Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan naiset, kiinnostaako tällainen mies? :)

Vierailija
16.11.2016 |

Morjensta kaikki,

mitä sanoisitte tällaisesta miehestä? :-)

- 28v (joo varmaan liian nuori monelle täällä, mutta mainnittakoon kuitenkin)
- 179cm pitkä ja ei ylipainoa
- Arvostaa naista ja kohtelee tasavertaisesti
- Haluaa viettää paljon aikaa yhdessä
- Opiskelee yhteiskuntatieteellistä alaa ja käy osa-aikatöissä
- Musikaalinen ja soittaa useita eri soittimia
- Tykkää käydä matkustelemassa aina silloin tällöin
- Takana muutama seurustelusuhde
- On avoin uusille asioille ja osaa ottaa asioita huumorilla
- Ei pidä kovin paljon small-talkista, vaan puhuu mieluummin syvällisemmistä asioista

Ei ollut missään tietyssä järjestyksessä siis nuo :D

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä pikkukikkelimiehet kiinnostaisi

Vierailija
62/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä pikkukikkelimiehet kiinnostaisi

ap kertoi että 18cm pitkä, sekö sitten on pikkukikkeli? musta se kuulostaa normaalia hieman pidemmältä, eikös suomalaisten keskiverto munan mitta ole n 16cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne jo eilen illalla, mutta haluaisin tietää, kun vaikutat ainakin paperilla kaikin puolin hyvältä, niin miksi olet sitten sinkku?

N37

Vierailija
64/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät speksit. Sanotaanko että jos ystäväni kertoisi tavanneensa kaltaisesi miehen, olisin tosi iloinen hänen puolestaan. Itse olen sen verran omituinen että tarvitsisin vähän yksityiskohtaisempia tietoja yhtymäkohtien löytämiseksi.

Vierailija
65/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvät speksit. Sanotaanko että jos ystäväni kertoisi tavanneensa kaltaisesi miehen, olisin tosi iloinen hänen puolestaan. Itse olen sen verran omituinen että tarvitsisin vähän yksityiskohtaisempia tietoja yhtymäkohtien löytämiseksi.

Niin, tuossa oli kai tarkoitus kertoa vain joitain asioita mitä AP:lle tuli. Sanoi itsekin ettei ole mikään deitti-ilmoituksen

Mä haluasin vastsuksen, että tupakoitko, AP? Tulee mielikuva, että et, mut eihän sitä koskaan tiedä.

t. N19

Vierailija
66/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! :)

Vierailija
67/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä

Vierailija
68/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa muuten ihan mielenkiintoiselta ja sopivalta, mutta ikää on ehkä hieman liikaa - tästä tosin voi joissain tapauksissa joustaa, eli jos mies on todella, todella kiinnostava ja vaikuttaa ihan sielunkumppanilta niin ei ehkä haittaa, vaikka hän olisikin "liian vanha".

Toinen miinus on useampi pitkä ja vakava suhde, joiden lisäksi ei ole ollut seksiä.

Minulle on plussaa, jos mies ei ole minua aikaisemmin seurustellut (ainakaan pitkään ja vakavasti) ja seksiäkin on harrastettu antamatta sille liikaa painoarvoa ja henkilöitymistä, eli kykenee antautumaan elämälle ja nautinnon hetkille ilman sitoutumista, ja toisaalta sitoutuminen tällaiselle miehelle merkitseekin jotain.

Jos laitetaan vierekkäin kaksi miestä, jotka ovat muuten samanlaisia ja todella kiinnostavia, mutta toinen on harrastanut seksiä kolmen eri naisen kanssa JA seurustellut heistä jokaisen kanssa pitkään ja vakavasti, ja toinen miehistä ei ole koskaan seurustellut, mutta on harrastanut seksiä 35 naisen kanssa (irtoseksiä, romansseja, seksisuhteita ym.), niin valitsen jälkimmäisen.

Syy valinnalleni olisi se, että ensimmäiseen (eli sarjasitoutujaan) en ehkä kykenisi luottamaan vaan uskoisin, että hän laittaa minutkin jossain vaiheessa vaihtoon ja siirtyy taas seuraavaan "vakavaan" suhteeseen, eikä oikeasti osaa/halua sitoutua _elämänkumppanuuteen_, vaan suhtautuu sitoutumiseen minua kevyemmin ja pitää suhdetta jonain kulloiseenkin elämäntilanteeseen sopivana vakipilluna jonka voi vaihtaa parempaan kun elämäntilanne muuttuu tai alkaa kyllästyttään.

