Nainen suuttui todella pienestä!
Ollaan tapailtu muutaman kerran seksin merkeissä ja viimeksi oli vähän kiire, niin saatuani nousin samantien sängystä ja aloin tekemään lähtöä. Nainen tuhahti tähän, että "Nytkö sä heti lähdet kun olet lauennut?" Minä että "No ei kai kukaan hullu nyt ennen lähde". Veti kauheat kilarit. Pikkumaista minun mielestä.
Kommentit (211)
Miehillä on koiran asema nykyään.
Ei tuon naisen toiminnassa ole mitään tolkkua. Kyllä kai hänelle nyt on käynyt selväksi jo aiemmin pelin henki. Ihme vinkumista.
Kertoiko ap naiselle ennen seksiä, että hänellä on vähän kiire? Jos kertoi, nainen suuttui turhasta. Olisi voinut jo lähdössä sanoa, että OK, katsotaan joku toinen kerta.
Jos kiire tuli ilmi vasta silloin kun mies teki jo lähtöä, nainen suuttui aiheesta.
Naisvihaaja23 kirjoitti:
Naiset nyt vaan on niin tyhmiä, että eivät yleensä tajua olevansa miehille vain seksuaalisen tyydytyksen lähde. AP:n hoito on nyt ilmeisesti tajunnut homman nimen ja purkaa turhautumistaan ja kiukkuaan täysin syyttömään mieheensä. Naiset nyt vaan on niin lapsellisia ja yksinkertaisia, että eivät tajua paikkaansa.
Terveisin Naisvihaaja23
Onko tuo nimimerkissäsi esiintyvä luku ikäsi vai älykkyysosamääräsi? No, niin tai näin, ymmärrän miksi lauot suustasi tällaisia vatipäisyyksiä. Kyllä sinäkin ajan mittaan kehityt ja opit elämään.
T. Täti
Tässäkin olisi jännämiehen nouseva ja laskeva karvainen perse tehnyt tehtävänsä. Vaikka uikuttava nainen olisi jäänyt ilman orgasmia, niin jännämiehen olemus antaisi taas uuden mahdollisuden. Jännämies polttaa Smartin ja menee seuraavan luokse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat lopettaa seksisuhteen?
Miehet aina mekastavat miten kovasti haluaisivat pelkän seksisuhteen ja tekisivät mitä vain sen saadakseen. Kuitenkin seksiseuraa etsivien miesten ilmoitukset ovat kelvottomia, kuten ne miehet itsekin. Ja sitten yhtä kelvottomia ovat näköjään nekin, jotka jotenkin ovat onnistuneet sellaisen suhteen saamaan.
Itse veikkaan, että syynä on se että ei miehiä seksi oikeasti kiinnosta. Siitä on liikaa vaivaa heidä mielestään. Panosonnin maineen haluavat kyllä, mutta eivät sitä seksiä.
Jotakin millä kehuva retostella kavereille saunassa tai rukouspiirissä
Yleensä minä vähän huvitun todella pienestä, mutta olen liian kohtelias näyttääkseni sen. Tykkään keskikokoa isommista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat lopettaa seksisuhteen?
Miehet aina mekastavat miten kovasti haluaisivat pelkän seksisuhteen ja tekisivät mitä vain sen saadakseen. Kuitenkin seksiseuraa etsivien miesten ilmoitukset ovat kelvottomia, kuten ne miehet itsekin. Ja sitten yhtä kelvottomia ovat näköjään nekin, jotka jotenkin ovat onnistuneet sellaisen suhteen saamaan.
Itse veikkaan, että syynä on se että ei miehiä seksi oikeasti kiinnosta. Siitä on liikaa vaivaa heidä mielestään. Panosonnin maineen haluavat kyllä, mutta eivät sitä seksiä.
Jotakin millä kehuva retostella kavereille saunassa tai rukouspiirissä[/
Oletko vajaaälynen! Nainen veti herneen nenään ja sinä haukut miestä. Mene itseesi. Et ole tannut kkoskaan saada. Idiotootti.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä minä vähän huvitun todella pienestä, mutta olen liian kohtelias näyttääkseni sen. Tykkään keskikokoa isommista.
Tämän minä kyllä uskon. Ei ihme, ettei nykynaiselle normaali kelpaa.
Kyllä mä annan paljonkin efforttia, käytän lantionpohjan lihaksia, otan suihin, kosken muuallekin kuin haaroväliin yms. Jos mies vaan tökkäisisi sisään ja tultuaan häipyisi, se olisin nimenomaan minä jonka kannattaisi vain vetää käteen.
Kyllähän se sitten onnistuisi jos pelkästään lyhyt paneminen riittäisi mullakin orgasmiin, siinä mielessä mies on onnekkaampi anatomiansa ansiosta. Ei ole mielestäni ihan reilu asenne, että nyt pannaan ja kukin huolehtikoon itsestään, kun se mies kuitenkin saa naisen avulla.