Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui todella pienestä!

Vierailija
16.11.2016 |

Ollaan tapailtu muutaman kerran seksin merkeissä ja viimeksi oli vähän kiire, niin saatuani nousin samantien sängystä ja aloin tekemään lähtöä. Nainen tuhahti tähän, että "Nytkö sä heti lähdet kun olet lauennut?" Minä että "No ei kai kukaan hullu nyt ennen lähde". Veti kauheat kilarit. Pikkumaista minun mielestä.

Kommentit (211)

Vierailija
141/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Tosi mies jää hoitelemaan sen naisenkin..

Sä oot vaan surkee sängyssä ja se nainen ois toivonu kunnon hoitelua. Voi pettymys mikä luuserijätkä..

Tosimiehen nainen saa jo seksin aikana.. Ja mies katsoo että nainen tulee ensin. " mullon kolmen minutin muna..." noloo...

Kävikö jotenkin ilmi, että ap ei hoitanut sitä naista ennen kuin itse tuli? Eikö tosi mies hoida naisen ensin ja sitten vasta itsensä?

Kävi. Nainen suuttui.

Tämän takia naiset ovat miesten mielestä monimutkaisia. Vaikka asia olisi kirjoitettu kissan kokoisilla kirjaimilla, mies vain naureskelee vähämielisesti, että "naiset ne aina kiukuttelee ilman syytä, höhöhöö.."

Kävi ilmi, että nainen suuttui kun mies ei jäänyt halittelemaan ja lepertelemään.

Tähän muuten joku amerikkalainen menestynyt naistenmies antoi hyvän neuvon naisseurassa pärjäämättömille miehille: "Hän ei halua halia, idiootti! Hän on puutteessa."

Uuhuhhuuu!!!!:D Tää oli hyvä!!

Vitsi me tahota teidän kanssa halia, vaan munaa ja jos ei onnistu, käyttäkää käsiänne..

Uuhuhhuuu!!!!:D 

Teidän mukaan mies käytti naista silkkana masturbaation välineenä ja nainen jäi ulisemaan puuteessa.

Käyttäkää käsiänne Uuhuhhuuu!!!!:D 

Ja tämä toistuu uudelleen ja uudelleen Uuhuhhuuu!!!!:D 

Missä on teidän oman arvon tunto? Uuhuhhuuu!!!!:D 

Kyllä, se tekee susta surkimuksen ettet pärjää sängyssä. Kuten sanottu, tuo luonnistuu jokaiselta joka saa vehkeet pystyyn. Ei vaadi mitään taitoa. No sitten jää rannalle ruikuttamaan kun tosimiehet vie naiset..

Logiikallasi miehen on saatava nainen tyydytettyä, mutta myös vehkeensä pystyyn? Miksihän se ei olekaan naisen velvollisuus? Ja tietysti syy jos ei miehellä seisokaan?

Joo, myönnetään. En oo kuunaan tavannut miestä jolla ei seisoisi ihan jo ajatuksestakin että pääsee kohta pukille..

Jos sua täytyy kovin " auttaa", niin sille en voi mitään.

Heikko libido..?

Juu, ei seiso ajatuksesta koska ei se pillu ja nainen niin ihmeellistä ole aina. Välillä panettaa aina.

Sinun teksteistäsi huokuu erittäin heikko itsetunto koska luulet pi**usi olevan miesten elämän keskiö ja sitä varten vielä miehet tekisivät kaikki temput a-ö jotta nainen nauttisi orkkuhitaudestaan huolimatta.

Vierailija
142/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko antanut ymmärtää, että sinulla on iso? Ehkä nainen ei suuttunut, vaan oli ihan rehellisesti vain pettynyt siitä todella pienestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää

Vierailija
144/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko antanut ymmärtää, että sinulla on iso? Ehkä nainen ei suuttunut, vaan oli ihan rehellisesti vain pettynyt siitä todella pienestä.

Tai nainen suuttuu orgasmivaikeudestaan ja purkaa sitä sivullisiin.

