Mitä tapahtuisi, jos työpaikallasi olisi pakollinen ota lemmikki töihin -päivä?
Kehräisikö kissa sylissäsi kokouksessa kynnet polvilumpiossa?
Kuolaisiko bernhardilaisesi johtajasi housut?
Kulkisiko lemmikkihämähäkkisi taskussasi potilaalta potilaalle?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Työkaverin huonosti koulutettu pikkupiski räkyttäisi seefferilleni ja mä joutuisin olemaan valppaana, ettei omani provosoituisi. Hel ve til lisen stressaava päivä olisi.
Jos omasi olisi hyvin koulutettu ei se provosoituisi vaikka mitä tapahtuisi.
En edes halua tietää. Eikä halua meidän "asiakkaatkaan".
t. leikkaussalihoitaja
Onneksi ei ole lemmikkiä. Se olisi hankala ottaa mukaan leikkaussaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverin huonosti koulutettu pikkupiski räkyttäisi seefferilleni ja mä joutuisin olemaan valppaana, ettei omani provosoituisi. Hel ve til lisen stressaava päivä olisi.
Jos omasi olisi hyvin koulutettu ei se provosoituisi vaikka mitä tapahtuisi.
Pyh. Koirasta, jolla on vahvat ominaisuudet, ei saa lapatossua. Se ei provosoituisi, mutta mun pitäisi olla valppaana ja pitää se koko päivä tarkasti käskyn alla.
Tietääkseni työkavereillani on lähinnä koiria, niin minullakin. Koirani on pieni ja leppoisa. Meillä menisi hyvin.
Aika kova homma roudata tuo käärmeen terraario työpaikalle.
Kissani tod näk söisi esimieheni luppakorvakanit. Voisi olla vähän nihkeät fiilikset kahvihuoneessa sen jälkeen.
Meillä on jo eläinystävällinen toimisto, joten ei eroaisi mitenkään normaalista. Tänäänkin kolme koiraa toimistolla, parasta :).
Ottaisin molemmat lapseni töihin ja saisivat leikkiä lempileikkiään eli leikkiä olevansa koiria/kissoja. Töistä ei tulisi mitään mutta olisi kiva saada oman työn päiväpalkka siitä että saa leikkiä omien lasten kanssa.
Mulla menisi koko työpäivä elukoita paijatessa. Itselläni ei ole kuin lapsia.
Ottaisin makuuhuoneen pölyisimmästä nurkasta yhden villakoiran mukaani. Sen kaikkein söpöimmän, jossa on paljon irronneita hiuksia kiinni.
Sitä en tiedä mitä se työpaikalla tekisi. Varmaan lentelisi nurkasta toiseen, kuin perhonen :)
Riippuu mitä lemmikkejä työkaverit ottaisi. Luultavasti meidän vanhempi uroskoira tulisi hyvin toimeen toisen työkaverin nartun kanssa, mutta kolmannen työkaverin koira ja neljännen kissa tuottaisi jo haasteita. Toisaalta meillä kaikilla on omat huoneet että ehkä lemmikit pysyisi siellä. Asiakkailla olisi kyllä ihmettelemistä, varmaan tykkäisivät kyllä suurin osa.
Mun koira häsläisi ensimmäiset viisi minuuttia tassut käytävillä liukuen sekä haukkuisi kaikkia, jotka nojautuisivat eteenpäin ja yrittäisivät silittää koiran päätä. Kollegat pelkäisivät kiltinnäköistä koiraa ja sanoisivat yllättyneenä, että onko se vihainen. Sitten koira rauhoittuisi ja makoilisi oven edessä. Jossain vaiheessa siirtyisi miespuolisen työkaverin lähelle, koira tykkää rauhallisista miehistä.
Jäisin etätöihin, jos kerran työkaveri joutuisi ottamaan jonkun koiristaan mukaan. Olen itse allerginen.
Saikuttaisin omalla ilmoituksella. En osallistu tuollaisiin.
vaimo kutsuu uutta ystävätärtäni lemmikki nimellä, toisin sitten sen, ei ole muitakaan
Kissa luimistelisi piilossa ja koirat juoksentelisivat ympäriinsä kunnes kyllästyvät ja jäisivät makoilemaan hyväksi toteamilleen paikoille. Aina jonkun liikahtaessa nousisivat ylös ja löntystäisivät liikkujan luo rapsujen toivossa.
Hurjaa. Veikkaan kyllä että toinen koira yrittäisi syödä kaiken mahdollisen.
Ruokatehdas pitäisi siivota todella perusteellisesti, jotta täyttäisi hygienia vaatimukset.
Olisi siinä katseltavaa, kun koirat yrittää napsia ruokaa valmistuslinjoilta.
Jälkeenpäin tulisi vihaista asiakaspalautetta karvoista ruuissa ja annosaterioista puuttuvista lihapullista