Jälkimmäinen (eli mies, joka ei ole koskaan seurustellut, mutta on harrastanut seksiä monien eri naisten kanssa) taas herättäisi sitoutumishalullaan luottamuksen siitä, että hän todellakin haluaa sitoutua minuun, koska ei historiastaan päätellen sitoudu helposti ja jos sitoutuu, sitoutuu sitten kerran ja kunnolla.

Hän näkisi minussa Sitä Jotain, miksi sitoutua juuri minuun eikä todennäköisyys parempaan vaihtamiselle olisi niin suuri kuin ensimmäisen kanssa, joka osoittaa jo historiallaan, ettei kykene tai halua oikeasti sitoutua, elämänkumppanuuteen.

Vierailija
69/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa muuten ihan mielenkiintoiselta ja sopivalta, mutta ikää on ehkä hieman liikaa - tästä tosin voi joissain tapauksissa joustaa, eli jos mies on todella, todella kiinnostava ja vaikuttaa ihan sielunkumppanilta niin ei ehkä haittaa, vaikka hän olisikin "liian vanha".

Toinen miinus on useampi pitkä ja vakava suhde, joiden lisäksi ei ole ollut seksiä.

Minulle on plussaa, jos mies ei ole minua aikaisemmin seurustellut (ainakaan pitkään ja vakavasti) ja seksiäkin on harrastettu antamatta sille liikaa painoarvoa ja henkilöitymistä, eli kykenee antautumaan elämälle ja nautinnon hetkille ilman sitoutumista, ja toisaalta sitoutuminen tällaiselle miehelle merkitseekin jotain.

Jos laitetaan vierekkäin kaksi miestä, jotka ovat muuten samanlaisia ja todella kiinnostavia, mutta toinen on harrastanut seksiä kolmen eri naisen kanssa JA seurustellut heistä jokaisen kanssa pitkään ja vakavasti, ja toinen miehistä ei ole koskaan seurustellut, mutta on harrastanut seksiä 35 naisen kanssa (irtoseksiä, romansseja, seksisuhteita ym.), niin valitsen jälkimmäisen.

Syy valinnalleni olisi se, että ensimmäiseen (eli sarjasitoutujaan) en ehkä kykenisi luottamaan vaan uskoisin, että hän laittaa minutkin jossain vaiheessa vaihtoon ja siirtyy taas seuraavaan "vakavaan" suhteeseen, eikä oikeasti osaa/halua sitoutua _elämänkumppanuuteen_, vaan suhtautuu sitoutumiseen minua kevyemmin ja pitää suhdetta jonain kulloiseenkin elämäntilanteeseen sopivana vakipilluna jonka voi vaihtaa parempaan kun elämäntilanne muuttuu tai alkaa kyllästyttään.

Jälkimmäinen (eli mies, joka ei ole koskaan seurustellut, mutta on harrastanut seksiä monien eri naisten kanssa) taas herättäisi sitoutumishalullaan luottamuksen siitä, että hän todellakin haluaa sitoutua minuun, koska ei historiastaan päätellen sitoudu helposti ja jos sitoutuu, sitoutuu sitten kerran ja kunnolla.

Hän näkisi minussa Sitä Jotain, miksi sitoutua juuri minuun eikä todennäköisyys parempaan vaihtamiselle olisi niin suuri kuin ensimmäisen kanssa, joka osoittaa jo historiallaan, ettei kykene tai halua oikeasti sitoutua, elämänkumppanuuteen.

Todella outoa logiikkaa. Oletat, että suhteiden päättyminen tarkoittaa että kumppani ei halua sitoutua. Ja luulet että ihminen, joka ei halua sitoutua koskaan, yhtäkkiä sitoutuisi juuri sinuun vaikka se näyttäisi äärimmäisen epätodennäköiseltä. Ja valitsisit henkilön, joka ei ole koskaan aiemmin ole seurustellut (minulle tuo on turn-off)

Vierailija
70/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rapu horoskoopissa?

Vierailija
71/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään, liian sellainen sosiaalinen (aktiiviset harrastukset ja on seurustellut) vaikutelma tuli.