Vierailija
145/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa olla mies. Orgasmi tulee takuuvarmasti aina ja vieläpä nopeasti, pienelläkin munalla. Pääsee nopeasti taas muihin harrastuksiin. 

146/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Tosi mies jää hoitelemaan sen naisenkin..

Sä oot vaan surkee sängyssä ja se nainen ois toivonu kunnon hoitelua. Voi pettymys mikä luuserijätkä..

Tosimiehen nainen saa jo seksin aikana.. Ja mies katsoo että nainen tulee ensin. " mullon kolmen minutin muna..." noloo...

Kävikö jotenkin ilmi, että ap ei hoitanut sitä naista ennen kuin itse tuli? Eikö tosi mies hoida naisen ensin ja sitten vasta itsensä?

Kävi. Nainen suuttui.

Tämän takia naiset ovat miesten mielestä monimutkaisia. Vaikka asia olisi kirjoitettu kissan kokoisilla kirjaimilla, mies vain naureskelee vähämielisesti, että "naiset ne aina kiukuttelee ilman syytä, höhöhöö.."

Kävi ilmi, että nainen suuttui kun mies ei jäänyt halittelemaan ja lepertelemään.

Tähän muuten joku amerikkalainen menestynyt naistenmies antoi hyvän neuvon naisseurassa pärjäämättömille miehille: "Hän ei halua halia, idiootti! Hän on puutteessa."

Uuhuhhuuu!!!!:D Tää oli hyvä!!

Vitsi me tahota teidän kanssa halia, vaan munaa ja jos ei onnistu, käyttäkää käsiänne..

Uuhuhhuuu!!!!:D 

Teidän mukaan mies käytti naista silkkana masturbaation välineenä ja nainen jäi ulisemaan puuteessa.

Käyttäkää käsiänne Uuhuhhuuu!!!!:D 

Ja tämä toistuu uudelleen ja uudelleen Uuhuhhuuu!!!!:D 

Missä on teidän oman arvon tunto? Uuhuhhuuu!!!!:D 

Kyllä, se tekee susta surkimuksen ettet pärjää sängyssä. Kuten sanottu, tuo luonnistuu jokaiselta joka saa vehkeet pystyyn. Ei vaadi mitään taitoa. No sitten jää rannalle ruikuttamaan kun tosimiehet vie naiset..

Logiikallasi miehen on saatava nainen tyydytettyä, mutta myös vehkeensä pystyyn? Miksihän se ei olekaan naisen velvollisuus? Ja tietysti syy jos ei miehellä seisokaan?

Joo, myönnetään. En oo kuunaan tavannut miestä jolla ei seisoisi ihan jo ajatuksestakin että pääsee kohta pukille..

Jos sua täytyy kovin " auttaa", niin sille en voi mitään.

Heikko libido..?

Juu, ei seiso ajatuksesta koska ei se pillu ja nainen niin ihmeellistä ole aina. Välillä panettaa aina.

Sinun teksteistäsi huokuu erittäin heikko itsetunto koska luulet pi**usi olevan miesten elämän keskiö ja sitä varten vielä miehet tekisivät kaikki temput a-ö jotta nainen nauttisi orkkuhitaudestaan huolimatta.

Uuu.. Hymyilen täällä omahyväistä hymyä. Kyllä, mieheni tekee kaikkensa jotta pääsee pukille ja osaan ottaa siitä ilon irti. Olen hänet, ja hän minut hyvin kouluttanut, jotta molemmilla on kivaa..

Kyllä tällä naisen viehätysvoimalla onnistuu moni asia.. Ja saa tahtonsa läpi.

Ja jees, miehet ( tosimiehet) joiden kanssa on tultu touhuttua, nauttivat nähtävästi eniten siitä, että tyydyttävät minut. Mieheni on onnekas, että hänellä on juuri minut!

Ja hei... Sinuna siirtyisin kakistelematta miehiin..

Noloa!!!!! " nainen ja pussy eivät aina kiinnosta" .. En kehtaisi sanoa miehenä ääneen tuollaista...

