Nainen suuttui todella pienestä!
Ollaan tapailtu muutaman kerran seksin merkeissä ja viimeksi oli vähän kiire, niin saatuani nousin samantien sängystä ja aloin tekemään lähtöä. Nainen tuhahti tähän, että "Nytkö sä heti lähdet kun olet lauennut?" Minä että "No ei kai kukaan hullu nyt ennen lähde". Veti kauheat kilarit. Pikkumaista minun mielestä.
Kommentit (211)
Ei ole kohtuullista suuttua todella pienestä. Eihän se mies sen pienuudelle mitään voi.
No jos yhtään lohduttaa niin et ole ensimmäinen etkä viimeinen jolle nainen suuttuu pienestä. Mutta kyllähän se kerta toisensa jälkeen on ikävää kun sattuu pieni kohdalle. Sillä ei naista tyydytä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tapailtu muutaman kerran seksin merkeissä ja viimeksi oli vähän kiire, niin saatuani nousin samantien sängystä ja aloin tekemään lähtöä. Nainen tuhahti tähän, että "Nytkö sä heti lähdet kun olet lauennut?" Minä että "No ei kai kukaan hullu nyt ennen lähde". Veti kauheat kilarit. Pikkumaista minun mielestä.
Multa meni halut kun ex-mieheni teki noin (lähti töihin). Tuli todella hyväksikäytetty olo.Suhde ei palannut entiselleen sen jälkeen. Kaltaisiasi urpoja löytyy muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Tän palstan naiset ei näköjään tajua tätä asiaa ollenkaan. Monelle miehelle se on niin että kun laukeaa niin ei voi sekstailla enää, koska se on niin raskasta ja tuntuu vastenmieliseltä varsinkin jos on äskettäin lauennut. Me ei toimita kun naiset: ekan orkun jälkeen pitää saada toinen.
Ja jos seksisuhteesta on kyse, ei silloin jäödö viereen makaamaan romanttisesa mielessä. Se on vaan sitä: SEKSIÄ! Ei mitään muuta. Jos haluatte miehen joka jää teidän kanssa kuhertelemaan tunnin vielä seksin jälkeen niin gankkikaa parisuhde.
Mitä ihmettä sä yleistät? Mulla on nimenomaan seksisuhde. Silti mies joka kerta seksin jälkeen silittelee mua, nukataa 15 ?minuutiksi ja kun hän herää on toinen kierros ja välillä vielä kolmaskin kierros.
Ja kyllä tuo mies ihan itse niitä uusintoja haluaa. Ei ole enää nuorimies, mitä harmittelee, sillä nuorempana olisi kuulemma pannut vaikka koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Tosi mies jää hoitelemaan sen naisenkin..
Sä oot vaan surkee sängyssä ja se nainen ois toivonu kunnon hoitelua. Voi pettymys mikä luuserijätkä..
Tosimiehen nainen saa jo seksin aikana.. Ja mies katsoo että nainen tulee ensin. " mullon kolmen minutin muna..." noloo...Kävikö jotenkin ilmi, että ap ei hoitanut sitä naista ennen kuin itse tuli? Eikö tosi mies hoida naisen ensin ja sitten vasta itsensä?
No etpä tainnut hoidella... Ei se muuten olisi perään huudellut. Taisi nainenkin olla yllättynyt että toi jätkä oikeasti hutasee ja lähtee menemään.
Älä ole naisten kanssa vaan harjoittele itseksesi ensin..
Joo ja ei, ei siinä ole mitään kunnioitettavaa että nalli tulee heti, ja jos tulee, kyllä siihen sänkyhommiin kuuluu muutakin kuin minuutin akti...
Miksi miehet on niiiin surkeita sängyssä????Mitä väliä saiko nainen vai ei? Jokainen hoitakoon omat orkkunsa. Ja jos olivat jo tapailleet muutamaan ootteeseen, niin tuskin olisi kelpuuttanut todella huonoa sonnia uudestaan sänkyynsä. Pointti oli juuri se, että olisi pitänyt jäädä Moccamasteria täyttelemään ja croisantteja syömään.
Nyt oli kyllä kunnioitettava aivopieru! Mihin se nainen tuota seksisuhdetta sitten muka tarvitsee?? :D
Vierailija kirjoitti:
Tän palstan naiset ei näköjään tajua tätä asiaa ollenkaan. Monelle miehelle se on niin että kun laukeaa niin ei voi sekstailla enää, koska se on niin raskasta ja tuntuu vastenmieliseltä varsinkin jos on äskettäin lauennut. Me ei toimita kun naiset: ekan orkun jälkeen pitää saada toinen.
Ja jos seksisuhteesta on kyse, ei silloin jäödö viereen makaamaan romanttisesa mielessä. Se on vaan sitä: SEKSIÄ! Ei mitään muuta. Jos haluatte miehen joka jää teidän kanssa kuhertelemaan tunnin vielä seksin jälkeen niin gankkikaa parisuhde.
Tämän ei pitäisi saada alapeukkuja, sukupuolieroja tulee ymmärtää ja suvaita myös toisinpäin muuna kuin typeryytenä tai itsekkyytenä. Tämän kirjoittaja ei nähdäkseni väittänyt ettei naista tarvitse tyydyttää, hän totesi vain että siinä vaiheessa kun mies on lauennut sen on myöhäistä, ilmeisesti ainakin joillekin miehille. Tiedän kyllä että toisille miehille ja joissain tilanteissa ei ole mutta tässä puhutaan nyt kuitenkin seksisuhteesta luultavasti suhteellisen tuntemattoman ihmisen kanssa.
Ei nainenkaan lähde koskemaan mieheen "reiluuden nimissä" ollakseen tuottamatta pettymystä silloin kun ei huvita ja hyvä niin, miksi tämän tulisi toimia toisinpäin? Vai löytyykö palstalta oikeasti pervoja joiden mielestä naisenkin on suostuttava seksiin reiluuden nimissä jos on edeltä annettu ymmärtää ja jos halut ovat sen jälkeen lopahtaneet? Minusta se että oletetaan jonkun hakeutuvan vastenmieliseen seksuaaliseen kontaktiin vasten tahtoaan tai että häntä painostetaan siihen, ei ole todellakaan oikein, unohtui häneltä seksikumppanin tyydytys tahi ei.
Ap olisi voinut tyydyttää naisen ensin mikäli tiesi näin käyvän mutta silti on kohtuutonta vaatia että hän suostuu sellaiseen seksuaaliseen kontaktiin joka on hänelle vastentahtoista. Ei mieskään ole mikään kone ja etenkin naimisissa/parisuhteessa joskus olleiden naisten pitäisi se tietää jo. Hoitoa en syytä sillä katoamisen ja tylyyden/röyhkeyden sijaan hoidonkin kanssa voinee keskustella seksiin liittyvistä asioista järkevästi, esimerkiksi siitä mistä tämä tilanne kumpuaa ja miten se vältetään jatkossa. Hyvä idea on vaikka sanoa että nyt on kiire, keskustelen asiasta huomenna paremmalla ajalla.
Olen sinkkunainen ja tavannut muutaman kerran seksin parissa sinkkumiestä (molemmilla takana 20v kestänyt liitto). On yleensä tavattu miehen aikataulun ja halujen mukaan, mutta viimeksi sattui käymään näin.
Sanoin miehelle, että haluan tulla hänen päälleen. Saan siinä nopeasti ja parhaat tuntemukset. No sai mieskin, mutta melkein ulisi, kun ei ehtinyt panna takaa päin. Voi reppanaa.
Jos sovitaan seksisuhteesta, pitää se olla molempia tyydyttävä. Aloittajan kaltaiset miehet voivat jatkossa mennä maksullisiin naisiin, nainen sentään saa rahallisen korvauksen.
En lukenut koko ketjua, mutta kai nyt puhuttiin mulkun koosta?
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, mutta kai nyt puhuttiin mulkun koosta?
Koko mieshän on täysi mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Sä oot vaan surkee sängyssä ja se nainen ois toivonu kunnon hoitelua. Voi pettymys mikä luuserijätkä..
Tosimiehen nainen saa jo seksin aikana.. Ja mies katsoo että nainen tulee ensin. " mullon kolmen minutin muna..." noloo...Kävikö jotenkin ilmi, että ap ei hoitanut sitä naista ennen kuin itse tuli? Eikö tosi mies hoida naisen ensin ja sitten vasta itsensä?
No etpä tainnut hoidella... Ei se muuten olisi perään huudellut. Taisi nainenkin olla yllättynyt että toi jätkä oikeasti hutasee ja lähtee menemään.
Joo ja ei, ei siinä ole mitään kunnioitettavaa että nalli tulee heti, ja jos tulee, kyllä siihen sänkyhommiin kuuluu muutakin kuin minuutin akti...
Miksi miehet on niiiin surkeita sängyssä????Mitä väliä saiko nainen vai ei? Jokainen hoitakoon omat orkkunsa. Ja jos olivat jo tapailleet muutamaan ootteeseen, niin tuskin olisi kelpuuttanut todella huonoa sonnia uudestaan sänkyynsä. Pointti oli juuri se, että olisi pitänyt jäädä Moccamasteria täyttelemään ja croisantteja syömään.
Nyt oli kyllä kunnioitettava aivopieru! Mihin se nainen tuota seksisuhdetta sitten muka tarvitsee?? :D
Naisella lienee valinnanvapaus tässä suhteessa. Ja kuten sanottua, kaiken tämän jälkeen nainen päästää taas miehen luokseen.
