Olen rakastunut pitkästä aikaa.
Luulin olleeni immuuni miehille, kunnes tutustuin 10 vuoden yksinolon jälkeen mieheen, joka sai tunteeni heräämään. Hän huomioi minut naisena, huolimatta ylipainostani. Ihana tunne olla rakastunut, vaikka en olekaan hoikka ja kaunis. Miesystäväni on ulkomaalainen, ennenkuin joku kysyy.
Kommentit (9)
Ihanaa! Rakkaus on hieno asia. Onnea:)
Onnea! Ihanaa että löysit rakkauden. Löytäisinpä minäkin.
Ihanaa! Onnea sinulle. Ihmettelen sitä, että miksi suomessa ilmapiiri on niin negatiivinen, jos nainen löytää rakkauden ulkomaalaisen kanssa? Palstoja lukiessa saa käsityksen, että ylipainoisia naisia ei suomalaiset miehet huoli, miksi nostetaan kamala meteli siitä, jos ulkomaalainen mies huolii ylipainoisen naisen? Pitääkö suomalaisen ylipainoisen naisen jäädä ilman seuraa loppuiäkseen, koska suomalaisille miehille emme kelpaa, vaikka kelpaisimme ulkomaalaisille?
Suomiukot on hieltä haisevia juntteja.
Olen ihmetellyt tätä asiaa, jos nainen ei kelpaa suomalaiselle miehelle, miksi hän ei saisi olla ulkomaalaisen miehen kanssa? Suomimiehethän haluavat kauniita ja hoikkia naisia, vaikka itse ovat mitä ovat. Luulisi heidän olevan onnellisia päästessään eroon meistä vähemmän kauniista naisista? Miksi hirveä huuto, jos naiset löytävät kumppanin ulkomaalaisesta miehestä? Silloinhan suomimiesten ei tarvitse enää haukkua meitä rumia läskejä, vaan voitte keskittyä kilpailemaan niistä kauniista ja hoikista naisista? Kaikki voittavat.
Onnea sulle! Ihanaa!❤️ :)