147/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, se nainen oli jäänyt ihan pölähtäneenä miettimään, et oliko tää tässä...

Ilmeisesti oli ollut jo vaikeuksia saada peli juhlakuntoon ja sitten minuuttimuna iski...

:D :D

Vierailija
148/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä keski-ikäisten miesten "laakista vainaa"-ilmiö on syynä siihen, että olen siirtynyt hoitamaan seksuaaliset tarpeeni alle 25-vuotiaiden miesten kanssa. Ne kun jaksaa miellyttää eivätkä jää nurkkiin notkumaan.

Toisin sanoen kaksi "ylijäämätavaraa" kohtaavat toisensa.

149/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä keski-ikäisten miesten "laakista vainaa"-ilmiö on syynä siihen, että olen siirtynyt hoitamaan seksuaaliset tarpeeni alle 25-vuotiaiden miesten kanssa. Ne kun jaksaa miellyttää eivätkä jää nurkkiin notkumaan.

Auts, naista panettaa aina, miehillä se ikävä kyllä jää kiinni pippelin toimintahäröihin.. Kumpi olikaan se vahvempi sukupuoli?

Vierailija
150/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokkailla nuorilla miehillä on ylitarjontaa seksisuhde markkinoilla, eikä heidän tarvitse tyytytä näihin neurottisiin keski-ikäisiin.

151/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita kuin korea, nuori mies. Ei hyvin toimeentulevan naisen tarvi muuta, kuin vihjaista. Kyllä seuraa löytyy, eikä tarvi miettiä, täytyykö papan kalua houkutella.. Saa vain nauttia!! :D

Vierailija
152/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Ei siihen tarvita kuin korea, nuori mies. Ei hyvin toimeentulevan naisen tarvi muuta, kuin vihjaista. Kyllä seuraa löytyy, eikä tarvi miettiä, täytyykö papan kalua houkutella.. Saa vain nauttia!! :D

Mitä sellaisella nuorella miehellä tekee, joka ei oikeastaan osaa mitään? 

Kiva uho teillä on päällä, mutta orgasmikin saatta vain kun itkette itsenne yksin uneen. :D

N21

Vierailija
153/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä viestejä lukiessa hävettää olla nainen. Seksisuhteessa ei todellakaan tarvitse jäädä lusikassa söpöstelemään ja pusuttelemaan. On kivaa, jos pääsee käymään mielenkiintoisia keskusteluja toisen kanssa jälkikäteen, mutta jos toisella on joskus kiire, voi välillä joustaa. Jos esimerkiksi olisin kaverini kanssa elokuvissa ja tietäisin, että hänellä on tällä kertaa kiire elokuvan jälkeen, minulle riittäisi kyllä elokuvan jälkeen pahoittelut kiirestä, "oli niin mukava nähdä, toivottavasti ensi kerralla ehditään nähdä ajan kanssa". En ymmärrä, miksi seksisuhteessa pitäisi olla toisin, tai miksi se olisi ainakaan syy vetää hysteeriset KILARIT?

Kaikilla täällä vaikuttaa olevan se oletus, että ap on pienimunainen ja huono sängyssä, eikä saa annettua tuolle naiselle orgasmia. En tiedä, onko totta vai ei. Olen kyllä itse saanut elämässäni huonoa seksiä, mutta ei olisi tullut mieleenkään sen takia raivota ja vetää lapsellisia kilareita. Olen vain ollut suostumatta enää toiste seksiin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa se ei ole ollut miellyttävä kokemus. Jos oletetaan, että mies on tosiaan huono sängyssä, niin eikö teidän marttyyrimammojen mielestä tuolla naisella, joka kerta toisensa jälkeen (ap:n mukaan seksikertoja takana jo useita) antaa pienimunaiselle ja taidottomalle miehelle, ole mitään vastuuta omasta mielipahastaan? Ja on ihan ok vaikkapa seitsemännellä seksikerralla raivostua miehelle, että on ollu ihan hirveän paskaa seksiä koko ajan, ja olla tarinan uhri, kun ei ole saanut suutaan aiemmin auki tai oltua levittämättä haarojaan?

