mun tuntema henkilö ei tosielämässä käytä noita "termejä".
Näistä tiedoista mitä oon kertonu, niin ei varmaan saa kovin tarkkaa kuvaa musta vielä, jotta vois sanoo että oon / en ole epätavallinen. Mutta kiitos kommentista silti :D
t. aloutuspostaaja
Oletko ollut työelämässä? Saatko iskettyä/hurmattua naista? Miksi et lue kaunokirjallisuutta? Miksi olit suhteessa jossa ei ollut mitään yhteistä, miten jouduit siihen? Onko 18 cm alhaalta vai ylätyvestä?
Vastaisitko siihen, mitä viime luentosi käsitteli.
kysymyksiä kirjoitti:
Oletko ollut työelämässä? Saatko iskettyä/hurmattua naista? Miksi et lue kaunokirjallisuutta? Miksi olit suhteessa jossa ei ollut mitään yhteistä, miten jouduit siihen? Onko 18 cm alhaalta vai ylätyvestä?
No, tässä tulee vastauksia:
Kuten aloitusviestissä mainitsin, olen tällä hetkellä osa-aikatyössä (tutkimusprojekti) ja aiemmin olen ollut myös kokopäivätyössä.
Mielestäni saan "iskettyä" naisia ihan hyvin, eipä tässä asiassa ole mitään ongelmia koskaan ollut. :)
En ole kovin kiinnostunut kaunokirjallisuudesta, siksi :D
Olin tuossa mainitussa suhteessa lukio-ikäisenä ja oikeastaan kyse oli siitä, että vaikka tiesimme yhteisten kiinnostuskohteiden puuttumisen suhteen alkaessa, niin myöhemmin huomattiin sen aiheuttavan sellaisia ongelmia suhteelle, jotka johtivat lopulta eroon. No, menneistä suhteista tietysti oppii ja itsekin tajusin, että helpompaa on, jos on enemmän samoja kiinnostuksen kohteita ja muutenkin samalla aaltopituudella monissa asioissa.
Viimeinen kysymys tuskin on kovin relevantti.
t. aloituspostaaja
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko siihen, mitä viime luentosi käsitteli.
Englanninkielinen luento tieteellisestä kirjoittamisesta, tohtoriopintoja tukeva kurssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei toki ole mitään vikaa, ominaisuus siinä missä muutkin. ;)Miesmakuja on niin erilaisia - itse pidän erikoisista, eksentrisistä tyypeistä, minun makuuni vaikutat liian rauhalliselta. ;) Rohkea aloitus, kaikkea hyvää elämääsi!
En kyllä koe olevani ujo enkä estynyt, joten mistä sait sellasen kuvan? En oo normaalisti kovin puhelias, mutta sillon kun aihe on kiinnostavaa niin juttua riittää. Jos mulla on jotain sanottavaa, niin kyllä sanon sen vaikka keskusteluhenkilö tai tilanne ois mikä. Oon periaatteessa sosiaalinen introvertti (jos siinä on järkeä), mutta ujous on kaukana.
Mun mielestä tossa kiltti/jännämies juttussa ei oikein oo paljon järkeä, sellaset viestit joita täällä kirjoitetaan niin niillä ei oo kyllä paljonkaan tekemistä tosielämän kanssa. Kukaan mun tuntema henkilö ei tosielämässä käytä noita "termejä".
Näistä tiedoista mitä oon kertonu, niin ei varmaan saa kovin tarkkaa kuvaa musta vielä, jotta vois sanoo että oon / en ole epätavallinen. Mutta kiitos kommentista silti :D
t. aloutuspostaaja
Rehellisyyden nimessä jokin epävarmuus suhteessa naisiin paistaa kuitenkin aloituksestasi läpi, sillä tuskin muuten olisit tätä kirjoitusta tehnyt?
Tai sitten tykkäät vain yleisesti pohtia asioita. :)
Tiedän sinulta vaikuttavia miehiä. Ovat ihan huippuja tyyppejä, mukavia ihmisiä. Heistä kiinnostuvat aika pitkälti samankaltaiset naiset - vaatimattomat ja rauhalliset, järki-ihmiset. Akateemiset.
Tosielämässä en minäkään käytä jaottelua "kilttien" ihmisten ja muiden välillä, mutta olen huomannut, että jotkut ihmiset ovat yksinkertaisesti ihan pirun tylsiä ja heidän elämänsä kohokohtia ovat lähinnä "hulluttelutempaukset" kuten ruokakauppaan meno juuri ennen sulkemisaikaa tai viikottainen lentistunti jätkien kanssa. :P
En nyt väitä sinua sellaiseksi. Tavastasi kirjoittaa pystyy heti päättelemään, että olet fiksu ja hyväkäytöksinen mies, mutta ihailtavan laaja-alaisesta ja henkevyyttä vaativasta opintoalastasi huolimatta saatat ehkä kuitenkin tyytyä monissa asioissa turvallisiin valintoihin tai keskinkertaisuuksiin. Spekuloin, mutta tekstistäsi saa sellaisen kuvan. Oma ihmistyyppini on sellainen, että kompromisseja teen vain pakon edessä ja tavoittelen aina kuuta taivaalta, jalat maassa. ;)
Ihanalta kuulostat, et vain aloitusviestissäsi vaan myös vastauksissasi! :)
N37