Mitä tapahtuisi, jos työpaikallasi olisi pakollinen ota lemmikki töihin -päivä?
Kehräisikö kissa sylissäsi kokouksessa kynnet polvilumpiossa?
Kuolaisiko bernhardilaisesi johtajasi housut?
Kulkisiko lemmikkihämähäkkisi taskussasi potilaalta potilaalle?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Kissa makaisi kerällä asiakkaan jalkojen päällä, kun teen kasvohoitoa. Nyt kun tarkemmin miettii, niin kissakauneushoitola voisi olla ihan hyvä liikeidea, onhan se Tampereen kissakahvilakin tosi suosittu. :D Harmi, että osa asiakkaista on varmasti allergisia...
Minun kosmetologillani on kolme pientä koiraa. Nettisivuilla on maininta että ne ovat aina paikalla.
Minun mahani päällä on ollut joskus pieni rapsuteltava, kun olen hoidossa. Siitä voisi jo maksaa pientä ekstraakin 🥰
Työhyvinvointiin kohoaisi eksponentiaalisesti, jos työkaverit toisivat kissansa ja koiransa työpaikalleni.
Sellaista kun ei ole, niin pomo sais esittää lemmikkiä sen päivän.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan lainata naapurilta koiraa.
Sama täällä, naapurillani on kaksi isoa saksanseisojaa.
Enpä tiedä mitä sairaalan sisätautikirurgian vuodeosastolla tapahtuisi, jos olisi pakollinen lemmikkipäivä. Hygienian puolesta hirvittäisi, mutta olisihan se päivän piristys.
Koiria olisi kyllä paljon, työkavereissa tosi monta koira-ihmistä.
Omasta koirasta haaveilen, mutta miehen allergia estää. Ehkä vaihdan miestä, mutta se ei kuulu tähän ketjuun.
En halua edes ajatella 🙈 Kaksi kissaa leipomossa 😵 Pyöriviä taikinapatoja, liikkuvia leivontalinjoja, sitä jauhon määrää...
Mulla ja parilla muullakin työkaverilla on ollut välillä koira mukana toimistolla. Mulla joskus myös kilpikonna, kun se piti käyttää lääkärissä kesken työpäivän. Ja etäpäivinä ne tietysti on aina seurana.
Muutama vuosi sitten lapset kerjäsivät opettajaltaan lemmikkipäivän. Sinne mekin sitten mentiin, koiran ja kilpparin kanssa. Lisäksi siellä oli pari muuta koiraa, kissoja, jokunen kani ja marsu, sekä kanoja, 3 kpl. Päivä (pari iltapäivän tuntia) onneksi järjestettiin pihalla😂
Oma kissa olisi niin stressaantunut että jäisi hyvin lyhyeksi työpäiväksi se.
Työkaverit toisivat niitä kusisia koiriaan sotkemaan joka paikan.
Kissat ja koirat juoksisi peräkanaa pitkin polin käytäviä. Ellei yksi työkaveri toisi hevosiaan 🤔
Oikeasti voisin hyvin ottaa koiran mukaan töihin, koska minulla on oma työhuone jossa ei käy kukaan ja pappakoira nukkuisi vaan päivän pöydän alla, eikä kukaan ole pahasti allerginen. Mutta jos paikalla olisi muitakin lemmikkejä niin levotontahan se olisi.
Oon keva-yksikössä töissä. Jos minun pitäisi ottaa koirani mukaan, se todennäköisesti kulkisi joko perässäni tai omillaan pitkin taloa. Saisi varmasti paljon rapsuja ja ilonkiljahduksia aikaan.
Mutta saisi myös kauhun huutoja aikaiseksi, osa kun pelkää koiria. Niin, ja allergikkoja on. Varmaan saisi olla inhalaatioita antamassa tai soittamassa häkeen.
vanhempi sprn harppu toisi karvattoman ihmis apinansa yrittäisi kaikkien perseille ja hokisi kela kela. koiria kehuttaisi miten hyvältä se nuoleminen tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Se olis mun koiran elämän paras päivä. Se rakastaa ihmisiä ja varsinkin uusia ihmisiä
Iihana 🐾
Epäilisin, että meidän puhdastila ei olisi riittävän puhdas lääkelaboratorioksi...jostain kumman syystä laaduntarkastuksesta ei menisi mitään läpi kun kissat, puput, koirat, rotat jne temmeltäisi kaiken keskellä.
Miettisin että mitenköhän saisin mun akvaarion mukaan
Ei mun koirat mahtuis edes työautoon, paikasta toiseen siirtymistä.
No se olisi hengenvaarallinen sirkus. Laboratoriotila, jossa käsitellään myös vahvoja happoja jne. Ei siihen oikein riehuvat koirat ja kissat mahdu. Pelkästään labran porukan lemmikeistä tulisi yhteensä ainakin 2 kissaa ja 5 koiraa. Toimistopuolen porukan lemmikit mukaan niin huhhuh...
Lisänä ainakin yksi allerginen saisi pahan astmakohtaksen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja parilla muullakin työkaverilla on ollut välillä koira mukana toimistolla. Mulla joskus myös kilpikonna, kun se piti käyttää lääkärissä kesken työpäivän. Ja etäpäivinä ne tietysti on aina seurana.
Muutama vuosi sitten lapset kerjäsivät opettajaltaan lemmikkipäivän. Sinne mekin sitten mentiin, koiran ja kilpparin kanssa. Lisäksi siellä oli pari muuta koiraa, kissoja, jokunen kani ja marsu, sekä kanoja, 3 kpl. Päivä (pari iltapäivän tuntia) onneksi järjestettiin pihalla😂
Tyttäreni lukiossa oppilaat saivat viedä lemmikkejä kouluun. Kerran oli kaksi koiraa samaan aikaan samassa luokassa. Sen jälkeen tehtiin päätös, että max yksi lemmikki kerrallaan/luokka. Kyseessä siis ratsastuslukio, jossa oppilaat tulivat välillä suoraan tallilta luokkaan. Eli eläinpöly ja p*skan haju ei ollut tunneilla mitenkään vieras asia.
Joutuisin sairaalaan allergiaoireiden takia ellei työpaikkaa siivottaisi perusteellisesti ko. päivän jälkeen. Kyseisenä päivänä en voisi mennä töihin.
Työkaverin huonosti koulutettu pikkupiski räkyttäisi seefferilleni ja mä joutuisin olemaan valppaana, ettei omani provosoituisi. Hel ve til lisen stressaava päivä olisi.
Olisihan se aikamoinen sirkus kun kymmeniä kissoja ja koiria seassa muutamat kanit, rotat, käärmeet ja muut vipeltäjät ja ryömijät vetäisivät pitkin tehdasta ja toimistoja.
Tosin aikamoinen sirkus jo kun näiden omistajat menevät pitkin tehdasta ja toimistoja 🤔.