Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n varakkaat naiset

Nollasummapeli
15.11.2016 |

Miksi AV:lla ja muilla nettipalstoilla on enemmän parempipalkkaisia ja miehiään elättäviä naisia, vaikka naisen euro on julkisuudessa 80 senttiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska sinkkuna elätän vain itseni. Ehkä hyväpalkkaiset avaavat suunsa heitä koskevissa keskusteluissa. 

Onko naisen euro edes todella 80 senttiä vai jotain muuta eli saako nainen samasta työstä noin paljon pienempää palkkaa edelleen? Ainakaan julkisella sektorilla tuon ei pitäisi olla mahdollista. Ammatinvalinta taas on jokaisen henkilökohtainen valinta. 

Vierailija
2/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen tarinat ovat vain tarinoita. Mitään painoarvoa palstan jutuille ei kannata antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset vastaavat niihin provosoiviin aloituksiin, jotka koskevat heitä. Jos aloituksen lukee 5000 ihmistä, ja näistä yksi tuhannesta on miestään elättävä naisia, he vastaavat. Samoin juuri isorintainen vastaa rintaketjuun jne.

Ja vaikka KESKIMÄÄRIN naiset tienaavat vähemmän kuin miehet, moni nainen tienaa enemmän kuin miehensä.

Vierailija
4/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä varallisuutta, (päälle 700 000e) mutta pienet tulot. Minkä mä sille voin?

5/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja työtön mieskin kelpais jokaiselle, jos siitä joku ketjun avaa, mutta käytännössä näin ei vaan ikinä tapahdu. :)  Ehkä siinä on se kun tää tavoittaa niin suuren yleisön, niin sitten joka paikkaan kertyy aina ne harvinaiset poikkeukset. Verrattaen kyllähän niille murhaajillekkin aina joku kiinnostunut nainen kirjoittelee, kun tavoittaa telkkarista miljoonia naisia yleisöstä.

Vierailija
6/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nettipalstoilla jankkaaminen enemmän huonompituloisten mieleen? Ite en jaksa mitään monimutkaista työpäivän jälkeen ja töissä tarviin välillä aivonnollaustaukoja, siksi käyn AV:lla.

Vierailija
7/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on paljon pareja joista mies on työttömänä kotona ja nainen käy töissä. Tuntuu että suomalaisilla naisilla taas on työttömänäkin aika korkea kynnyt Yleensä lähteä vaatimaan että työssä käyvä mies maksaisi heille kaiken. Itse ainakin olen ollut tilanteessa jossa mies oli minua varakkaampi ja silti maksettiin kaikki aika lailla puoliksi. Suomalainen nainen ei halua olla mikään lompakkaloinen vaikka on toki niitäkin......

Vierailija
8/8 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko nettipalstoilla jankkaaminen enemmän huonompituloisten mieleen? Ite en jaksa mitään monimutkaista työpäivän jälkeen ja töissä tarviin välillä aivonnollaustaukoja, siksi käyn AV:lla.

Kas, luin että pienempipalkkaisia :D Joo lepuutan aivoja parhaillaan.