Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuisi, jos työpaikallasi olisi pakollinen ota lemmikki töihin -päivä?

Vierailija
16.11.2016 |

Kehräisikö kissa sylissäsi kokouksessa kynnet polvilumpiossa?
Kuolaisiko bernhardilaisesi johtajasi housut?
Kulkisiko lemmikkihämähäkkisi taskussasi potilaalta potilaalle?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kissan eikä minulla ole mitään allergioita mutta silti vastustaisin koko hommaa enkä ottaisi kissaa mukaan. Joka paikassa on allergisia ihmisiä tai edes niitä jotka ei pidä vain eläimistä. Ei ole mukavaa heillä sitten.

Ja jos joku ottaa vaikka käärmeen tai hämähäkin mukana ja monet ihmiset pelkää näitä nii mites sitte? Puolet työntekijöistä kyyhöttää vessassa paniikkikohtauksen kanssa tai menevät kotiin kesken päivän.

Vierailija
42/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa makaisi kerällä asiakkaan jalkojen päällä, kun teen kasvohoitoa. Nyt kun tarkemmin miettii, niin kissakauneushoitola voisi olla ihan hyvä liikeidea, onhan se Tampereen kissakahvilakin tosi suosittu. :D Harmi, että osa asiakkaista on varmasti allergisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vienytkin koiriani kouluun. Jos vain yksi elukka olisi paikalla, ei ongelmia tulisi muille kuin allergikoille.

Vierailija
44/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoushuoneessa olisi paras pitää kynästään kiinni, jos ei haluaisi kaivaa sitä lattialta jatkuvasti. Muistiinpanoja olisi hankala tehdä, kun joku kissoista parkkeeraa paperin päälle tai lätkii ruudulla näkyvää liikettä. Vissylaseissa kävisi verottaja. Äänekäs kissa luultavasti osallistuisi palaverin pitoon. Työtuoli olisi varattu päiväunille. Iltapäivähepuli ihanilla käytävillä ja pöydillä - kahvikupit vaarassa. Kun puhut puhelimeen, äänekäs kissa haluaa jutella vielä äänekkäämmin. Ja vessan ovia ei suljeta sinne mennessä ilman kovaa protestia.

Vierailija
45/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sujuisi nuortenillat moitteettomasti, kun kaukkari istuisi piirissä.. Olisi varmasti rauhallista. 

Vierailija
46/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lemmikkiä, mutta saisinpa kerrankin halipusisilitellä muitten elukoita. Asiakkaat olisivat ihmeissään ja varmasti tulisi paljon valituksia. Mutta ajatuksena hyvin miellyttävä.

Vierailija
47/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa olisi uhka Suomen turvallisuudelle, kojelaudan päällä möllöttäisi. Haarat levällään itseään nuoleskelisi puoli päivää, siinä hehkeä työmaisema.

Vierailija
48/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduttaisiin kuuntelemaan haukkua koko päivä, kun joku kulkee jossakin niin kauhee rähinä päällä.

Vierailija
49/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tulisi keittiöön mukaan. Työkaverillani on kaksi kissa. Syntyisi aikamoinen kissa tappelu. Keittiö sen jälkeen veressä.

Vierailija
50/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi lentää pari asiakasta pyllylleen ja muutama kääntyä jo ovella pois. Vauhtiviikari rotokakarani saisi vähän vauhtia työpaikalle :D Kauhean sotkun varmaan saisi aikaan ja nauttisi hirveästi kaikista uusista ihanista ihmisistä. Työkavereiden kisut antaisi sille kyllä selkään, jos menee liian innokkaasti tervehtimään.

Ei varmasti kyllä kävisi ryöstäjiä ja varkaita :D

Vierailija
51/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin pyydystää kukkakärpäsen lasipurkkiin, mutta ketä se kärpänen kiinnostasi edes?

Vierailija
52/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mitään. Mun kolme rottaani juoksisi paikasta toiseen ja kerjäisi herkkuja työkavereilta. Tykkää varsinkin istua näppiksen päälle peseytymään. Kohta tulee myös sammakkoja ja akaattikotiloita. Ne ehkä pysyisikin yhdessä paikassa, ainakin kotilot. Sammakot pomppis pitkin lattioita ja kiipeilis hyllyillä.

Vierailija
53/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mukaan kaverin käärmeen... ja se olisikin viimeinen pakollinen lemmikki töihin -päivä.

Minä järjestin töihin kuningasboan, eikä kukaan ollut millänsäkään. Älä aliarvioi ihmisiä. Kyse oli koulusta.

Vierailija
54/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mukaan kaverin käärmeen... ja se olisikin viimeinen pakollinen lemmikki töihin -päivä.

Minä järjestin töihin kuningasboan, eikä kukaan ollut millänsäkään. Älä aliarvioi ihmisiä. Kyse oli koulusta.

Siis -pytonin, ajatukset hieman harhaili.

Vierailija
55/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kumiankan työpöydän kulmalle. Mutta Luoja varjelkoon niitä kollegoita, jotka yrittäisivät tunkea syliini kattinsa tai piskinsä. Ei kiitos! Kylpyankka on minulle sopiva lemmikki. Tuolla se istuu kavereidensa kanssa nytkin lauteiden alimmalla askelmalla.

Vierailija
56/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa lähtis mukaan, päiväkodin lapset olisi innoissaan mutta kissa-allerginen työkaveri ei.

Vierailija
57/120 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten muistisairaudet ottaisivat pari askelta eteenpäin koirani pistäessä heidän lemmikittömän arkensa sekaisin huomionhalullaan.

Kissaani ei luultavasti kiinnostaisi.

Vierailija
58/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat työvaatteet asiakaspalvelussa + samojedi = teippirullaa metritolkulla

Vierailija
59/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira söisi ekana kaikkien muiden uroskoirat ja yrittäisi sen jälkeen pariutua jäljellejääneiden narttujen kanssa. Lopun aikaa se haukkuisi kaikkia miehiä ja pyrkisi naisten rapsuteltavaksi. 

Vierailija
60/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista eläinlemmikkiä mulla ei kyllä ole mutta tyttöystävä tykkää roolileikeistä ja sipsuttaisi mielellään talutushihnassa. Ehkä laitan hänet tiukkaan, kiiltävään lateksipukuun ja maalaan pikku nöpönenenän ja kissan viikset. Menisi kehräämään johtokunnalle ja sanoisi "miau" ja painautuisi jalkaa vasten.

Vois tulla sydäreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi