Onko pettämisessä suuseksi yhtä paha asia kuin yhdyntä?
Eli jos saisitte vaikka selville että joku vieras nainen on ottanut suihin mieheltänne, mutta kyseessä oli siis vain yhdestä kerrasta ja suihinotosta, eli mies ei edes nähnyt kyseistä naista alasti ollenkaan, puhumattakaan yhdynnän harrastamisesta, joten olisiko tapaus silloin helpommin anteeksiannettavissa?
Laittakaa peukkua ylös jos pystyisit tuollaisen jo varmasti tai melko varmasti antamaan anteeksi jos mies olisi vielä pahoillaankin. Peukkua alas jos on yhtä paha asia kuin yhdyntä ja et antaisi helposti anteeksi.
T. Mies
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Oikeustieteen professori Brynolf Honkasalo määritteli luennoillan 60-luvulla, että huorinteko toteutuu, jos limakalvot koskettavat. Siksi suuseksi on aviorikos, käsihoito ei.
Tästä voi vielä päätellä että kondomin käytöllä voi välttää huorinteon sekä yhdynnässä että suuseksissä. Siksikin suositellaan kondomia!
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa ei paha juttu, mutta käytännössä noi yksipuolisesti pelkästään suihin ottavat naiset on järjestäen sellaista roskaa ja alempaa ainesta, että ällöttäisi jos oma mieheni olisi antanut sellaisen koskea itseään.
Pippeliä joutuisi ainakin hankaaman oikein huolella ja pitäisin jonkinaikaa seksibreikkiä etenkin suuseksistä, koska ei huvittaisi koskea saastaiseen kulliin joka on uinut jonkun tuhnuliisan haisevassa suussa.Enkä tiedä miten tollaseen tilanteeseen edes ajautuu?
Ymmärsinkö, että pitäisit vähemmän pahana antaa suuseksiä kumppanille, jonka kulli on ollut toisen naisen pillussa kuin suussa? Itselleni olisi huomattavasti vastenmielisempää nuolla naiseni pillua toisen miehen kullin, kuin kielen jälkeen.
Monet, ainakaan sinkkumiehet, eivät varmaan sano vastaan, jos joku nainen haluaa ottaa yksipuolisesti suihin; päälimmäinen ajatus ei varmaan ole, että sellaisen naisen täytyy olla roskaa ja alempaa ainesta, että ällöttäisi uittaa kullia sellaisessa suussa. Itse en sinkkuaikana ainakaan pannut vastaan tuollaista yksipuolisuutta. Suostuin mielihyvin jopa siihen, että laukesin suuhun, jos nainen niin halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa ei paha juttu, mutta käytännössä noi yksipuolisesti pelkästään suihin ottavat naiset on järjestäen sellaista roskaa ja alempaa ainesta, että ällöttäisi jos oma mieheni olisi antanut sellaisen koskea itseään.
Pippeliä joutuisi ainakin hankaaman oikein huolella ja pitäisin jonkinaikaa seksibreikkiä etenkin suuseksistä, koska ei huvittaisi koskea saastaiseen kulliin joka on uinut jonkun tuhnuliisan haisevassa suussa.Enkä tiedä miten tollaseen tilanteeseen edes ajautuu?
Ymmärsinkö, että pitäisit vähemmän pahana antaa suuseksiä kumppanille, jonka kulli on ollut toisen naisen pillussa kuin suussa? Itselleni olisi huomattavasti vastenmielisempää nuolla naiseni pillua toisen miehen kullin, kuin kielen jälkeen.
Monet, ainakaan sinkkumiehet, eivät varmaan sano vastaan, jos joku nainen haluaa ottaa yksipuolisesti suihin; päälimmäinen ajatus ei varmaan ole, että sellaisen naisen täytyy olla roskaa ja alempaa ainesta, että ällöttäisi uittaa kullia sellaisessa suussa. Itse en sinkkuaikana ainakaan pannut vastaan tuollaista yksipuolisuutta. Suostuin mielihyvin jopa siihen, että laukesin suuhun, jos nainen niin halusi.
Joo, kyllä jäisi nuolematta. Tuo tilanne on tosin ollut vaarallisen lähellä kertaalleen, olisin luultavasti repinyt kieleni irti jos vaimo olisi päästänyt suuseksiä antamaan.
Itse ainakin antaisin helpommin anteeksi sen, että mies olisi antanut sukuelimensä toisen naisen nuoltavaksi, kuin se että hän olisi ollut yhdynnässä tämän kanssa.
Mä sormetin vanhalle tutulle pari orgasmia, kun se oli pahassa puutteessa. En antanut imeä, saati sitten ollut yhdyntää. Ei edes suutelua tms.
Vaikeahan tätäkin olisi selittää kotona, niin jää meidän salaisuudeksi. Jotenkin omassa päässäni siinä tilanteessa tämä ei tuntunut NIIN pettämiseltä. Oma intressi oli ehkä koittaa, voisiko vuosien varrella karttunut kokemus toimia myös tämän entisen kanssa. Ja kyllähän se niin meni, että squirttasi ekan kerran elämässään.
En ole järin ylpeä, mutta tän kanssa pitää elää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin antaisin helpommin anteeksi sen, että mies olisi antanut sukuelimensä toisen naisen nuoltavaksi, kuin se että hän olisi ollut yhdynnässä tämän kanssa.
Entä jos asia olisi että miehesi olisi vain nuollut vieraan naisen pillua vs. yhdyntä?
Entä jos mies rakastaa suuseksin saamista ja antamista, mutta kumppani ei ole innostunut kummastakaan?
Miksi nainen haluaisi kieltää mieheltään nämä kaksi asiaa joista ei itse välitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Työkaveri otti minulta viime pikkujouluissa suihin enkä katsonut tarpeelliseksi edes kertoa vaimoleni. Kyse on samanlaisesta aktiviteetista kuin humalassa vieraiden suutelu.
M31
Itse myös koen suihinoton ja pienen nuolemisen samana kuin humalassa vieraan suutelu ja kunnon kielari. Ei ole samalla tavalla intiimiä kuin yhdyntä ja lantioiden hankaaminen. Paneminen on aivan eri tavalla tuonut morkkiksen. Eikö työkaveri toivonut panoa ollenkaan?
Pippeliä joutuisi ainakin hankaaman oikein huolella ja pitäisin jonkinaikaa seksibreikkiä etenkin suuseksistä, koska ei huvittaisi koskea saastaiseen kulliin joka on uinut jonkun tuhnuliisan haisevassa suussa.
Enkä tiedä miten tollaseen tilanteeseen edes ajautuu?