Mitä tapahtuisi, jos työpaikallasi olisi pakollinen ota lemmikki töihin -päivä?
Kehräisikö kissa sylissäsi kokouksessa kynnet polvilumpiossa?
Kuolaisiko bernhardilaisesi johtajasi housut?
Kulkisiko lemmikkihämähäkkisi taskussasi potilaalta potilaalle?
Kommentit (120)
Jäisin etäpäivälle.
T. Eläinallergikko
No en voisi ottaa koska lemmikkini söisi suihinsa muiden lemmikit ja saisin varmaan potkut.
Kissa luultavasti ujuttautuisi jostain tietoturva-aukosta sisään kun silmä välttää. Phishing nääs.
Se olis mun koiran elämän paras päivä. Se rakastaa ihmisiä ja varsinkin uusia ihmisiä
Ainakin alakerran viraston väki olisi ihmeissään, kun lykkisin lehmää hissiin. Ja jostain tulisi Oikeutta eläimille -yhdistyksen edustaja kertomaan, että kyseessä on eläinrääkkäys.
Minulla on viisi käärmettä. Työskentelen päiväkodissa...
Pihisisin ja vingahtelisin ja todennäköisesti jäisin loppupäiväksi sairaslomalle viimeistään siinä vaiheessa, kun silmämunat alkavat turvota (se on muuten todella ällöttävän tuntuista ja -näköistä). Olen pahasti eläinallerginen ja saan oireita, vaikka käyttäisin kaikkia mahdollisia troppejani.
eipä eroaisi normaalista päivästä, ehkä lemmikki makaisi eri kohdassa työhuonetta kuin nyt.
Todennäköisesti 65 yli-innokasta alle kouluikäistä kissanhoitajaa pelästyttäisi mun sosiaalisimmankin ja rohkeimmankin kissan sen päivän aikana suht perusteellisesti. Toivottavasti ei sentään pysyviä traumoja jäisi kellekään.
Taistelukissa-Galactica päivystäisi uskollisesti sotilaan pöydän päällä kehräten koko työpäivän ajan.
Jaa-a. Siili olisi aika kiukkuinen ja stressaantunut, koska se nukkuu päivät ha valvoo yöt. Mutta veikkaan, että pöytäni luona olisi aika lailla kuhinaa.
Lähemmäs kakskymmentä koiraa räksyttäisi ympäri toimistoa toisilleen ja pari työntekijää saatais viedä anbulanssilla jonnekkin muualle. Siihen sekaan toki tulisi muutama kissa/lisko/hamsteri. Joka tapauksessa kukaan ei varmasti pystyisi töitä tekemään. Minulla ei ole lemmikkejä. Voisinko ottaa lapset töihin? Ei ne tuossa katastrofissa ainakaan ketään enää enempää häiritsisi.
Virolaistyttöni istuisi korkokengissä ja minihameessa työpöytäni reunalla.
Minulla on vesikilpikonna, ainoastaan sen 1000-litraisen altaan roudauksessa voisi olla hiukan haastetta. Se myös puree ja kovaa :)
Koirallani olisi kiva päivä, saisi nuuhkia lehmän paskan hajua, pyöriä tunkiolla ja syödä kaikkea muuta shaissea
Koiravihaaja työkaveri saisi raivarin ja astmaatikko kohtauksen. Koira olisi täynnä metallipurua, varoisi trukkia ja olisi kuuro ilman kuulosuojaimia.
Bengalikissani varmaan pistäisi sisustuksen uuteen järjestykseen ja maatiainen vetäsi tirsoja jonkun näppiksen päällä.
Saisin ensimmäisen viiden minuutin jälkeen saikkua, joka jatkuisi kunnes työnantaja hoitaisi minulle uudet työtilat tai järkköäisi työpaikkalle allergiasiivouksen.
Ottaisin mukaan kaverin käärmeen... ja se olisikin viimeinen pakollinen lemmikki töihin -päivä.