Onko pettämisessä suuseksi yhtä paha asia kuin yhdyntä?
Eli jos saisitte vaikka selville että joku vieras nainen on ottanut suihin mieheltänne, mutta kyseessä oli siis vain yhdestä kerrasta ja suihinotosta, eli mies ei edes nähnyt kyseistä naista alasti ollenkaan, puhumattakaan yhdynnän harrastamisesta, joten olisiko tapaus silloin helpommin anteeksiannettavissa?
Laittakaa peukkua ylös jos pystyisit tuollaisen jo varmasti tai melko varmasti antamaan anteeksi jos mies olisi vielä pahoillaankin. Peukkua alas jos on yhtä paha asia kuin yhdyntä ja et antaisi helposti anteeksi.
T. Mies
Kommentit (50)
Mun kirjoissani suuseksi ei ole niin suurta pettämistä kuin yhdyntä. Yhdyntä on se pettämisen korkein, ja pahin, aste.
N35
Tämä on täysin riippuvainen siitä, että onko puoliso antaja- vai saajaosapuoli. Se joka antaa suuseksiä, haluaa antaa toiselle yksipuolista ja erittäin intiimiä nautintoa. Ja jos pettämisessä ei ole muusta kuin suuseksistä kyse, niin saajan ei tarvitse välittää toisen mielihyvästä, vaan voi vaikka käyttää toista ja ottaa toisen antaman nautinnon antaumuksellisesti vastaan.
Eli, jos puolisoni olisi vaikka yhden illan pettämisjutussa saanut suuseksiä, niin voisin antaa anteeksi. Mutta jos hän olisi antanut suuseksiä, olisi se vieläkin pahempi juttu kuin yhdyntä. Minua satuttaisi todella pahasti se, että hän on halunnut antaa jollekulle toiselle jotain niin intiimiä ja ihanaa. Ja ajatus suudella sitä suuta joka on juuri lipittänyt toisen naisen *llua on mahdoton. Jos hän on antanut suuseksiä ennen kuin on ollut "minun mies", niin se on ihan eri asia.
En tiedä kokeeko miehet asian eri tavalla.
Omassa suhteessa suuseksi olisin yhtä paljon pettämistä kuin yhdyntä mutta jokainen pari määrittelee rajansa itse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin riippuvainen siitä, että onko puoliso antaja- vai saajaosapuoli. Se joka antaa suuseksiä, haluaa antaa toiselle yksipuolista ja erittäin intiimiä nautintoa. Ja jos pettämisessä ei ole muusta kuin suuseksistä kyse, niin saajan ei tarvitse välittää toisen mielihyvästä, vaan voi vaikka käyttää toista ja ottaa toisen antaman nautinnon antaumuksellisesti vastaan.
Eli, jos puolisoni olisi vaikka yhden illan pettämisjutussa saanut suuseksiä, niin voisin antaa anteeksi. Mutta jos hän olisi antanut suuseksiä, olisi se vieläkin pahempi juttu kuin yhdyntä. Minua satuttaisi todella pahasti se, että hän on halunnut antaa jollekulle toiselle jotain niin intiimiä ja ihanaa. Ja ajatus suudella sitä suuta joka on juuri lipittänyt toisen naisen *llua on mahdoton. Jos hän on antanut suuseksiä ennen kuin on ollut "minun mies", niin se on ihan eri asia.
Usein kun palaan työreissuilta, se mojova kielari vaimokullalle siinä eteisen ovenpielessä on juuri siksi niin kiihottava, että vaimopa ei tiedäkään, missä kieli vasta aamulla oli.
On se varmaan pettämistä mutta kymmenennestä kerrasta nollaantuu, tai sitten alat katolilaiseksi.
Sama asia.
Mieti jos joku nuolis vaimosi. Olisiko paha?
Outo ajatus, että suuseksi olisi eri asia kuin penetraatio. Minusta ihan samalla viivalla ovat. Samoin myös käsihoito.
Onhan se yhtä paha. Eri asia sitten onko pakko suhtautua niin jyrkästi syrjähyppyyn. Itse onen paristi pettänyt ja antaisin toki miehelle anteeksi jos hänkin.
Pikku seikkailuja ei vaan kannata paljastaa kenellekään. Seksi on kivaa ja sopivan tilaisuuden tullen elämästä sopii nauttia.