Vierailija
72/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morjensta kaikki,

- Ei pidä kovin paljon small-talkista, vaan puhuu mieluummin syvällisemmistä asioista

Hyviä ominaisuuksia kaikki, mutta ei mitään sellaista mikä tekisi sinusta juuri minun silmissäni kiinnostavan.

73/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Ei, veikkaan että et osaisi tehdä mitään, mitä miehen pitää osata tehdä.

Eli autot, korjaus, ei mikään lasinpesuneste- säiliön täyttö.

Talo, kaikki rempat ja korjaukset. Polttopuut, itse pitäisi aurata lumet tieltä, eli traktorit ja niiden osat, esim. nyt lumilinko.

Tässä nyt alkuun pienet, saattaisi jäädä tähän?

Ahaa. Osaan kyllä korjata autoja (en kylläkään traktoreita) ja asuin nuorempana maalla, jossa tuli tehty monenlaisia pihatöitä. Monia perusremonttitöitä oon tehnyt, tosin en mitään kovin suuria. 

Oon enemmän kyllä teoreettinen ihminen ja ehkä vähemmän käytännön tyyppi, mut moni käytännön asia silti sujuu :)

t. aloituspostaaja

Kauhee tarve sulla hakea hyväksyntää.. Muuten hyvä. Miksi sulla ei sitten ole naista?

Vierailija
74/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ulkonäön miellyttävyydestä.

Vierailija
75/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta yhtään, liian sellainen sosiaalinen (aktiiviset harrastukset ja on seurustellut) vaikutelma tuli.

eli epäsosiaaliset ihmiset ei voi seurustella?

Vierailija
76/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Tampereella?

Vierailija
77/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morjensta kaikki,

Hyviä ominaisuuksia kaikki, mutta ei mitään sellaista mikä tekisi sinusta juuri minun silmissäni kiinnostavan.

En ole ap, mutta olisi hauska tietää, millaiset ominaisuudet tekevät juuri sinun silmissä sitten "kiinnostavan". Itseni mielestä nuo ap:n listaamat ominaisuudet ovat kaikkia positiivisia, joka jo herättää mielenkiintoa: usein esim. deittisivujen profiilikuvauksissa (tämä ei nyt sellainen ollut, mutta älkää takertuko siihen) luetellaan monia kiinnostavia ominaisuuksia, mutta sitten tulee vastaan aina joku kiinnostuksentappaja, tyyliin "lapsia aiemmasta suhteesta", "165cm pitkä" tai joku nolo harrastus.

Vierailija
78/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihaksia? Käytkö kuntosalilla?

Koska jos sulla ei oo lihaksia niin sä oot luuseri

Vierailija
79/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli epäsosiaaliset ihmiset ei voi seurustella?

Voivat. T. Epäsosiaalinen nainen jolla epäsosiaalinen mies.

Vierailija
80/100 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morjensta kaikki,

En ole ap, mutta olisi hauska tietää, millaiset ominaisuudet tekevät juuri sinun silmissä sitten "kiinnostavan". Itseni mielestä nuo ap:n listaamat ominaisuudet ovat kaikkia positiivisia, joka jo herättää mielenkiintoa: usein esim. deittisivujen profiilikuvauksissa (tämä ei nyt sellainen ollut, mutta älkää takertuko siihen) luetellaan monia kiinnostavia ominaisuuksia, mutta sitten tulee vastaan aina joku kiinnostuksentappaja, tyyliin "lapsia aiemmasta suhteesta", "165cm pitkä" tai joku nolo harrastus.

Kuten totesin, ominaisuudet ovat positiivisia mutta ei kenestäkään tee kiinnostavaa se, että hän on tietyn pituinen tai avoin uusille asioille. Minun mielenkiintoni herättäisi esimerkiksi, jos aloittaja olisi intohimoinen reppureissaaja ja/tai harrastaisi retkeilyä myös kotimaassa; jos hän haaveilisi elämästä maaseudulla ja haluaisi kasvattaa itse juurekset ja vihannekset sekä hankkia eläimiä; jos hän olisi intohimoinen luonnonsuojelija ja/tai eläinaktivisti jne.

Jollekin toiselle nuo asiat olisivat turn-off, mutta eihän kukaan voi kaikkia miellyttää vaan jokaisen pitäisi nimenomaan löytää se ihminen, joka jakaa samat intohimot. Aloittajan listauksesta en löydä intohimoja, vain sinänsä hyviä ominaisuuksia jotka eivät kuitenkaan kerro sanallakaan mikä meitä voisi yhdistää.