Nainen, miksi et suorittanut varusmiepalvelusta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin en edes ajatellut asiaa sen kummemmin mutta vasta on alkanut kiinnostaa armeijassa käynti. Se ei vaan hetkee onnistu koska poika on vielä niin nuori eikä ole paikkaa mihin sen tunkis siksi aikaa.
Ja tämä ajatus armeijaan lähdöstä tuli siitä kun mieheni ilmoitti mulle iha pokkana et jos sota syttyy, hän karkaa. Minusta miehen pitää mennä sotaan jos se tulee ja kun kerta oma ukko ei sinne ois lähössä nii jonkuha tästä perheestä on sinne mentävä.
Naiset on kovia puhumaan ja suunnittelemaan, mutta puheet ja teot eivät aina kohtaa. Siinä missä nuorista miehistä 2/3 suorittaa varusmiespalveluksen, nuorista naisista n. 98 % EI suorita varusmiespalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä voisin vaihtaa pari lapsen pyöräyttämisen raskauksineen, synnytyksineen, äitiyslomineen ja imetyksineen siihen että saan kuntoilla puoli vuotta valtion laskuun ja syödä joka päivä viisi kertaa jonkun muun laittamaa ruokaa, niin arvaa vaihtaisinko. Sais ukko hoitaa koko rumban. !!!!!
Miten niin vaihtaa? Kaikki sun lapsenpyöräyttämiset ynnä muut on täysin vapaaehtoista. Olet ne itse valinnut, joten älä valita.
Olisin suorittanut mutta olin liian vanha siinä vaiheessa, kun se tuli mahdolliseksi.
Kuinka vajukki ap on, kun täytyy joka viikko kysellä samaa asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisin suorittanut, jos se olisi ollut mahdollista. Kun naiset pääsivät suorittamaan asepalvelusta, olin jo yli 30.
Tämä!
Ei ne huolineet mua, olin kuulemma liian vanha. Laki muuttui siis liian myöhään :( Kai nimittäin tiedät, ettei naiset ole aina päässeet armeijaan?
Aiemmin en edes ajatellut asiaa sen kummemmin mutta vasta on alkanut kiinnostaa armeijassa käynti. Se ei vaan hetkee onnistu koska poika on vielä niin nuori eikä ole paikkaa mihin sen tunkis siksi aikaa.
Ja tämä ajatus armeijaan lähdöstä tuli siitä kun mieheni ilmoitti mulle iha pokkana et jos sota syttyy, hän karkaa. Minusta miehen pitää mennä sotaan jos se tulee ja kun kerta oma ukko ei sinne ois lähössä nii jonkuha tästä perheestä on sinne mentävä.