Vierailija
154/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tunsi olonsa "halvaksi", kun lähdit suoraan seksin jälkeen. Siis heti.

Vierailija
155/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts, naista panettaa aina, miehillä se ikävä kyllä jää kiinni pippelin toimintahäröihin.. Kumpi olikaan se vahvempi sukupuoli?

Pieni korjaus, naista voi aina panna. Tässä kohtaa biologia on epäreilu. 

Vierailija
156/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä viestejä lukiessa hävettää olla nainen. Seksisuhteessa ei todellakaan tarvitse jäädä lusikassa söpöstelemään ja pusuttelemaan. On kivaa, jos pääsee käymään mielenkiintoisia keskusteluja toisen kanssa jälkikäteen, mutta jos toisella on joskus kiire, voi välillä joustaa. Jos esimerkiksi olisin kaverini kanssa elokuvissa ja tietäisin, että hänellä on tällä kertaa kiire elokuvan jälkeen, minulle riittäisi kyllä elokuvan jälkeen pahoittelut kiirestä, "oli niin mukava nähdä, toivottavasti ensi kerralla ehditään nähdä ajan kanssa". En ymmärrä, miksi seksisuhteessa pitäisi olla toisin, tai miksi se olisi ainakaan syy vetää hysteeriset KILARIT?

Kaikilla täällä vaikuttaa olevan se oletus, että ap on pienimunainen ja huono sängyssä, eikä saa annettua tuolle naiselle orgasmia. En tiedä, onko totta vai ei. Olen kyllä itse saanut elämässäni huonoa seksiä, mutta ei olisi tullut mieleenkään sen takia raivota ja vetää lapsellisia kilareita. Olen vain ollut suostumatta enää toiste seksiin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa se ei ole ollut miellyttävä kokemus. Jos oletetaan, että mies on tosiaan huono sängyssä, niin eikö teidän marttyyrimammojen mielestä tuolla naisella, joka kerta toisensa jälkeen (ap:n mukaan seksikertoja takana jo useita) antaa pienimunaiselle ja taidottomalle miehelle, ole mitään vastuuta omasta mielipahastaan? Ja on ihan ok vaikkapa seitsemännellä seksikerralla raivostua miehelle, että on ollu ihan hirveän paskaa seksiä koko ajan, ja olla tarinan uhri, kun ei ole saanut suutaan aiemmin auki tai oltua levittämättä haarojaan?

Ensimmäinen fiksu viesti about kahdeksaan sivuun.

Vierailija
157/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tunsi olonsa "halvaksi", kun lähdit suoraan seksin jälkeen. Siis heti.

Sitten hän ei ole riittävän kypsä tapailemaan seksimerkeissä, eikä enää jatkossa tälläisiä suhteita harrasta.

Vierailija
158/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ap paska ollu sängyssä sitten selvästi kun nainen tuolleen tuhahtanut ja nimenomaan käyttänyt "tuleminen"-termiä ::D on tullut huomattua että miehet on huonoja sängyssä, eivät tiedä missä klitoris on ja yleensä tulevatkin vielä erittäin nopeasti että vaikka itse koskettelisikin itseään, ei ehdi tulla. 

N23

Vierailija
159/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni korjaus, naista voi aina panna. Tässä kohtaa biologia on epäreilu. 

Joo, aika humoristinen kommentti tuo "naista panettaa aina" :D

Vierailija
160/211 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä on ap paska ollu sängyssä sitten selvästi kun nainen tuolleen tuhahtanut ja nimenomaan käyttänyt "tuleminen"-termiä ::D on tullut huomattua että miehet on huonoja sängyssä, eivät tiedä missä klitoris on ja yleensä tulevatkin vielä erittäin nopeasti että vaikka itse koskettelisikin itseään, ei ehdi tulla. 

N23

Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa? :D