Toivon että jos mieheni on uskoton niin ei ole niin tyhmä että jäisi kiinni. Parempi etten tiedä. Rakastamme toisiamme ja meillä on tosi hyvä intiimielämä. Se riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus, että suuseksi olisi eri asia kuin penetraatio. Minusta ihan samalla viivalla ovat. Samoin myös käsihoito.
Johonkin kai on raja vedettävä tai alettava lieventää.
Onko koskeminen raja? Mitenkäs silloin puhelinseksi tai masturbointi toisen nähden?
Entä pelkkä seksistä puhuminen? Vihjailu? Viettelevä käytös, kuvat, keimailu, rivot jutut? Entä tunteista avautuminen?
Ok, yksi näkökulma on, että kaikki pettäminen on pettämistä ja samanarvoista / yhtä pahaa. Käytännössä kuitenkin siinä on astevaihtelua siten, että yksi asia johtaa toiseen jne, ja jos ei ehdi edetä ennen katumapäälle siirtymistä seuraavana, niin tavallaan rike on pienempi. Kun kaikki mahdollinen on jo tehty, ei sillä tietenkään ole mitään väliä, mutta jos esim. koskaan ei mennä sanoista tekoihin tai jo pöksyt kintuissa muuttaakin mielensä ennenkuin on vielä lätisytetty mitään, niin onhan sekin viime hetken pelastus tavallaan. Pettämistä kaikki, mutta tilanne huomioiden erisuuria.
Siis eihän tuo ole seksiä
-Bill Clinton
halpamainen trolli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein kun palaan työreissuilta, se mojova kielari vaimokullalle siinä eteisen ovenpielessä on juuri siksi niin kiihottava, että vaimopa ei tiedäkään, missä kieli vasta aamulla oli.
Monipa alanuoletti tätä. Taitaa olla salaisia ajatuksia.
Se riippuu ihan siitä, minkälaiset rajat on puolison kanssa sovittu. Toisilla se raja menee jo suutelussa.
Suuseksihullu nostelee näitä kun omat ketjut poistetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan yhtä paha asia ja todellakin pettämistä.
Ei kai se kuitenkaan aivan SATAPROSENTTISESTI yhtä paha juttu ole kuin että olisi ollut yhdynnässä toisen naisen kanssa?
AP
Olet oikeassa. Nämä on kyllä tosiaan mielipidekysymyksiä, ja vielä jos (kun?) olet parisuhteessa niin eihän tällaiseen voi muiden puolesta vastata. Eli neuvoisin ottamaan tämän näkökulman vahvasti esiin kun puhutte asiasta yhdessä. Voihan se olla pettämistä vaikka kahdenksankymmentäprosenttisesti. Miettikää oikeesti.
Oikeustieteen professori Brynolf Honkasalo määritteli luennoillan 60-luvulla, että huorinteko toteutuu, jos limakalvot koskettavat. Siksi suuseksi on aviorikos, käsihoito ei.
No jumalauta, paljon, paljon pahempi se olisi jos oma vaimo ottaisi suihin joltain toiselta kuin että kävisi panemassa. Minulta se ei ole suihin ottanut ainakaan kymmeneen vuoteen, seksiä sentään saan 5-10 kertaa vuodessa
Mies 38
Vierailija kirjoitti:
Onko vähemmän paha jos nainen antaa vain vieraan miehen nuolla itselleen orgasmin kuin se että hän yhtyy miehen kanssa?
Kyllä se on vähemmän paha koska paha on aina paha. Tuon nuolemisen ja suihinoton voi kyllä lukea samaan kuin kännissä pussailu ja kielarit mutta eri päähän. Minulla asia on niin että jos naista nuolisi joku niin ei niin haittaisi yhtä paljon
halpamainen trolli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta täällä on se moraalin määrä mitä tulee kun mies kertoo vieraissa nauttimisesta mutta se on ok jos vastoin joku av mamma panee putkimiestä samalla kun oma on töissä. Näitä juttuja tulee täällä vähän väliä että sai vieraalta mieheltä hyvää seksiä tai otti suihin. Mikä siinä on ero että naiselle se on yläpeukkua ja hyväksyttävä???
Miksi kysyt?