Mahtavaa olla mies. Orgasmi tulee takuuvarmasti aina ja nopeasti - varsinkin pienellä kalulla.
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Miksi miehet on niiiin surkeita sängyssä????Yksinkö ne miehet siellä sängyssä on??? Jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua onko se miesten vika???
Aidosti? Jos kyseessä on kerran seksisuhde niin se on seksisuhde, ei hyväksikäyttösuhde missä tullaan ja itsekeskeisesti hoidetaan vain oma pippeli ja lähdetään. Tarvitaanko siihen nyt hirmuista päättelyä, että seksisuhteessa tyydytetään kumpikin eikä sitä ainoaa asiaa, mitä varten tuo suhde on olemassa pidä vielä erikseen vaatiakin???
Toisekseen seksisuhde ei tarkoita tylyä tyhjennysastia-suhdetta ilman inhimillisyyttä ja vastuunkantoa. Kyllä siinä voi toiselle ihmiselle kunnioitusta silti osoittaa vai pelkäätkö niin kamalasti joutuvasi kaapatuksi naimisiin heti? On sulla turhan isot luulot itsestäsi silloin. Asia on vaan niin, että niitäkin seksisuhteita katsos saa joissa ollaan ihmisenä toisesta kiinnostuneita eikä objektiivi. Että jos nyt nainen ei sulle enää anna niin aika pitkälle veikkaan, että on ap:n ihan oma moka.
Oisko kannattanut 5minsaa panostaa kun oloskin helpotti? Niin, että pääsisit jatkossakin. Nyt ihmettelen jos pääset ja unohdit sen, että sut voidaan vaihtaa lennossa parempaan. :)
Mulle ei ole koskaan auennut tuo "miehen pitää tyydyttää nainen"-logiikka. Itse se mieskin vetelee itsensä orgasmiin. Mua ei ole ainakaan vielä koskaan kukaan mies tyydyttänyt. Kyllä siinä tarvitaan vähän omaakin efforttia ja lantionpohjan lihaksia. Täällä kaikki sönköttäjät selittää, että miehen pitäisi ensin hoidella se nainen ja sitten vasta itsensä. Miksi se ei sitten vain vedä käteen kotonaan, niin säästyisi se matkaan kuluva aika.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole koskaan auennut tuo "miehen pitää tyydyttää nainen"-logiikka. Itse se mieskin vetelee itsensä orgasmiin. Mua ei ole ainakaan vielä koskaan kukaan mies tyydyttänyt. Kyllä siinä tarvitaan vähän omaakin efforttia ja lantionpohjan lihaksia. Täällä kaikki sönköttäjät selittää, että miehen pitäisi ensin hoidella se nainen ja sitten vasta itsensä. Miksi se ei sitten vain vedä käteen kotonaan, niin säästyisi se matkaan kuluva aika.
Tämä. Niin tämä.
Kyllä jossain seksisuhteessa kumpikin on vastuussa omista orgasmeistaan. Miehen pitäisi muka tehdä kaikki temput ja parhaassa tapauksessa mahdolliset multiorkut siinä missä nainen vain levittää jalkansa ja asettaa limaisen reikänsä tarjottimelle. Naurettava asenne.
Olen ikisinkkuautistimies, mutta jopa minä ymmärrän, että naiselle tulee tuollaisesta vitsistä helposti hyväksikäytetty olo, vaikka seksisuhde on jo jatkunut jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Kävi. Nainen suuttui.
Tämän takia naiset ovat miesten mielestä monimutkaisia. Vaikka asia olisi kirjoitettu kissan kokoisilla kirjaimilla, mies vain naureskelee vähämielisesti, että "naiset ne aina kiukuttelee ilman syytä, höhöhöö.."
Kävi ilmi, että nainen suuttui kun mies ei jäänyt halittelemaan ja lepertelemään.
Tähän muuten joku amerikkalainen menestynyt naistenmies antoi hyvän neuvon naisseurassa pärjäämättömille miehille: "Hän ei halua halia, idiootti! Hän on puutteessa."
Tässä juttu stand upin muodossa.
Mä en oikein ymmärrä noita vastauksia tämän ketjuun. Sen ymmärrän, että aapee käyttäytyi moukkamaisesti. Ainoastaan tuo voisi olla vitsi, jos on HYVÄ ja syvä suhde, ja tilanne, jossa voi heittää. Tilannetajua pitää olla kovasti, jos tuollaisen heittää.
Pintapuolisesti suhteessa on oikein huono heitto ....seitä tulee kuva, että mies on tuollainen halveksiva. Ja nainen taisi myös olla siinä samoin.