Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuisi, jos työpaikallasi olisi pakollinen ota lemmikki töihin -päivä?

Vierailija
16.11.2016 |

Kehräisikö kissa sylissäsi kokouksessa kynnet polvilumpiossa?
Kuolaisiko bernhardilaisesi johtajasi housut?
Kulkisiko lemmikkihämähäkkisi taskussasi potilaalta potilaalle?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani hyppelisi pöydillä ja kävisi lipittämässä voita lasten leiviltä. Ruoasta saattaisi löytyä muutama kissankarva.

Keittäjä

Vierailija
62/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo koira kuolaisi kaikkien vaatteen ja jakaisi limapusuja ja aiheuttaisi hässäkkää muiden eläinten kanssa eli voisi olla vauhdikas päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt kyllä terapiaponi mutta tuo oma heponi on suuri ja vielä nuorena melko raisua sorttia. Kuvittelen miten se painelisi pitkin käytävää.

Vierailija
64/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapahtuisi sellaista, että mun lemmikkit jäisivät kotiin. Koira on pelkoaggre eikä tulisi mieleenkään lähteä kuskaamaan käärmeitä ja ötököitä minnekään.

Vierailija
65/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mukaan kaverin käärmeen... ja se olisikin viimeinen pakollinen lemmikki töihin -päivä.

Yksi kollega tuo joka vuosi käärmeensä kouluun ja kaikki on ihan innoissaan.

Vierailija
66/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin silloin hevoseni töihin.

Vierailija
67/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkiloinen norjalainen metsäkissani söisi pari labbista aamupalaksi.

Vierailija
68/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koira olisi toimistolla ja työkaverin papukaija lentelisi toimistolla myös. Muilla ei ole mitään lemmikkejä. 

Vierailija
69/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaisin työnantajan ja HR:n oikeuteen.

Olen erittäin allerginen kissoille ja koirille, ja koska työpaikan tulee olla hyvä myös MIEHILLE, joten koiranaiset potkittaisiin ulos ja kissanaiset karkotettaisiin ja asia vietäisiin oikeuteen ja vaatisin isot korvaukset!

Vierailija
70/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissi tuijottaisi kyykyssä silmät lautasenkokoisena ja maukuisi hädissään kantolaatikossa, kun on enimmäisen kerran 15vuoden elämänsä aikana pois kotitilalta.

Vierailija
71/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan koirani silloin tällöin töihin mukaan. Lähinnä nukkuu tai yrittää kiivetä syliin. Muiden koirien luo en valitettavasti voi päästää, kun pelkää ja rähjää kaikille. :/

Vierailija
72/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa aina välillä ottaa lapsen työpaikalle.

Vierailija
73/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaisin työnantajan oikeuteen syrjinnästä, kun ei ole lemmikkiä ja pakkopäivä.

Eihän meille edes kerrottu, että oli - ota lapsesi töihin päivä. Ihmettelinkin lapsi määrää, vähän harmitti, olisin ottanut omatkin. Mutta käytiin vapaapäivänäni sitten työpaikallani.

Vierailija
74/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekintarvike lakiin vetoaisin.Koska olen pahasti allerginen ja paha astma.Paremmin menen vetoaminen läpi elintarvike laki! Koska meillä on työnantajan puolesta kahvit ja pullat!

Vierailija
75/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään meistä kolmesta, pomo ja kaksi suunnittelijaa, ei ole lemmikkiä, joten pitäis kai ensin hankkia jos pakko olis.

Vierailija
76/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemallemme tulisi ainakin yksi joku keskikokoinen suomenpystykorva tms, pari pienempää koiraa ja tietysti minun kissani. Jos olisin normaaliin tapaan pitämässä vastaanottoa enkä esimerkiksi ensiavussa, niin kissa varmaan hetken vastaanottohuoneesen totuteltuaan tervehtisi puskemalla ja maukumalla jokaista potilasta. Allergisille ei tietenkään niin kiva mutta muutoin voisi jopa lisätä viihtyvyyttä. 

Vierailija
77/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tehdas varmaan räjähtäisi tai jotain. Olen tosin uusi, joten en tiedä mitä lemmikkejä ihmisillä on.

Vierailija
78/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastaisin työnantajan ja HR:n oikeuteen.

Olen erittäin allerginen kissoille ja koirille, ja koska työpaikan tulee olla hyvä myös MIEHILLE, joten koiranaiset potkittaisiin ulos ja kissanaiset karkotettaisiin ja asia vietäisiin oikeuteen ja vaatisin isot korvaukset!

Väitätkö ettei miehillä ole lemmikkejä? Lemmikkien vihaajia on naisissakin.

Vierailija
79/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin ulvois mukana? Tai no, ei tietty jos on kultakala tai käärme.

soitonope

Vierailija
80/120 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi kaaos olisi tiedossa. Suurin osa eläimistä tod.näk. pelkäisi koneiden jylinää ja pakenisivat varaston sopukoihin piiloon. Työpäivä kuluisi lemmikkejä etsiessä ja arpoessa mikä musta-valkoinen kissa kuuluu kenellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän