Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuisi, jos työpaikallasi olisi pakollinen ota lemmikki töihin -päivä?

Vierailija
16.11.2016 |

Kehräisikö kissa sylissäsi kokouksessa kynnet polvilumpiossa?
Kuolaisiko bernhardilaisesi johtajasi housut?
Kulkisiko lemmikkihämähäkkisi taskussasi potilaalta potilaalle?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen infektio-osastolla töissä, joten sellaista päivää tuskin tulee. Kukatkin ovat kiellettyjä.

Mutta jos olisi pakko niin toisin 2 kissaani, muutamalla työkaverilla on kissoja ja ehkä vajaalla kymmenellä on koira. Aika paljon verta ja kyyneleitä tulisi. Tyttökissani olisi piilossa jonkun laukussa ja kollini repisi silmiä irti muista kissoista ja koirista.

Vierailija
22/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tulisi.osastolle mukaan. Ei siinä, vanhukset varmaan tykkäis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toinen omistajista on itse allerginen eläimille, joten omistajapariskunnalla ei ole lemmikkejä, eikä tällaista päivää tule. Mulla taas ei ole lemmikkejä, eikä tässä kaupungissa ketään tuttuakaan, kellä olisi, joten ei onnistuisi. Olen ainoa palkattu työntekijä. 

Vierailija
24/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä lemmikkipäivä joka päivä! Teen töitä kotoa käsin, joten koira on aina työpaikalla.

Vierailija
25/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksi suomenhevosta tulisi mukaani alakouluun. Saisivat varmaan paljon rapsutuksia :)

Vierailija
26/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sais töitä tehdyksi, kun mun kisu muuttuu tylsistyessään sekopääksi. Pitäis koko ajan vahtia ettei se tuhoa mitään.

Vierailija
27/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaw, toisella olisi ihan hirveästi tutkittavaa ja haisteltavaa :) voi olla, että aika pian alkaisi kuitenkin tulla palautetta kissankarvoista leivässä :(

Vierailija
28/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauma koiria juoksisi ympäri rakennustyömaata, lähinnä isoja sellaisia. Pari(kymmentä) duunaria saisi takalistoonsa vahtihulluisen koiran hampaat ja koiratappeluita selviteltäisiin koko iltapäivä. Saldona olisi todennäköisesti myös jokunen telineiltä tippunut kissa ja pari naulat syönyttä hamsteria.

Vierailija
29/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin syytten kun esittelisin "käärmettäni" työpaikan naisille.

Vierailija
30/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ollukin koira välillä töissä :D joko toimiston lattialla makaa tai ajaessa apukuskina!

Vierailija
31/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuninkaallinen korkeutensa kulkisi häntä pystyssä jaloissa kietoen häntänsä vuorollaan jokaisen nilkan ympärille. Hän vain haistelisi, kyöhnäisi, ja loimisi häntänsä nilkan ympärille, kunnes olisi taas poissa. Ja jokainen olisi ihan että "minne se ihanuus oikein meni? "

Syliin hän ei halua, eikä muutenkaan huomatuksi sen kummemmin.

Vierailija
32/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei mitään ihmeitä, jos lasketaan vaan toimiston väki (8 hlö).

Saldo olisi yksi koira ja yksi allerginen reaktio.

Vierailija
33/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakaaos. Olen töissä pienessä myymälässä, ja minun lisäkseni kahdella vakityöntekijällä on myös koiria. Työpaikallani olisi siis yhteensä 7 koiraa. Jos ekstraajat lasketaan mukaan, niin ainakin yksi kissa olisi lisäksi paikalla.

Vierailija
34/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa huutaisi kantokopassaan koko päivän. Jos päästäisin sen ulos se piiloutuisi niin, etten enää koskaan löytäisi sitä.

Vierailija
35/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olisi mummot ja papat onnellisia kun lampaan kanssa menisin kotikäynnille!

Vierailija
36/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäisin vankilassa sen jälkeen päivän. Mulla on laiton tappaja Cobra jota käytän osallistuakseni Helsingin eläinrinki tappeluihin

Siellä eläinrinkitappeluissa on rahapanos, Suomen valtio ei tykkää jos joku boikotoi Ray:ta ja Veikkausta, vankilaan joutuisin.

Vierailija
37/120 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan lainata naapurilta koiraa.

Vierailija
38/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani ihailisi koko päivän työkaverin taipuisia hipsteriviiksiä.

Vierailija
39/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssihallissa seisoisi iso hevonen..

Vierailija
40/120 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidon käynneille menisin hepalla :) Ois mahtavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä